Dat denk jijquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat komt omdat je vroeger nog onschuldig en onbevlekt was
Wat is er met deze TS?quote:
Ik denk dat ik teveel koffie heb gehad. Niks meer, niks minder :$quote:
Lekker stuiteren.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat ik teveel koffie heb gehad. Niks meer, niks minder :$
Zangeresquote:
quote:
Vind ikquote:
Leuke details over bitch zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die van mij was nog best goed hoor. Wel een beetje een bitch, was blij dat ik een ander kreeg op een gegeven moment
Zweetoksels. Wil je voelen?quote:
Nja, ik vind DO wel een knappe vrouw, maar zie de vergelijking niet echtquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zangeres
[..]
[..]
Vind ik
Wil je complimentje maken is het nog niet goed. Wijfuh
[..]
Leuke details over bitch zijn?
Ik zie wel vaker vergelijkingen die er niet zijn denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vind DO wel een knappe vrouw, maar zie de vergelijking niet echt
Oud.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha.Ik begrijp ook niet helemaal waar dat vandaan komt want had ik vroeger nooit last van.
Doe niet alsof je in mijn vriendenlijst staat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een nare meid he 2NutZ? Gelukkig hebben we elkaar en onze Sony® PlayStation™ 4.
Don't fight it manquote:
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe niet alsof je in mijn vriendenlijst staat.
BEGIN JE NOU WEER GELIJK GVD MAN.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Liever broekie dan 7cm wajoooooooo
Poepen, dát moetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |