Het is dezelfde game. Het ziet er wat strakker uit en het bestuurt beter (behalve paardrijden), maar in essentie blijft het exact dezelfde game. Ik denk niet dat de verschillen groot genoeg zijn dat je de Twilight Princess nu opeens geweldig vindt als je je niet kon vermaken met het origineel.quote:Op donderdag 30 juni 2016 09:49 schreef Diamond3d het volgende:
Wie raad Zelda TP aan? Altijd een groot Zelda fan geweest alleen TP op de GC kon me nooit echt vermaken. Is deze versie wel de moeite waard? Lees in veel reviews dat deze versie een stuk fijner en vermakelijker is. Maar veel verschil, los van de graphics, is er toch niet lijkt mij?
twitter:NintendoEurope twitterde op donderdag 30-06-2016 om 08:48:58The final Splatfest in #Splatoon starts at 11:00 CEST on 22/07. It asks the ultimate question:Callie or Marie? https://t.co/zBsCrjQ0c0 reageer retweet
hangt af wii versie kon ik mij niet in vermaken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:29 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Het is dezelfde game. Het ziet er wat strakker uit en het bestuurt beter (behalve paardrijden), maar in essentie blijft het exact dezelfde game. Ik denk niet dat de verschillen groot genoeg zijn dat je de Twilight Princess nu opeens geweldig vindt als je je niet kon vermaken met het origineel.
8/10?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:32 schreef Pheno het volgende:
Breath of the Wild gespeeld.
Samenvatting:
10/10 IGN.quote:
Hoe ben je voorbij die eerste manon missie gekomen? Ik zit vast..... die met de turretsquote:Op zondag 26 juni 2016 14:57 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik!
Op dit moment speel ik veel Xenoblade, geweldige game. Missies zijn wel een beetje eentonig, maar de game qua verhaal maakt veel goed.
Is dit dezelfde?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zijn er beetje goede Nintendo geschienis boeken die aan te raden zijn? Die vooral informatief en/of eye candy zijn.
Heb deze gebacked en ik zoek meer in deze stijl.
https://www.kickstarter.c(...)l-com?ref=nav_search
Yup. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het is wel beter dat dit geschil werd aangekaard voordat de kickstart zou eindigen (en bij iedereen geld werd afgeschreven.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 07:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dit dezelfde?
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1241248
quote:Sam Dyer says:
Hi
Nintendo have filed a copyright claim against the campaign. I have taken lots of legal advice prior to launching the campaign plus I also spoke to Nintendo UK. The use of game imagery is completely legal under FAIR USE' law.
I have now made some little tweaks to the campaign to make it even more watertight but I wholeheartedly believe that the book is 100% above board.
WHAT HAPPENS NOW
Don't panic! The campaign is under review whilst I talk to Nintendo. Your pledge is safe and in the unlikely case I'm unsuccessful, it will go right back to you as it would with any stopped campaign. There's no need to panic and cancel your funding as your money is not at risk.
The campaign is essentially 'frozen' as is the timer. So fingers crossed when we're live again, the clock will start from with 24 hours left and we can complete the campaign.
The whole thing is frustrating but please stick with me. I've invested a lot of time and energy ensuring that this is legal and above board.
Will update you when I have some news.
Sam
Raar dat 'ie fair use aanhaalt. Er wordt toch geld mee opgehaald?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Yup. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het is wel beter dat dit geschil werd aangekaard voordat de kickstart zou eindigen (en bij iedereen geld werd afgeschreven.
Kreeg nog dit mailtje van de mensen achter de kickstarter:
[..]
Heb je je arts al geupgrade? Anders grinden naar een hoger level.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:30 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Hoe ben je voorbij die eerste manon missie gekomen? Ik zit vast..... die met de turrets
Is het punt niet. Dat heb ik allemaal gedaan er loopt alleen een tyrant tussen de mobs die ik moet slopen. Zo'n chicken robot leg ding.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:54 schreef mSpoel het volgende:
[..]
Heb je je arts al geupgrade? Anders grinden naar een hoger level.
Volgens mij weet hij idd niet wat fair use is, als je het gebruikt om een nieuwsberichtje of wat mee te maken zit Nintendo er echt niet mee, maar geld verdienen is heel wat andersquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Raar dat 'ie fair use aanhaalt. Er wordt toch geld mee opgehaald?
Lijkt op de e-shop van de wii-u nu.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Site van Nintendo.nl is veranderd, dacht even dat ik verkeerd zat
Teddy Together en Disney als eerste banners... Nintendo is kiddy CONFIRMED
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:32 schreef Pheno het volgende:
Breath of the Wild gespeeld.
Samenvatting:
http://frontpage.fok.nl/p(...)ath-of-the-wild.htmlquote:
Oh dat is flauw, er zijn inderdaad zelfs filmpjes van sites die een direct video feed mochten aansluiten op de tvquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/p(...)ath-of-the-wild.html
en onder andere die catapult ook. Alleen wij mochten niet direct op scherm filmen. Terwijl er hele filmpjes door buitenlandse sites gemaaktmogen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |