Dat lijkt me sterk. TP (de vorige Zelda op twee consoles) verkocht op de Gamecube bij lange na nog geen twee miljoen stuks, en die had een vele grotere installed base dan de WiiU. Denk dat veel mensen nu ook maar meteen de overstap maken.quote:
Ach, al zijn het er maar 1 tot anderhalf miljoen. Genoeg mensen in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. TP (de vorige Zelda op twee consoles) verkocht op de Gamecube bij lange na nog geen twee miljoen stuks, en die had een vele grotere installed base dan de WiiU. Denk dat veel mensen nu ook maar meteen de overstap maken.
Ik ken wel iemand die sowieso alle Zelda's koopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:25 schreef Twiitch het volgende:
Gaat iemand die Zelda echt nog op de WiiU kopen?
Ik weet het nog niet, vooral omdat er nog niets over de NX bekend is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:25 schreef Twiitch het volgende:
Gaat iemand die Zelda echt nog op de WiiU kopen?
Dat is al bevestigd.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:49 schreef Aether het volgende:
Als de Wii U versie met de Pro Controller te spelen is speel ik die waarschijnlijk.
Ik hoop stiekem dat de NX ook die pro controllers gaat ondersteunen.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, vooral omdat er nog niets over de NX bekend is.
Als de Wii U versie met de Pro Controller te spelen is speel ik die waarschijnlijk.
Mooi, als nintendo eens kapt met de gimmicks kan het een prima console wordenquote:Op zondag 19 juni 2016 11:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is al bevestigd.
http://www.gamespot.com/a(...)wii-us/1100-6440877/
Lijkt me in ieder geval ook meteen een bevestiging dat de NX geen Wii/WiiU-achtige controller heeft.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:54 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Mooi, als nintendo eens kapt met de gimmicks kan het een prima console worden
mij niet. Twiilight princess had ook gewoon controller besturing op de NGC maar op de wii moest je m met wiimote spelen.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lijkt me in ieder geval ook meteen een bevestiging dat de NX geen Wii/WiiU-achtige controller heeft.
Ja, maar daar was de situatie ook omgekeerd. Ze konden moeilijk de Wii releasen met een spel dat geen motion-controls ondersteunde.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:59 schreef Zspirit het volgende:
[..]
mij niet. Twiilight princess had ook gewoon controller besturing op de NGC maar op de wii moest je m met wiimote spelen.
Het blijft allemaal vaag.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lijkt me in ieder geval ook meteen een bevestiging dat de NX geen Wii/WiiU-achtige controller heeft.
Wanneer gaan ze het ding nou eindelijk officieel laten zien? Met een releasedate die pakweg 10 maanden van ons af ligt moet dat toch wel binnenkort zijn?quote:Op zondag 19 juni 2016 12:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Het blijft allemaal vaag.
Zo is Super Mario Maker ook voor de NX aangekondigd. Die zou best zonder tocuhscreen besturing gebruikt kunnen worden, maar de kracht is juist het "tekenen" van een level via het touchscreen.
Met alleen een console die te vergelijken is met de PS4/XBO gaan ze het denken niet redden...
Oh? Bron toevallig? Of was dat dat gerucht samen met Splatoon?quote:Op zondag 19 juni 2016 12:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Het blijft allemaal vaag.
Zo is Super Mario Maker ook voor de NX aangekondigd
Volgens mij twee maanden terug.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:16 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Oh? Bron toevallig? Of was dat dat gerucht samen met Splatoon?
maart is alleen maar genoemd om de aandeelhouders niet in een spontane kramp te krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze het ding nou eindelijk officieel laten zien? Met een releasedate die pakweg 10 maanden van ons af ligt moet dat toch wel binnenkort zijn?
Het is ook het einde van het schooljaar is Japan én het eind van Nintendo's financiële jaar.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
maart is alleen maar genoemd om de aandeelhouders niet in een spontane kramp te krijgen.
niet alleen Nintendo. Het is het eind van een financieel jaar. Vandaar dat ik het ook zeg.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:48 schreef Aether het volgende:
[..]
het eind van Nintendo's financiële jaar.
wat voor bron is ditquote:Op zondag 19 juni 2016 11:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is al bevestigd.
http://www.gamespot.com/a(...)wii-us/1100-6440877/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |