abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:20:47 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164767460
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_164875068
NERD behind Nintendo Classic Mini: NES emulation (i.e. it's not the Wii U emulator)
Good news to those who were afraid the Nintendo Classic Mini: NES would use the same NES emulator the Wii U uses. The NES emulator and operating system was created by Paris-based Nintendo European Research and Development (NERD) from scratch.

It is not the first foray into software emulation for NERD. The studio was already responsible for the DS emulation on Wii U, making it only the third team outside of Nintendo working on Virtual Console emulation (the others are NST for N64 emulation on Wii and M2 for GBA emulation on Wii U).

It's still unclear whether this is purely a NERD product. With a "Made in Germany" on the controller, and a lack of Japanese release as well as the software side being handled by NERD, it seems at least plausible. NCL may have still been involved on the hardware side. NERD seems to have quite some leeway and is well respected at NCL. Right now, they are also working on software for NX.

NERD's previous works include:
• development of "super-stable 3D"/face tracking system for New Nintendo 3DS
• enabling support for digital releases of Wii games on Wii U eShop
• video player for the Wii U internet browser
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_164875128
  zondag 28 augustus 2016 @ 00:10:04 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164902836
Vandaag uitgespeeld nadat ik weken geleden al eens een uurtje had gespeeld. Gaaf, al had ik soms geen idee wat ik deed en wat er op het scherm te zien was :D

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_164912747
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2016 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag uitgespeeld nadat ik weken geleden al eens een uurtje had gespeeld. Gaaf, al had ik soms geen idee wat ik deed en wat er op het scherm te zien was :D

[ afbeelding ]
heb jij 1+2 Bundle? Zoja die staat nog op mijn wil ik kopen lijst.

(en pikmin 3).

Wat zijn de leukste wiiu games volgens jullie?
  zondag 28 augustus 2016 @ 16:38:48 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164916383
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:38 schreef tailfox het volgende:

[..]

(en pikmin 3).

Nee, enkel 2 gekocht omdat die een keer op Amazon DE voor 12 euro te koop was. Kon ik geen miskoop aan doen voor die prijs.

Vandaag heb ik Sin & Punishment voor Wii geprobeerd maar na drie hoofdstukken mee gestopt. Niet mijn type game (ook al was ik bijna op de helft :P )

Mijn favoriete WiiU-games? Dat zijn er behoorlijk wat en de absolute topfavoriet is Donkey Kong Country: Tropical Freeze.
pi_164917291
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:38 schreef tailfox het volgende:

[..]

(en pikmin 3).

Mario kart 8!
pi_164917991
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, enkel 2 gekocht omdat die een keer op Amazon DE voor 12 euro te koop was. Kon ik geen miskoop aan doen voor die prijs.

Vandaag heb ik Sin & Punishment voor Wii geprobeerd maar na drie hoofdstukken mee gestopt. Niet mijn type game (ook al was ik bijna op de helft :P )

Mijn favoriete WiiU-games? Dat zijn er behoorlijk wat en de absolute topfavoriet is Donkey Kong Country: Tropical Freeze.
mijn top is
-supersmash
-mariokart
-Nintendo land
- zombi u
- Zelda windwaker
-wii u party
- Zelda twillight
pi_164928751
Toad Treasure Tracker is ook wel geinig
pi_164929515
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:26 schreef Reintji het volgende:
Toad Treasure Tracker is ook wel geinig
Absoluut een aanrader.
ROBODEMONS..................|:(
pi_164933940
quote:
Te tof! Echt behoefte aan een luchtige platformer :D
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:10:20 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164964676
Productieproblemen voor de NES Mini,Bol weet niet of iedere preorder uitgeleverd wordt :')
pi_164965361
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Productieproblemen voor de NES Mini,Bol weet niet of iedere preorder uitgeleverd wordt :')
Zie dat bol.com al een review heeft, dat is knap ^O^
pi_164965519
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:42 schreef Aether het volgende:

[..]

Zie dat bol.com al een review heeft, dat is knap ^O^
lol
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:55:29 #290
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_164972200
Hanteert Nintendo al niet (minstens) 10 jaar die strategie van 'te weinig op voorraad' om mensen extra koopziek te maken? Schaarste maakt dat mensen sneller tot aankoop over willen gaan, vooral wanneer die 'extra' voorraad wel eindelijk beschikbaar is..

Als ik nu zie hoeveel amiibo er verloren bijhangen in de gameshops etc, is dat nogal een schril contrast met de hype die er eerder rondom hing.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:34:50 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164973923
Nintendo is niet zo goed in voorspellen. Of ze durven niet genoeg risico te nemen qua productie. WiiU en 3DS zijn overigens gewoon altijd voldoende voorradig geweest.
pi_164974963
Mwah, schaarste creëren is ook verkooptechnisch gezien interessant. Niet téveel schaarste natuurlijk, want dan haken mensen af, maar net genoeg om te zorgen dat mensen er over praten en er toch nog redelijk snel aan kunnen komen. Volgens mij is dat een strategie die de grote drie allemaal hanteren, iig de eerste week van de release.

En volgens mij is de amiibo-hype er ook alleen geweest onder de echte gamenerds. Ik ken, buiten ex-collega's, niemand die er een heeft gekocht of heeft willen kopen. Sterker nog, het merendeel weet waarschijnlijk niet eens wat het zijn. Ik ken wel drie mensen (met kinderen) die Skylanders spelen en verzamelen, maar die hebben dan ook duidelijk een bijbehorende game.

Als Nintendo echt wil cashen moeten ze nu met een pokemon-game komen, met mini pokemon amiibo's die je in een dicht pakje voor 5 euro moet kopen, en waarbij je dus vooraf niet weet welke erin zit. En die pokemon kan je dan in de nieuwste pokemon-game trainen en letterlijk meenemen naar iemand anders om ermee te vechten of hem te ruilen. Wellicht kondigen ze dat donderdag wel aan tijdens de Nintendo Direct. Er zijn altijd mensen die ze allemaal willen hebben (De Wii Fit trainer heeft tenslotte ook prima verkocht :')) dus dat is al 152x ¤5, nog exclusief dubbelen...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:02:06 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164977013
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:57 schreef koei het volgende:
Mwah, schaarste creëren is ook verkooptechnisch gezien interessant. Niet téveel schaarste natuurlijk, want dan haken mensen af, maar net genoeg om te zorgen dat mensen er over praten en er toch nog redelijk snel aan kunnen komen. Volgens mij is dat een strategie die de grote drie allemaal hanteren, iig de eerste week van de release.

En volgens mij is de amiibo-hype er ook alleen geweest onder de echte gamenerds. Ik ken, buiten ex-collega's, niemand die er een heeft gekocht of heeft willen kopen. Sterker nog, het merendeel weet waarschijnlijk niet eens wat het zijn. Ik ken wel drie mensen (met kinderen) die Skylanders spelen en verzamelen, maar die hebben dan ook duidelijk een bijbehorende game.

Als Nintendo echt wil cashen moeten ze nu met een pokemon-game komen, met mini pokemon amiibo's die je in een dicht pakje voor 5 euro moet kopen, en waarbij je dus vooraf niet weet welke erin zit. En die pokemon kan je dan in de nieuwste pokemon-game trainen en letterlijk meenemen naar iemand anders om ermee te vechten of hem te ruilen. Wellicht kondigen ze dat donderdag wel aan tijdens de Nintendo Direct. Er zijn altijd mensen die ze allemaal willen hebben (De Wii Fit trainer heeft tenslotte ook prima verkocht :')) dus dat is al 152x ¤5, nog exclusief dubbelen...
152?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 11:14:59 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164982946
Gouden munten in MyNintendo zijn voortaan 12 maanden geldig, ook voor de munten die je al hebt.
pi_164986213
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

152?
Ja, of weet ik veel hoeveel pokemon er precies zijn :') Ik dacht iets in die buurt (de eerste generatie dan...)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:36:30 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164986421
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:23 schreef koei het volgende:

[..]

Ja, of weet ik veel hoeveel pokemon er precies zijn :') Ik dacht iets in die buurt (de eerste generatie dan...)
Eerste generatie is 151, dus dan zit je er inderdaad aardig bij. Vooruit :P
pi_165052749
pi_165067223
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:40:03 #299
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_165067867
quote:
Controller is onderhand nog groter dan de console :D (Al geldt dat voor de Wii U eigenlijk ook al een heel eind :+ )
pi_165084131
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')