heb jij 1+2 Bundle? Zoja die staat nog op mijn wil ik kopen lijst.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag uitgespeeld nadat ik weken geleden al eens een uurtje had gespeeld. Gaaf, al had ik soms geen idee wat ik deed en wat er op het scherm te zien was
[ afbeelding ]
Nee, enkel 2 gekocht omdat die een keer op Amazon DE voor 12 euro te koop was. Kon ik geen miskoop aan doen voor die prijs.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb jij 1+2 Bundle? Zoja die staat nog op mijn wil ik kopen lijst.
(en pikmin 3).
Wat zijn de leukste wiiu games volgens jullie?
Mario kart 8!quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb jij 1+2 Bundle? Zoja die staat nog op mijn wil ik kopen lijst.
(en pikmin 3).
Wat zijn de leukste wiiu games volgens jullie?
mijn top isquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, enkel 2 gekocht omdat die een keer op Amazon DE voor 12 euro te koop was. Kon ik geen miskoop aan doen voor die prijs.
Vandaag heb ik Sin & Punishment voor Wii geprobeerd maar na drie hoofdstukken mee gestopt. Niet mijn type game (ook al was ik bijna op de helft)
Mijn favoriete WiiU-games? Dat zijn er behoorlijk wat en de absolute topfavoriet is Donkey Kong Country: Tropical Freeze.
Absoluut een aanrader.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:26 schreef Reintji het volgende:
Toad Treasure Tracker is ook wel geinig
Zie dat bol.com al een review heeft, dat is knapquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Productieproblemen voor de NES Mini,Bol weet niet of iedere preorder uitgeleverd wordt
lolquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Zie dat bol.com al een review heeft, dat is knap
152?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:57 schreef koei het volgende:
Mwah, schaarste creëren is ook verkooptechnisch gezien interessant. Niet téveel schaarste natuurlijk, want dan haken mensen af, maar net genoeg om te zorgen dat mensen er over praten en er toch nog redelijk snel aan kunnen komen. Volgens mij is dat een strategie die de grote drie allemaal hanteren, iig de eerste week van de release.
En volgens mij is de amiibo-hype er ook alleen geweest onder de echte gamenerds. Ik ken, buiten ex-collega's, niemand die er een heeft gekocht of heeft willen kopen. Sterker nog, het merendeel weet waarschijnlijk niet eens wat het zijn. Ik ken wel drie mensen (met kinderen) die Skylanders spelen en verzamelen, maar die hebben dan ook duidelijk een bijbehorende game.
Als Nintendo echt wil cashen moeten ze nu met een pokemon-game komen, met mini pokemon amiibo's die je in een dicht pakje voor 5 euro moet kopen, en waarbij je dus vooraf niet weet welke erin zit. En die pokemon kan je dan in de nieuwste pokemon-game trainen en letterlijk meenemen naar iemand anders om ermee te vechten of hem te ruilen. Wellicht kondigen ze dat donderdag wel aan tijdens de Nintendo Direct. Er zijn altijd mensen die ze allemaal willen hebben (De Wii Fit trainer heeft tenslotte ook prima verkocht) dus dat is al 152x ¤5, nog exclusief dubbelen...
Ja, of weet ik veel hoeveel pokemon er precies zijnquote:
Eerste generatie is 151, dus dan zit je er inderdaad aardig bij. Vooruitquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, of weet ik veel hoeveel pokemon er precies zijnIk dacht iets in die buurt (de eerste generatie dan...)
Controller is onderhand nog groter dan de consolequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |