SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
Denk dat we dezelfde taal spreken, maar ik ga wel plat, Piet.quote:
Trustenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat we dezelfde taal spreken, maar ik ga wel plat, Piet.
Het was weer lekker, dank je.![]()
Nog ff snel Blurt opslaan.![]()
Veel plezier nog mensen.
Geleend uit UTO SC.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft een hypnotiserend effect
Midden in de nacht spam ik daar weleens.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OkéAls er één plek op FOK! is waar ik nooit kom, is het daar wel.
Ik weet dat FOK! ooit begonnen is dankzij dat soort meuk-tv, maar ik heb er echt niks mee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Midden in de nacht spam ik daar weleens.
De UTO SC gaat over van alles en soms over dat TV programma.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet dat FOK! ooit begonnen is dankzij dat soort meuk-tv, maar ik heb er echt niks mee.
Ik kwam eerder altijd veel in NWS-SC, maar dat is qua sfeer niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De UTO SC gaat over van alles en soms over dat TV programma.
Je weet er veel van , ben zelf ook druk met andere dingen geweest altijd en ben slecht met namen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
Van Idiot Country bestaat trouwens ook een erg leuke remix. Die staat op de cd-single van Disappointed en heet Idiot Country Two.
Electronic is nogal gelieerd aan de Pet Shop Boys. Op hun debuutalbum staan twee tracks met PSB-input. En Disappointed werd zelfs door Neil gezongen (en klinkt dan ook als een Pet Shop Boys-plaat).quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet er veel van , ben zelf ook druk met andere dingen geweest altijd en ben slecht met namen.
Ken al die namen wel maar wie wat gemaakt heeft, geen idee?quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Electronic is nogal gelieerd aan de Pet Shop Boys. Op hun debuutalbum staan twee tracks met PSB-input. En Disappointed werd zelfs door Neil gezongen (en klinkt dan ook als een Pet Shop Boys-plaat).
Johnny Marr speelt op diverse Pet Shop Boys-albums mee. En New Order is een band die ik uiteraard ook volg.
Hehehe.... ieder z'n ding hè?quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken al die namen wel maar wie wat gemaakt heeft, geen idee?
Vraag me de stamboom van mijn gefokte paarden en ik kan ze je tot in 5e generatie uit hoofd vertellen.
Yep leuke muziek schud ik uit mijn mouw in vele stijlen maar vraag me niet om de achtergrond.quote:
Vind het gewoon geweldig goed nummer dit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
Sommige dingen herken ik onmiddellijk, zonder op de tag te kijken. De dance mix van What Have I Done To Deserve This, gemaakt door Shep Pettibone.
Dat kan ik moeilijk ontkennen. Toch staat het niet in mijn Pet Shop Boys Top 80.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
IK vind het gewoon geweldig goed nummer dit.
Ga ik voor je oplossen... moment.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het einde was wel vaag inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |