De Duitse versie heb ik ook nog ergens op HD staanquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga ik voor je oplossen... moment.
Dit nummer ken ik trouwens alleen in het Duits.
Dit is inderdaad best oké.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit schaar ik ook bij de foute nummers die best wel ok zijn.
De sound is inderdaad een beetje terug. Ik heb laatst in mijn Spotify-playlist ook een track opgenomen die zo uit de 80s weggelopen kon zijn.quote:
Ben in de 80's opgegroeid als punker eerst en daarna kraker, wat handel in rookwarenquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De sound is inderdaad een beetje terug. Ik heb laatst in mijn Spotify-playlist ook een track opgenomen die zo uit de 80s weggelopen kon zijn.
Ik begon pas halverwege de 80s naar muziek te luisteren, toen ik voor mijn 10e verjaardag een radio-cassetterecorder kreeg.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben in de 80's opgegroeid als punker eerst en daarna kraker, wat handel in rookwaren
Bij muts denk ik aan een vrouw....quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ook mooie gig toen als DJ in best grote homo disco.
Daar kwam ik mijn muts tegen.
Ja al ruim 35 jaar nu.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij muts denk ik aan een vrouw....
Die ging met 2 homo's naar concerten, best knappe vrouw die in hetero disco teveel aandacht hadquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OkéWel een bijzondere plaats om je vrouw te ontmoeten dan.
Grappig verhaal.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ging met 2 homo's naar concerten, best knappe vrouw die in hetero disco teveel aandacht had
Wist ik niet, weet wel dat Neneh de muzikaliteit niet van een vreemde heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappig verhaal.
Neneh Cherry.... wist je dat haar dochter inmiddels ook aan de weg timmert als zangeres? Ze stond tussen de talenten die de BBC selecteerde voor The Sound of 2016.
Dat weet ik dan weer niet? Ik weet wel dat haar broer Eagle-Eye Cherry is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wist ik niet, weet wel dat Neneh de muzikaliteit niet van een vreemde heeft.
De dochter van Don Cherry.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet? Ik weet wel dat haar broer Eagle-Eye Cherry is.
OKquote:Op donderdag 16 juni 2016 03:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De dochter van Don Cherry.
https://en.wikipedia.org/wiki/Don_Cherry_(trumpeter)
Ik vind ze erg goed wel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Herkenbare zangstem heeft die man.
Holy shit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
Hier nog een track van Mabel, de dochter van Neneh Cherry:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |