Vreselijk ja.quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klazienaveen maar dat zijn ook echt wel de erge dorpjes hoor
Oh ja dat is Groningen ja. Wel echt op de grensquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat is in Groningen ja Oude Pekela is ook zo erg
Ja wel verschrikkelijk hoor, bah dan woon ik gelukkig in Beilenquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat is Groningen ja. Wel echt op de grens
Had ook klasgenootje in Beilen wonenquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel verschrikkelijk hoor, bah dan woon ik gelukkig in Beilen
Oh miss ken ik die gene welquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ook klasgenootje in Beilen wonen
Dat lijkt me stug aangezien hij veel ouder dan jou isquote:
Nee zegt mij niksquote:Op donderdag 16 juni 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug aangezien hij veel ouder dan jou is
Maar hij handbalde redelijk op topnviveau. Als dat jewat zegt
Ja, ik was er gewoon zo zeker van dat ik hem had he. Ulghquote:
Ze hadden toch ook gezegd bij gesprek dat 't er wel goed uitzag?quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik was er gewoon zo zeker van dat ik hem had he. Ulgh
Jup. Zowel telefonisch als op locatie..quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook gezegd bij gesprek dat 't er wel goed uitzag?
Wat zuur dan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Zowel telefonisch als op locatie..
Maakt het nog even wat zuurderquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Zowel telefonisch als op locatie..
quote:
Uhuquote:
Alsof iemand op jouw leven zit te gokken en God heeft omgekochtquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Uhu
Je zou toch eens denken dat er iets positief moet gaan lopen op een gegeven moment
Ach ik ben totaal geen klager hoor, maar de feiten liegen er ook niet om.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Alsof iemand op jouw leven zit te gokken en God heeft omgekocht
Ach, als er iets kuts gebeurt mag je best even klagen. Sommige mensen zijn al depressief bij de eerste beste tegenslag, dus vind het wel knap dat je nog positief kan blijven hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach ik ben totaal geen klager hoor, maar de feiten liegen er ook niet om.
Je word er echt doodziek van. Als het nou alleen met werk was a la.
Het houdt een keer op. Ik zal ook wel een punt hebben waar m`n grens bereikt isquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, als er iets kuts gebeurt mag je best even klagen. Sommige mensen zijn al depressief bij de eerste beste tegenslag, dus vind het wel knap dat je nog positief kan blijven hoor
Ja, lijkt me logisch. Ik hoop in ieder geval voor je dat het toch enigszins kantelt voor die grens is bereikt, anders zit je met een nog veel groter probleemquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het houdt een keer op. Ik zal ook wel een punt hebben waar m`n grens bereikt is
Denk eerder dat anderen dan met een probleem zittenquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch. Ik hoop in ieder geval voor je dat het toch enigszins kantelt voor die grens is bereikt, anders zit je met een nog veel groter probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |