Zou het altijd wel laten testen ja.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ga dat binnenkort maar is proberen zo nieuwsgierig daarna. Gewoon ff laten testen en dan gaan.
Al die mensen die zich elke week naar het weekend moeten slepen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En iedereen aan de anti-depressiva.
Leven om te werken. Toplol
Vooral je laptop meenemen op vakantie om mailtjes te blijven lezen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die mensen die zich elke week naar het weekend moeten slepen.
Gaat toch helemaal nergens over
Haha hier moet ik je wel gelijk in geven.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die mensen die zich elke week naar het weekend moeten slepen.
Gaat toch helemaal nergens over
Trouwens ik ga weg uit Drenthe.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral je laptop meenemen op vakantie om mailtjes te blijven lezen.
Echt, ontspan
Oh ja?quote:
Studeren?quote:
Mensen voelen zich meteen nutteloos als ze dan een paar uurtjes "niks" doen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral je laptop meenemen op vakantie om mailtjes te blijven lezen.
Echt, ontspan
Zal wel wennen worden danquote:
Nja ben geboren in Adam tot mn 6e maar weet daar niet super veel van. Dus idd gaat wel wennen worden maar wat? De mensen, de drukte ofzo?quote:
Het hele stadse leven. Mentaliteit van de mensen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja ben geboren in Adam tot mn 6e maar weet daar niet super veel van. Dus idd gaat wel wennen worden maar wat? De mensen, de drukte ofzo?
Op kamers?quote:
Ja op kamers is dat raar?quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op kamers?ik ben 26
Maar ja, kans bestaat wel dat ik In Amsterdam eindig ja.
Als je niet meer studeert? Wel beetjequote:
Paps betaaldquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Oh en de prijzen van huizen en kamers is ook wennenMaar dat zal je vast al ontdekt hebben
Ik ga daar studeren.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niet meer studeert? Wel beetjehet kan wel als je jong bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |