jaaaaquote:
Ja. Alleen nog weekend denk ik. Drink ook geen cola meer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beter langzaam beginnen voordat magische shin splints toch. Maar goed man, stoppen met roken
[..]
Niet alles tegelijk
Nee, eigenlijk niet. Of alweer vergetenquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:54 schreef Divje het volgende:
[..]
jaaaa![]()
Maar, hoe ist met jou verder dann? Nog toffe spannende dingetjes beleefd?
Dat klinkt uhh.. Redelijk goed?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Of alweer vergetenblowen gaat wel ok
stuk minder maar wil nog veel minder maar ja moeilijk.
verder gaat het omhulsel van mijn leven wel prima volgens mij en mijn gevoel mweh
ja weet niet hequote:Op donderdag 16 juni 2016 23:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat klinkt uhh.. Redelijk goed?
Gevoel mweh?
Oh, nou succes dan!quote:
Ram jij ook danquote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaat inshaAllah helemaal goedkomen.
Ik begrijp hier niks vanquote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie wel eens in je leven gewoon een "engelachtige" mens gezien.
Ik zag er voor het eerst in mijn leven eentje en godverdomme wat had hij een onschuldige uitstraling.
neequote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie wel eens in je leven gewoon een "engelachtige" mens gezien.
Ik zag er voor het eerst in mijn leven eentje en godverdomme wat had hij een onschuldige uitstraling.
Een braaf iemandquote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd weet niet hoe ik dit moet verwoorden. Heeft niet met liefde te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |