Zoals de bekende Franse filosoof Montesquieu 250 jaar geleden schreef: "lekker dan"quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
En na dit filmpje is opeens uitgelekt dat de voorzitter onderzocht wordt
Beterquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:00 schreef Flammie het volgende:
Mijn stem gaat dus mooi naar de PVV!! Dat wilders dit zooitje ongeregeld maar het land uitschopt.
compleet irrelevante reactie ook, madboiquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:32 schreef xpompompomx het volgende:
Denk gebruikt gewoon de bekende tactieken zoals die ook door de club van de GBL worden gebruikt. Zulke dingen kennen we na het 10 jaar pluchekleven door de geblondeerde leider onderhand wel.
Compleet irrelevante club ook.
Rutte is niet blond.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:07 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
compleet irrelevante reactie ook, madboi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
Wanneer pc gefixt is ik wacht tot ik nieuwe videokaart kan kopen, potje overwatch dan Nikmans?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:28 schreef Nikmans het volgende:
Kijk en huiver, het promotiefilmpje van de laatst nieuwe toevoeging aan het Nederlands politiek landschap: DENK
Mijn ogen zijn iig geopendDie productiewaarde
De overtuiging waarmee elke zin wordt uitgesproken
De nuancering waarmee feitelijke info gepaard gaat met het uiteenzetten van de eigen standpunten
Het lijkt wel alsof Sait Cinar dit filmpje in elkaar heeft gebokstViel deze partij in het verleden al niet serieus te nemen, dan is het laatste lichtpuntje bij dezen wel gedoofd.
De Speld steekt er overigens leuker de draak mee dan ik ooit zou kunnen: http://speld.nl/2016/06/1(...)ts-mainstream-media/
Klacht lijkt me duidelijk
Niet weten dat hoe christelijker/islamitischer, hoe onbetrouwbaarder.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:14 schreef Grems het volgende:
Dit niet hebben zien aankomen![]()
Getinte mensen vertrouwen![]()
Onjuist. Moslims zijn zeer betrouwbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:21 schreef plopper19 het volgende:
[..]
Niet weten dat hoe christelijker/islamitischer, hoe onbetrouwbaarder.
Niet in Sylvana's gezicht in ieder geval. Dat is al genoeg ingedeukt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:23 schreef LionPopChoc het volgende:
Ik kan me niet lang genoeg concentreren om de boodschap mee te krijgen, waar moet ik niet intrappen?
Ja man is goeiequote:Op woensdag 15 juni 2016 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Wanneer pc gefixt is ik wacht tot ik nieuwe videokaart kan kopen, potje overwatch dan Nikmans?
FUCK!!! WAT? WAT?!!! WAT?!!!quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja man is goeie
Wist je trouwens dat je cowboy de nerfstok heeft gekregen?
McCreequote:
Gelukkig wel sneller reloaden, maar dit is bullshits. Dat is flinke nerf, het was juist E fan the hammer en kill ze...quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:09 schreef Nikmans het volgende:
[..]
McCree
Peacekeeper - Alternate fire
Recovery time (i.e. the amount of time before McCree starts reloading) decreased from 0.75 seconds to 0.3 seconds
Bullet damage decreased from 70 to 45
Reaper.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Gelukkig wel sneller reloaden, maar dit is bullshits. Dat is flinke nerf, het was juist E fan the hammer en kill ze...Nu kan tracer zeker ook nog wegkomen ook.
Vooral die klote ik ben zijn naam kwijt die 'die die die' roept.
DENK meer oppervlakkig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Reaper.
Maar laten we het weer over DENK hebben voordat niemand meer post hier
Ja, laten we de machthebbende politici vooral alle politici met een andere mening het land uittrappenquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:00 schreef Flammie het volgende:
Mijn stem gaat dus mooi naar de PVV!! Dat wilders dit zooitje ongeregeld maar het land uitschopt.
Beter toch, allemaal GEGEN DIE MAUER!!!1quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja, laten we de machthebbende politici vooral alle politici met een andere mening het land uittrappen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat worden er nog veel meer, wacht maar af. Ze gaan zeker 4-5 zetels halen bij de verkiezingen.quote:
Hoe de media DENK zwartmaken. Ze doen hetzelfde als Wilders: de media neerzetten als kwade genius en dan zelf het slachtoffer uithangen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:23 schreef LionPopChoc het volgende:
Ik kan me niet lang genoeg concentreren om de boodschap mee te krijgen, waar moet ik niet intrappen?
Nadenken? dat is honderd keer opgenomen en geoefend en uitgeschreven. Precies op tijd switchen naar de andere spreker die het overneemt om de spanningsboog vast te houdenquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:19 schreef spierbal het volgende:
En dat zeggen ze met iemand uit de media haha.
Die farik die over zijn 1e zin moest nadenken.
Droeftoeters.
ja dat snap ik, maar hij was zijn zin kwijt, en daar moest ie over nadenken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:09 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Nadenken? dat is honderd keer opgenomen en geoefend en uitgeschreven. Precies op tijd switchen naar de andere spreker die het overneemt om de spanningsboog vast te houden
die heeft een paar beste DENKS gehad iddquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sylvana ziet eruit alsof ze op d'r gezicht is getimmerd. Of ligt dat aan mij?
"Wat zijn je kwaliteiten?"quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:41 schreef Thezappa het volgende:
denk dat ik bij denk ga solliciteren..
Jij komt er welquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:41 schreef Thezappa het volgende:
denk dat ik bij denk ga solliciteren..
Kweenie maar vind het een beetje ongemakkelijk om te kijkenquote:
De beste parodie is de werkelijkheid.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:28 schreef Nikmans het volgende:
Kijk en huiver, het promotiefilmpje van de laatst nieuwe toevoeging aan het Nederlands politiek landschap: DENK
Mijn ogen zijn iig geopendDie productiewaarde
De overtuiging waarmee elke zin wordt uitgesproken
De nuancering waarmee feitelijke info gepaard gaat met het uiteenzetten van de eigen standpunten
Het lijkt wel alsof Sait Cinar dit filmpje in elkaar heeft gebokstViel deze partij in het verleden al niet serieus te nemen, dan is het laatste lichtpuntje bij dezen wel gedoofd.
De Speld steekt er overigens leuker de draak mee dan ik ooit zou kunnen: http://speld.nl/2016/06/1(...)ts-mainstream-media/
Klacht lijkt me duidelijk
Ik moet er niet aan denken dat ze in Commissie Stiekem komen (of zijn ze dat al als twee onafhankelijke Kamerleden?).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |