Naast de prachtige Alien/predator set van de Movie Maniacs van dit jaar, waarin beide monsters in hun eerste incarnatie zo getrouw mogelijk worden weergegeven, lijkt het er sterk op dat men bij McFarlane Toys de licence ten volste gaat gebruiken: de Movie Maniac's lijn van volgend jaar beloofd louter uit Aliens en Predators te gaan bestaan! Waaronder de near-confirmed-rumors: de Alien Queen (deluxe box), Dog Alien (alien3) en de predator uit Predator2, in 2 variaties (waarschijnlijk MET en ZONDER masker)
Verder zijn er nog genoeg figuren uit beide filmreeksen te halen, dus we kunnen zon 5 "onbekende" figuren verwachten
dat maakt alleen wel een duur grapje wil je ze allemaal hebben:
voor de gewone moet je zon 25-30 euro rekenen, en voor de Deluxe moet je zon 50 nemen. Je zit dus al snel aan de 260 euro voor de gehele set
Ik betaal altijd voor de normale figuren van de Movie Maniacs serie plus/minus 18 euro!
quote:Dan mag jij me heeel snel gaan vertellen WAAR jij ze dan haalt. De goedkoopste zaak die ik ben tegengekomen is Robbedoes in Den Bosch, en daar betaalde je voor de collectie van dit jaar ongeveer 23-24 euro perstuk, en de Alien/Predator (deluxe) was zon 46...
Op vrijdag 29 november 2002 17:03 schreef Ash het volgende:
25-30 euro voor een gewone?Ik betaal altijd voor de normale figuren van de Movie Maniacs serie plus/minus 18 euro!
quote:Waarom zijn al die pagina's leeg?
Op vrijdag 29 november 2002 19:35 schreef Ash het volgende:
www.gator.nl
Magoed, ik zal kijken of ik de boel aan foto's kan binnenhalen
(acdsee aangeraden, tzijn er 100)
http://www.action-figure.com/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=400
Oh ja en van de www.gator.nl site dat veel pagina's het niet helemaal doen, staat ook op de voorpagina omdat ze de site aan het restylen zijn.
quote:Als ik me niet vergis zon 20 CM... (iets kleiner gok ik)
Op vrijdag 29 november 2002 23:52 schreef haaahaha het volgende:
[afbeelding]tof!! en hoe groot zijn die dingen?
Maare, heb jij ze al, Ash?
Ik spaar namelijk ALLE movie maniacs, zelfs de wat minderen (een shaft bijv.).
quote:Dan ben ik meer een "cool collector", ik koop alleen die figuren die ik echt helemaal tegek vind
Op zaterdag 30 november 2002 10:50 schreef Ash het volgende:
Nee ikzelf heb ze nog niet, maar ik heb ze ook niet gepreorderd, maar ze staan zeg maar wel op me kerstverlanglijstje,Ik spaar namelijk ALLE movie maniacs, zelfs de wat minderen (een shaft bijv.).
quote:Erg strak
Op zaterdag 30 november 2002 15:01 schreef Ash het volgende:
Hier plaatjes van de Movie Maniacs (en mijn Sleepy Hollow figuren) die ik bezit:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Ahzo, ik geloof ook dat er in de film een vage beschrijving over was, door een van de buurtbewoners van burkitsville(oid).
Op maandag 2 december 2002 13:54 schreef Ash het volgende:
Ja, The Blair Witch, is/was een eigen interpetatie van Todd Mcfarlane over hoe The Blair Witch er uit zou zien,
je hebt zelfs namelijk 2 verschillende versies, die uitgebracht zijn, waarvan ik er maar 1tje heb.
Je kan hem bestellen bij www.dvdboxoffice.com of www.play.com beiden sites bieden hem aan voor plus/minus 15 euro en dat is MET verzendingskosten.
Je moet natuurlijk wel dan een creditcard hebben.
quote:De 12 inchers die we waarschijnlijk nooit gaan krijgen
Op maandag 2 december 2002 18:57 schreef Ash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zie meer reden: http://www.spawn.com/features/mm6/
En titel aangepast
quote:Titel, tjah, foutje? Plus dat dit net zo makkelijk onder games viel gezien er ook speelgoed van HALO en weet ik het wie nog meer bestaat... Slaat het niet een beetje in je bol, Strolie? Eerst knikker je een topic over een belangrijke game site op slot, klaarblijkelijk zonder te kijken over welke site het ging, en nu dit...
Op zaterdag 29 maart 2003 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Schop naar Film/TVEn titel aangepast
achjah....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |