ja ik vind het ook niks aanquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee belastinggedoe.
Game of thrones pak ik zo, goed dat je het zei. Moet alleen even de auto in.
Je bedoelt Agos?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:43 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Ashqelon ben je nog gegangbangd door een groepje studenten?
waarom doe je het danquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik vind het ook niks aan
Mijn vriendin had het door haar tandarts bij de gewone controle laten maken en stond niet op de rekening. Ze moest ook elke keer 50 euro betalen bij haar ortho.quote:
Accounting?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat je voor diploma alle vakken moet behalen hè
het is gebleken in gebieden waar de verordening wel al van kracht is de inkomsten met 63% zijn toegenomenquote:
Ik zou normaal zeggen: Ik hoop dat je het haalt, maar dan zeg jij toch open deur.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja maar zag bij een heleboel vragen wetsartikelen voor 't eerst
nou ja, we zien wel
Bevorderen prima, verplicht niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is gebleken in gebieden waar de verordening wel al van kracht is de inkomsten met 63% zijn toegenomen
vind ook een open deur wel lief hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou normaal zeggen: Ik hoop dat je het haalt, maar dan zeg jij toch open deur.
Als is zeggen dat jij open deur zegt ook een open deur
Open deurception
hbo/wo?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee visagie, met eigen onderneming
Wat leuk, mag ik bij je komen werken?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee visagie, met eigen onderneming
jij studeert e&be.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat leuk, mag ik bij je komen werken?
wou graag beginnen als zzp maar met jou wil ik wel een vofquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat leuk, mag ik bij je komen werken?
Neequote:
Tofquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou graag beginnen als zzp maar met jou wil ik wel een vof
quote:
Wij zouden het echt vet goed doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dan later als we groot zijn een bv
Ga geen slachtoffer rolletje spelen aub je loopt tegen een random vrouw in us te kankeren dat ze twintig jaar geleden wel lekker zou geweest zijn. Je doet wel vaker stoer tegen random personen in US overigens.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat crip uit het niets iets zegt over mijn pics die ik vroeger poste in dat fototopic terwijl ze zelf hier nog geen account had en ook gewoon nergens op slaat alleen om mij te pakken ofzo. Wat ze altijd doet.
Wel grappig en zielig tegelijk.
Slachtoffer rol aldus de moslim. Lolquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga geen slachtoffer rolletje spelen aub je loopt tegen een random vrouw in us te kankeren dat ze twintig jaar geleden wel lekker zou geweest zijn. Je doet wel vaker stoer tegen random personen in US overigens.
Ik help je gewoon herinneren aan die boze meltdown die je had toen iedereen in us op jouw foto's ging kankeren en toen gezworen had nooit meer foto's te posten. Hoe bedoel je onzeker. En toen was ik er gewoon hoor anders zou ik het mij niet herinneren
Over zielig gedrag moet jij al helemaal niet beginnen, lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |