totaal nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:45 schreef Fylax het volgende:
merken jullie ook dat ik zo weinig op fok ben
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:45 schreef Fylax het volgende:
merken jullie ook dat ik zo weinig op fok ben
Anders denkt dan de rest? Kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is om gelijkgestemden te vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind het wel kort door de bocht, maar logisch dat het botst wanneer je wat anders denkt dan de rest. ik kan het wel waarderen dat mensen een andere kijk hebben op het leven dan het gros, ook wanneer dit nogal zweverig en onrealistisch is.
http://www.metronieuws.nl(...)rie-jaar-op-vakantie
getuigt van veel lef
Nou blij dat je het even vertelt aan deze groep mensen die je allemaal fantastisch vinden. En nu?quote:
mensen weten niet, maar een daytime dutje is heerlijkquote:
Nja, in die zin dat je overal wel weerstand zal ondervinden, zeker in het begin. Mensen vinden je lui en zweverig, iemand die buiten de werkelijkheid leeft. Daarbij komen dan nog je eigen twijfels, die je veel minder hebt als je hetzelfde zou doen als je omgeving. Is allemaal lef voor nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders denkt dan de rest? Kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is om gelijkgestemden te vinden.
Alles opgeven voor een keuze heeft wel wat inderdaad, maar vind een conventionelere droom nastreven niet per se van minder lef getuigen.
Dit vind ik nog eens een unieke keuze: http://www.lindanieuws.nl(...)achter-die-geit-aan/
Ja hequote:Op woensdag 15 juni 2016 15:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen weten niet, maar een daytime dutje is heerlijk
Waarom quote je d'r dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry ik praat liever niet met vreemden
Iemand verkrachten lijkt me ook gewoon echt geilquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Als Syndroom wel echt is dan gaat hij ooit nog gewoon een chick verkrachten uit frustratie.
ja ik vind dat groggy effect de eerste paar minuten wel lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja he
Ben alleen de rest van de dag slaperig
Hahahahahhahaha. Dan niet johquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry ik praat liever niet met vreemden
Dit. Beter ook, goed ritme ipv maar te pas en te onpas even een dutje te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Overdag slapenPak gewoon voldoende nachtrust ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |