Met de mannen meedoenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker met de mannen meedoen, lekker gek, lekker eigentijds en lekker zelfstandig.
lowlandsquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Buurmeisje, chillen, geen idee, kickboksen, series kijken en lowlands
en dat zonder brilquote:
daar kies je zelf voor, je kan die 'test' ook doen zonder te delenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inloggen met fb en dan lekker je score op iedereen z'n tijdlijn. Heb echt diepe haat naar zulke mensen.
Vieze larven zijn het.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
die verwijder ik, baby zijn de as van het kwaad van onze samenleving
met mannendingen mee doen natuurlijk. Vrouwen hebben veel minder kracht en spieren dan mannenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met de mannen meedoenVrouwenteam jeweetzelf
Ik ontvolg ze altijd want anders krijg je later nog zo'n message met waarom ze geen vriend meer van je zijnquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inloggen met fb en dan lekker je score op iedereen z'n tijdlijn. Heb echt diepe haat naar zulke mensen.
Nee, dat niet. Geen tijd voorquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat zonder bril
ook wedstrijden en zo?
jaja mja ik vertrouw het nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar kies je zelf voor, je kan die 'test' ook doen zonder te delen
Vind je kickboksen echt een mannending dan? Vind ik dus juist niet. In de vechtsport wordt kickboksen juist als iets voor vrouwen gezien. Mannen gaan meer voor dingen als MMA enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vieze larven zijn het.
[..]
met mannendingen mee doen natuurlijk. Vrouwen hebben veel minder kracht en spieren dan mannen
Dus dat zou oneerlijk zijn.
dat mag, dat is ook slim want voor je het weet sta je te boek al spambotquote:
ja, ik ontvriend ze meteen. fuck dat, zulke mensen hoef ik niet te kennen. Bepaald slag volk is datquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ontvolg ze altijd want anders krijg je later nog zo'n message met waarom ze geen vriend meer van je zijn
Facebook ook
Het gaat bij mij om familie.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, ik ontvriend ze meteen. fuck dat, zulke mensen hoef ik niet te kennen. Bepaald slag volk is dat
Ik ben nog van de tijd van Ernesto Hoost enzo, dus ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind je kickboksen echt een mannending dan? Vind ik dus juist niet. In de vechtsport wordt kickboksen juist als iets voor vrouwen gezien. Mannen gaan meer voor dingen als MMA enzo.
Bij mij gaan ze er ook zonder pardon uitquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, ik ontvriend ze meteen. fuck dat, zulke mensen hoef ik niet te kennen. Bepaald slag volk is dat
kanjerfacebookquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat mag, dat is ook slim want voor je het weet sta je te boek al spambot
Sinds 2009. Alleen 2012 niet geweestquote:
Denk je dat je mij dat nog moet vertellen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben nog van de tijd van Ernesto Hoost enzo, dus ja.
MMA is gebaseerd op allerlei vechtsporten waaronder kickboxen.
Je lijkt het niet te snappen idd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk je dat je mij dat nog moet vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |