door die 'vluchtelingen' hebben wij geen werk en dan moet je vrijwillig voor ze gaan werkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat eerste klinkt nog wel leuk net als typiste trouwens.
Vluchtelingenwerk daar wouden ze mij ook vrijwilligers werk laten doen nou nooit niet.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
door die 'vluchtelingen' hebben wij geen werk en dan moet je vrijwillig voor ze gaan werken
Dat sowieso is de gemeente Enschede kut je geld steken in de bodemloze put die Fc Twente heet en tegelijkertijd een super moskee bouwen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
door die 'vluchtelingen' hebben wij geen werk en dan moet je vrijwillig voor ze gaan werken
Ja had ze op markt gekocht paar bakken, mja. Ga geen kilo aardbeien in weekend wegsnaaienquote:
moet je ook niet een paar bakken tegelijk kopenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja had ze op markt gekocht paar bakken, mja. Ga geen kilo aardbeien in weekend wegsnaaien
Ach, paar bakken zijn op de markt nog goedkoper dan 1 bak bij de Ah dus jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
moet je ook niet een paar bakken tegelijk kopen
niet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja had ze op markt gekocht paar bakken, mja. Ga geen kilo aardbeien in weekend wegsnaaien
Hou ook niet van meerdere dagen zelfde etenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat is een kleine piemel volgens jou
Jaquote:
Stop t in drankjesquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaWord je verplicht om al je goedkope fruit in 2 dagen op te eten maar heb ik helemaal geen zin in
Dat kan ja. Of in de vriezer doen voortaanquote:
Dan ookquote:
Ja, ook goedequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ja. Of in de vriezer doen voortaan
Ja maar ik eet m`n fruit toch liever heel op ipv smoothies elke dag. En volgens mij is ingevroren fruit ook wel minder lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kun je dan niet beter al ingevroren fruit kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |