Raar ja. Wordt echt het Ek van de falende toplanden heb ik het ideequote:Op woensdag 15 juni 2016 22:38 schreef JanCees het volgende:
Frankrijk heeft het veel te lastig hé dit EK
2 jaar lang voor spek en bonen gespeeld en nu voor het echie gaat het niet
Die Gignac was toch een wonderboy vroeger? Speelt nu in Mexicoquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Frankrijk scoort wel in de laatste minuten
Vorig jaar verloren ze nog van Albanië.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:38 schreef JanCees het volgende:
Frankrijk heeft het veel te lastig hé dit EK
2 jaar lang voor spek en bonen gespeeld en nu voor het echie gaat het niet
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Gignac was toch een wonderboy vroeger? Speelt nu in Mexico
Even kijken hoe de rest het doet de tweede speelronde. Denk dat Engeland en Spanje ook gaan tegenvallen. Duitsland en Portugal zullen wel winnen zonder al te veel problemen denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar ja. Wordt echt het Ek van de falende toplanden heb ik het idee
Ja voor spek en bonen aangezien ze automatisch geplaatst zijnquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren ze nog van Albanië.
Lol
Belgie ook makkelijk mits Wilmots de juiste mensen erin zetquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even kijken hoe de rest het doet de tweede speelronde. Denk dat Engeland en Spanje ook gaan tegenvallen. Duitsland en Portugal zullen wel winnen zonder al te veel problemen denk ik.
Maar Frankrijk bewijst nu voor de 2de keer dat ze niet ver gaan komen
Welk land support jij eigenlijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Belgie ook makkelijk mits Wilmots de juiste mensen erin zet
Geen. Maar gun het Belgie wel eigenlijk. Die hebben nu zo`n gouden generatie dat ze het ook wel mogen laten zien nuquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Frankrijk scoort wel in de laatste minuten
Maar ze zijn niet geholpen door de ref in ieder gevalquote:
Niet als je zo'n trainer hebt die Fellani op 10 zetquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen. Maar gun het Belgie wel eigenlijk. Die hebben nu zo`n gouden generatie dat ze het ook wel mogen laten zien nu
Daarom zeg ik, hij moet wel veranderen. Carrasco op rechts, de Bruyne op 10. Dembele voor Witselquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet als je zo'n trainer hebt die Fellani op 10 zet
Preciesquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, hij moet wel veranderen. Carrasco op rechts, de Bruyne op 10. Dembele voor Witsel
SNap sowieso niet waarom hij Dembele op de bank houdt. Heeft echt een heerlijk seizoen gespeeldquote:
Ach ja gelukkig hebben wij niet zoveel goede spelers lijkt mij ook wel lastig met zoveeeeeel goede spelers.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SNap sowieso niet waarom hij Dembele op de bank houdt. Heeft echt een heerlijk seizoen gespeeld
wat is het nu stond of zat jequote:Op woensdag 15 juni 2016 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
stond net half uur met meisje waarmee ik in de bus zat te lullen
heu
Wejooh had je flowquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik stond voor haar huis met haar te praten
maar ze zat achter me in de bus
had gevraagd of je even bij haar naar de wc kanquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik stond voor haar huis met haar te praten
maar ze zat achter me in de bus
kan je mijn vraag beantwoorden?quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had gevraagd of je even bij haar naar de wc kan
waarom zou ik dat doen ik kan toch ook tegen een boom gaan staanquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had gevraagd of je even bij haar naar de wc kan
dan ben je binnen, vraagt ze je voor drankje etc etcquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen ik kan toch ook tegen een boom gaan staan
zal haar vader leuk gevonden hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan ben je binnen, vraagt ze je voor drankje etc etc
Ze is toch volwassen lolquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal haar vader leuk gevonden hebben
Dan roep je gewoon tegen hemquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat wel maar dr vader stond al uit het raam te kijken
nah ben gewoon naar huis gelopenquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan roep je gewoon tegen hem
I`m her daddy
Zeg je tegen hem dat je bent klaargekomen in haar mond zodat ze niet zwanger wordtquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat wel maar dr vader stond al uit het raam te kijken
ja of nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeg je tegen hem dat je bent klaargekomen in haar mond zodat ze niet zwanger wordt
quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja of niet
ik ken die vader en ik ga gewoon goed met hem om waarom zou ik me dan als een mongool tegen hem gedragen
zoen jij daarna met chick of ben je daar vies van?quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeg je tegen hem dat je bent klaargekomen in haar mond zodat ze niet zwanger wordt
hier heb ik net iets over gelezenquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zoen jij daarna met chick of ben je daar vies van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |