Wat was je reactie?quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
65 likes op een FB-reactieop naar de 100. Tot zover mijn hoogtepunt van de dag
Ja was in een bet-groep waar ik in zit.quote:
Ik had op een goede diss gehoopt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was in een bet-groep waar ik in zit.
Was zo`n butje die een artikel van een De Speld-achtige site had geplaatst dat Nederland in zou stromen als Rusland uit het toernooi gegooid werd en dat hij dat competitie-vervalsing vond. Is dit serieus??Dus ik reageerde alleen maar van: Natuurlijk is dit niet serieus, hoe oud ben je.
Opeens 102 likes
Ik ben slecht in dissenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had op een goede diss gehoopt.
Helaas.
Lol. Zou mooi zijn als ze op die tweets ook zou reagerenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kies een eenvoudig doelwit, zoals Shillary.
[ afbeelding ]
Niet te veel van Fokkie verwachten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had op een goede diss gehoopt.
Helaas.
Jij haat echt teveel op mijquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet te veel van Fokkie verwachten.
Helaas. Daarvoor moet ze eerst haar 120 adviseurs raadplegen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol. Zou mooi zijn als ze op die tweets ook zou reageren
quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kies een eenvoudig doelwit zoals Shillary.
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |