Ik zou dan veel liever knuffelen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo`n zoenliefhebber, met tong dan. Kusjes zijn beter. Of beetje met elkaars lippen spelen.
Minutenlang je tong in iemands bek staat me beetje teggen altijd
welke lippen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo`n zoenliefhebber, met tong dan. Kusjes zijn beter. Of beetje met elkaars lippen spelen.
Minutenlang je tong in iemands bek staat me beetje teggen altijd
En knuffelen ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan veel liever knuffelen.
quote:
allemaal voor de showquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hij is een zieke fixer die homo
quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je op de trekker zit krijg je dan echt mad respect van kees en jan
Kiek em goan met oe petquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mortaxx, als jij me nu nog niet kent hoe kunnen wij elkaar dan ooit vertrouwen, en samen bouwen aan een fundament van liefde dat ons in staat stelt te houden van, te troosten en te rouwen...quote:
hangt ervan af met welke kleding je het matchquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moest aan Fok-it denken
[ afbeelding ]
Ja, dat jij nou een anorexia-patient bent maakt mij nog niet moddervet he JRquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moest aan Fok-it denken
[ afbeelding ]
ik denk dat een blauwe overal beter matcht dan een groene overal maar he wie ben ikquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:26 schreef Nouri het volgende:
[..]
hangt ervan af met welke kleding je het match
Is wel zo'n type waar jij later mee gaat eindigenquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat jij nou een anorexia-patient bent maakt mij nog niet moddervet he JR
Uhm, nee. Voor geen goudquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel zo'n type waar jij later mee gaat eindigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |