Nee hoor tuurlijk nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zoenen kan je toch helemaal niet goed of slecht doen.
Tong erin en maar zien waar het schip strandt
Oh het kan behoorlijk mislukken hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
ja dan strandt het welquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb weleens gehad dat een meisje haar hele tong meteen naar binnen duwdequote:
als een wasmachine je tong tekeer laten gaanquote:
Nou als een meisje je zoent en jij steekt je tong er gewoon maar in. Kan dan echt behoorlijk mislukken of ze schrikt of draait bijvoorbeeld een totaal andere kant op.quote:
Ik heb donderdag mijn examen uitslag wat ik al heb gezegd duim je voor mij fokkiequote:Op woensdag 15 juni 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als een wasmachine je tong tekeer laten gaan
Oh dat deed dat meisje bij mij met mijn eerste keer dat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb weleens gehad dat een meisje haar hele tong meteen naar binnen duwde
dat was toch vrij onplezierig
10 euroquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb donderdag mijn examen uitslag wat ik al heb gezegd duim je voor mij fokkie
Heb een vriend die is 16 en heeft nog niet gezoend hij stresst hemquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat deed dat meisje bij mij met mijn eerste keer dat.
Dacht dat het zo hoorde lol
Zoenen is een bijzonder fenomeen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als een wasmachine je tong tekeer laten gaan
Snap ik. Ik wist dat ook niet (nog steeds niet)quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb een vriend die is 16 en heeft nog niet gezoend hij stresst hem
Ik ben ook niet zo`n zoenliefhebber, met tong dan. Kusjes zijn beter. Of beetje met elkaars lippen spelen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoenen is een bijzonder fenomeen.
Het slaat eigenlijk nergens op als je het relativeert.
is dat diegene die jullie verdenken van homofilie?quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb een vriend die is 16 en heeft nog niet gezoend hij stresst hem
ik vraag het wel even in gay scquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
tja, geen idee
die tindermatch vond van wel, maar ik van hem ook. Dat was echt perfect
Nee hij is een zieke fixer die homoquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is dat diegene die jullie verdenken van homofilie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |