Mijn laatste concert was gisteravond in Hellendoorn... in de Lantaarn. LEVEL 42 speelde daar zijn laatste optreden in Nederland. Was vroeger fan en toen ik er gisteren was, wist ik weer waarom ik hun muziek zo gaaf vond. Goede band, goede muziek en aardige gasten (geen kapsones) en ik sta nog met hun op de foto en heb een drumstok van de drummer met handtekening.
Volgend jaar ga ik zeker weer als ze komen en dan waarschijnlijk naar meer concerten...
Owja en dat was best goed eigenlijk. Wel volgens verwachting en het voordeel van dergelijke optredens is dat de cd's na afloop voor een redelijke prijs te koop zijn, dus dat heb ik toen ook maar gelijk even meegenomen
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 29-11-2002 10:37]
Het was erg gezellig, en het was eens een ander concert dan ik ben gewend van Def P + BB aangezien ik ze daar voor de 11e of 12e keer heb gezien. Wat nummers gespeeld wat ze normaal niet live spelen:
Rondspoken bijvoorbeeld
En 21 december de laaste keer Def P + BB in de Melkweg in mijn eigen Amsterdam
quote:Daar was ik ook! Heb een erg leuke avond gehad!
Op vrijdag 29 november 2002 10:33 schreef smoking2000 het volgende:
Vorige week vrijdag,
Def P + Beatbuster @ de Kade te Zaandam
[Dit bericht is gewijzigd door J.P.Montoya op 29-11-2002 10:37]
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 10:28 schreef Witchfynder het volgende:
Nightwish, 4 september en het was goed, erg goed.Heb er mijn huidige vriendin leren kennen.
Kan geen drumstokje of plectrum tegenop.
*Muurbloempje toch lekker blij is met drumstokje*
Was waanzinnig gaaf!
quote:Daar ben ik heen geweest in Goes, was backstage en ik stond op het zijpodium....was ook toppie hoor maar van Level 42 was ik fan en van Golden Earring niet maar ze kunnen nog een goed optreden geven hoor...
Op vrijdag 29 november 2002 10:40 schreef ox2 het volgende:
Vorige week vrijdag de Golden Earring in de Walvis (Beverwijk)
Errug goed !!
[Dit bericht is gewijzigd door Muurbloempje op 29-11-2002 10:44]
o ja en nog tussendoortjes zoals Def P & Beatbusters (2x) en Raymzter
ennem Spin Off 2002 (2 maand terug in de Melkweg)
was allemaal shit om nooit te vergeten
[Dit bericht is gewijzigd door Salvad0R op 29-11-2002 10:53]
quote:Ik hou het er toch op dat ik een klein zaaltje leuker vind omdat ik het meer sfeer vind hebben dan zo'n koele grote zaal. En tuurlijk is het vooraan het leukst maar bij zo'n grote zaal heb je niet altijd de mogelijkheid om vooraan te staan en het podium is ook wel vaak een stuk hoger en verder weg dan in een grote kroeg/kleine zaal... En oke, ligt ook wel aan band/artiest die er speelt...
Op vrijdag 29 november 2002 11:00 schreef Salvad0R het volgende:
De interactie tussen de artiest en het publiek heeft nix te maken met de grootte van de zaal of het aantal toeschouwers. Hoe goed die interactie is, hangt 100 % af van het interact vermogen van de artiest.
Bij alle concerten die ik heb bezocht stond ik zowat vooraan, daar is altijd het beste feesje
KoRn was echt kei vet,
en PeterPanSpeedrock was gewoon lachuh!
quote:Ja dat was inderdaad een erg goed optreden.
Op vrijdag 29 november 2002 11:08 schreef BoRRuHG het volgende:
Dat in acht nemend... heeft iemand toevallig nog het concert van Bush dit jaar op Pinkpop bijgewoond? Dàt was pas interactie! Die kon je voelen die energie!
Ben ergens vorige week denk ik naar de travolta's geweest in de melkweg omdat het toch gratis was en ga a.s. zondag naar mondo generator wat waarschijnlijk QOTSA unplugged wordt ofzo...
quote:He daar ga ik ook heen zondag, lijkt met inderdaad ook wel een cool concert.
Op vrijdag 29 november 2002 11:21 schreef ullie het volgende:[..]
Ja dat was inderdaad een erg goed optreden.
Ben ergens vorige week denk ik naar de travolta's geweest in de melkweg omdat het toch gratis was en ga a.s. zondag naar mondo generator wat waarschijnlijk QOTSA unplugged wordt ofzo...
quote:ja dat kan ik ook wel begrijpen
Ik hou het er toch op dat ik een klein zaaltje leuker vind omdat ik het meer sfeer vind hebben dan zo'n koele grote zaal. En tuurlijk is het vooraan het leukst maar bij zo'n grote zaal heb je niet altijd de mogelijkheid om vooraan te staan en het podium is ook wel vaak een stuk hoger en verder weg dan in een grote kroeg/kleine zaal... En oke, ligt ook wel aan band/artiest die er speelt...
Publiek ging helemaal uit z´n dak, beter kon het bijna niet!! Alleen pijn in mijn poten van het staan en springen, maar dat had ik er graag voor over.
Zaterdag 7 December naar November Rain in de Broerekerk te Zwolle... daar maken After Forever, Autumn, To Elysium & Penumbra er hopelijk een mooie show van.
[Dit bericht is gewijzigd door WaSTeiL op 29-11-2002 13:30]
Erg goed ondanks dat ik er niet zoveel van verstond maar het contact met het publiek was erg leuk (probeerde veel nederlands te praten) en de nummers die ik wel kende waren erg goed!
Geweldig mooi! Wat een fantastische zangeres.
Uit mijn hoofd was dat eind oktober.
En vanavond weer naar Rosa Crux
Het was hard, heel goed, het publiek was razend enthousiast en het concert duurde maar liefst 3 uur
quote:Hé daar was ik ook en ik zeg hierboven precies hetzelfde!
Op vrijdag 29 november 2002 10:36 schreef Z het volgende:
Motorpsycho in de Paradiso, afgelopen zaterdag.
Leuk, goed en lang!
quote:Euh, "laatste concert" en "volgend jaar weer als ze komen"
Op vrijdag 29 november 2002 10:27 schreef Muurbloempje het volgende:
hoe was ie...?Mijn laatste concert was gisteravond in Hellendoorn... in de Lantaarn. LEVEL 42 speelde daar zijn laatste optreden in Nederland. Was vroeger fan en toen ik er gisteren was, wist ik weer waarom ik hun muziek zo gaaf vond. Goede band, goede muziek en aardige gasten (geen kapsones) en ik sta nog met hun op de foto en heb een drumstok van de drummer met handtekening.
Volgend jaar ga ik zeker weer als ze komen en dan waarschijnlijk naar meer concerten...
Dat snap ik niet helemaal
quote:Laatste concert waar ik tot nu toe heen ben geweest (wat het idee van dit topic was) en dat was gisteren naar Level 42. En ten tweede: als ze volgend jaar weer komen dan ga ik er zeker weer heen. 2 verschillende zinnen
Op vrijdag 29 november 2002 14:15 schreef Elegy het volgende:[..]
Euh, "laatste concert" en "volgend jaar weer als ze komen"
Dat snap ik niet helemaal
quote:Neen, je schreef namelijk "het laatste concert in Nederland".
Op vrijdag 29 november 2002 17:57 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Laatste concert waar ik tot nu toe heen ben geweest (wat het idee van dit topic was) en dat was gisteren naar Level 42. En ten tweede: als ze volgend jaar weer komen dan ga ik er zeker weer heen. 2 verschillende zinnen
Ik dacht dus dat ze verder niet meer in Nederland zullen spelen. Maar ik zal wel te moeilijk denken, denk ik
quote:Ja uhhe ik bedoel dus het laatste optreden van een reeks concerten die ze deze week in Nederland gaven. Voor dit jaar dus
Op vrijdag 29 november 2002 18:23 schreef Elegy het volgende:[..]
Neen, je schreef namelijk "het laatste concert in Nederland".
Ik dacht dus dat ze verder niet meer in Nederland zullen spelen. Maar ik zal wel te moeilijk denken, denk ik
lekker uit je dak gaan op Arch Enemy, heerlijk.
quote:Niets aan toe te voegen
Op vrijdag 29 november 2002 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Dinsdag, Disturbed in Tivoli, superrrrrr heftig.
Zuco 103, in Mezz - Breda
opening van dit geweldige nieuwe poppodium!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |