In Oost was het vooral een bak water. Atletiektraining werd gestaakt want de hele baan stond blank.quote:
nee vooral als je natgezweet/geregend bent en de omgeving ook nat isquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
In Oost was het vooral een bak water. Atletiektraining werd gestaakt want de hele baan stond blank.Vooral het onweer wat boven de baan bleef hangen was de reden wel. Dan kun je nog zoveel lichtmasten hebben maar een echt veilig gevoel is dat niet.
![]()
Inderdaad. Met mijn 2 meter ben ik dan ook een lekker mikpunt.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee vooral als je natgezweet/geregend bent en de omgeving ook nat is
Ik zou hier op kunnen fappen.quote:
0,0quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:00 schreef Drugshond het volgende:
EHV voor vandaag.
Let op de piek van buienradar van 17:05. == Zwaar
Je hebt meer nodig dan alleen benauwdheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:20 schreef Drugshond het volgende:
Idd.... wel benauwd maar geen trigger. Wacht we hebben een paar druppels gehad.
I know, maar ik ben soms te trigger happy. Anders post ik hier niet. Soms zit ik redelijk spot on. Vandaag zeer duidelijk niet. Maar goed volger.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt meer nodig dan alleen benauwdheid.
Het is sowieso niet instabiel genoeg voor onweerquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
I know, maar ik ben soms te trigger happy. Anders post ik hier niet. Soms zit ik redelijk spot on. Vandaag zeer duidelijk niet. Maar goed volger.
Een paar kilometer naar het oosten keek het dreigend maar viel er niks. Ik zit in de zon nu. Eigenlijk de hele dag geen regen van betekenis, kan het eindelijk een beetje opdrogen en de grond in zakken!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:00 schreef Drugshond het volgende:
EHV voor vandaag.
Let op de piek van buienradar van 17:05. == Zwaar
Met de lange termijn in gedachte gaat het snel genoeg dat opdrogenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:40 schreef d.k. het volgende:
[..]
Een paar kilometer naar het oosten keek het dreigend maar viel er niks. Ik zit in de zon nu. Eigenlijk de hele dag geen regen van betekenis, kan het eindelijk een beetje opdrogen en de grond in zakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |