Regel gelijk even een topic met positieve spreuken of quotes!?quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:00 schreef isax het volgende:
oeh ga vragen of dat topic een schop hier na toe kan krijgen.
Positief, je naamgenoot is vanmiddag losgelaten en zit als een stuk kauwgom aan Keesje geplakt.quote:
ga ik doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Regel gelijk even een topic met positieve spreuken of quotes!?
Aw, en ze leefden nog lang...quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Positief, je naamgenoot is vanmiddag losgelaten en zit als een stuk kauwgom aan Keesje geplakt.
Keesje vindt het nog wel raar. Wie is die idioot die achter me aan zwemt. Ze had net besloten dat ze een eend was en zich bij een groep woerden aangesloten.quote:
PoP / Spreukenboek!quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Regel gelijk even een topic met positieve spreuken of quotes!?
Lichte identiteitscrisis. Komt vast goed in de komende dagen. Heb er alle vertrouwen in.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Keesje vindt het nog wel raar. Wie is die idioot die achter me aan zwemt. Ze had net besloten dat ze een eend was en zich bij een groep woerden aangesloten.
pics van je zusjequote:Op woensdag 15 juni 2016 22:55 schreef pinman het volgende:
Mijn positiviteit word verpest door m'n zusje.
Ben je nog niet buiten geweest soms? Hier is het sjitterend.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:26 schreef Janetje het volgende:
Ik ben beduidend minder positief vanochtend.
Vanmiddag gaat weer regenenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:55 schreef sneakydesert het volgende:
Wakker worden, de zonwering omhoog tyfen en zonnestralen op je mik krijgen waar je u tegen zegt![]()
Ben een realistquote:
Gefeliciteerd! Voor studie psychologie?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef Lothiriel het volgende:
Ik deel even mee dat ik m'n examen psychologie zonet flitsend heb afgelegdIk wist zo goed als alles
Kan je zelf de antwoorden controleren of is het nu weken wachten op het resultaat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef Lothiriel het volgende:
Ik deel even mee dat ik m'n examen psychologie zonet flitsend heb afgelegdIk wist zo goed als alles
Dat maakt mij nu niet meer uit, ben zo blij dat ik mijn assessment heb gehaald en dat mijn aanbevelingen ook daadwerkelijk naar een bedrijf worden gestuurd dat mijn dag niet meer stuk kanquote:
Netjesquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef Lothiriel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |