Naar pure kleurstof denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:23 schreef Moira. het volgende:
Ik wil altijd nog eens weten hoe die roze teletubbie-vla smaakt.
Misschien toch maar een FOK!interview met die stofzuiger regelen, dan kunnen we het haar vragen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien toch maar een FOK!interview met die stofzuiger regelen, dan kunnen we het haar vragen.
Ik ook niet meer. Spaar jij dinoplaatjes overigens? Kreeg er net weer een aantal.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Stofzuiger
Zal alleen bij God niet meer weten hoe die heet
quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Spaar jij dinoplaatjes overigens? Kreeg er net weer een aantal.
Mijn neefje wel....quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Spaar jij dinoplaatjes overigens? Kreeg er net weer een aantal.
Is hij ook zo'n die-hard die uren voor de winkel gaat staan en al het winkelend publiek vraagt om hun dinoplaatjes?quote:
daar vind zijn moeder hem nog te jong voor met zn 3 jaar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is hij ook zo'n die-hard die uren voor de winkel gaat staan en al het winkelend publiek vraagt om hun dinoplaatjes?
quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar vind zijn moeder hem nog te jong voor met zn 3 jaar.
noo-nooquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Stofzuiger
Zal alleen bij God niet meer weten hoe die heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |