Nee hoor, werd gequote door Tjackaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
Is HostiMeister nou hierheen gekomen om ruzie te maken?
Ook wel een beetje triest, niet?
Zo te zien omdat jij hem zat uit te scheldenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, werd gequote door TjackaVroeg me af waarom
wel zielig dat je hier komt stoken en straattaal gebruiktquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, werd gequote door TjackaVroeg me af waarom
Uitschelden? Ach lieverd tochquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo te zien omdat jij hem zat uit te schelden
Ze kunnen er ook niet zoveel van, maar dit Oostenrijk kan er ook helemaal geen kloot van. Zelfs Nederland won ervan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
0-2, had dat van te voren niet verwacht.
Dacht dat Hongarije er niks van kon.
Nee hoor, hij was zielig aan het doen dat een fokster hem niet wilde, dus vertelde hem even een alternatief.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Beledigen, kwetsen, noem het zoals je wil.
Oké dan. Dan is dit nu duidelijk en kan je weer gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was zielig aan het doen dat een fokster hem niet wilde, dus vertelde hem even een alternatief.
Lief van jequote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Oké dan. Dan is dit nu duidelijk en kan je weer gaan.
Staan toch best hoog op de fifa lijst?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook niet zoveel van, maar dit Oostenrijk kan er ook helemaal geen kloot van. Zelfs Nederland won ervan.
Je bedoelt die lijst waar België op 1 staat (inmiddels stond) omdat ze onbeduidende kwalificatie- en oefenpotjes hebben gewonnen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staan toch best hoog op de fifa lijst?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was zielig aan het doen dat een fokster hem niet wilde, dus vertelde hem even een alternatief.
oh daar jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
nee rechts beneden bij de vettige bitterbal
ik denk hostimeisterquote:
Volwassenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Je diezelfde als waar je laatst van schrok in het US topicquote:
Omggg heb het nu pas doorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je diezelfde als waar je laatst van schrok in het US topic
Zit ook een jaar of 5 tussen en wat slechte photoshopquote:
En daar was ik dan ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen flauw idee, Fokkie is de bioskenner hier
Ok thanksquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daar was ik dan ookmaar filmkenner he, van bioscopen zelf weet ik nie bijzonder veel.
Maar geen idee crackie, zou komende weken in ieder geval wel gaan als je hem nog wilt zien in de bios
Roadtripquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat ook zo is, mn broertje is gewoon zelf naar Zweden gereden met zn werkspullen enzo en nu moet iemand dat gaan ophalen
Welke?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Zien jullie die ijslandse god, ik wil met hem trouwen hashtag ek
Ik zal pas genieten van Dany als ze dood gaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef Crack_ het volgende:
Genoten van Dany in laatste aflevering Kaneel?
Nouquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal pas genieten van Dany als ze dood gaat.
Stuk beter wel dan die ene daarvoor.quote:
Ik vond het knap dat ze met gaten in haar darmen zo kon rennen en vechten.quote:
Ik vrees dat we komend seizoen veel van haar moeten gaan zien.quote:
Jaaa, nouja.. ik heb daar eerlijk gezegd zó geen zin inquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuk beter wel dan die ene daarvoor.
En volgende week wordt wel spannendBattle of the Bastards
Ik vrees dat nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het knap dat ze met gaten in haar darmen zo kon rennen en vechten.
[..]
Ik vrees dat we komend seizoen veel van haar moeten gaan zien.
Hou eens op met je Arya-haat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het knap dat ze met gaten in haar darmen zo kon rennen en vechten.
[..]
Ik vrees dat we komend seizoen veel van haar moeten gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |