Had het over 30 euro cadeau en misschien meer zonder verplichtingen naderhand.quote:
Vond het wel opvallend dat hij al binnen was terwijl niemand open had gedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Terecht. Je woont in een wijk met oude mensen, misschien komen ze je wel beroven. :$
Kan best inderdaad. Nog nooit gehoord dat dat deur aan deur verkoop isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had het over 30 euro cadeau en misschien meer zonder verplichtingen naderhand.
Klinkt fishy.
[..]
Vond het wel opvallend dat hij al binnen was terwijl niemand open had gedaan
En het kost je 10 minuutjes van je tijdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:53 schreef Sked het volgende:
[..]
't erge is, ik loop elke week wel een keer langs de Pathé
Ja, echt vreselijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het kost je 10 minuutjes van je tijd
Jezusquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk
Zo moest ik vandaag naar de apotheek in Rijkerswoerd voor een recept omdat ik dat de afgelopen vijf jaar ook nooit veranderd had
Heb hem weggestuurd en gezegd dat ik niks koop van moslims na Orlandoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan best inderdaad. Nog nooit gehoord dat dat deur aan deur verkoop is![]()
Fondsenwerving en energie alleen
Dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hem weggestuurd en gezegd dat ik niks koop van moslims na Orlando
Halloquote:
Ja, het is echt vreselijk. Als er iemand een enorme schop onder zijn reet nodig heeft ben ik het wel.quote:
Ik heb het nog nooit gehoord in ieder gevalquote:
Primaquote:
maar het mag gewoonquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehoord in ieder geval
Het zal ook wel mogen maar ik denk niet dat loterijen het doen.quote:
mwa op het wk zijn dat soms best leuke wedstrijden hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oostenrijk-Hongarije mooi affiche ook
EK valt best tegen tot nu vind ikquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
mwa op het wk zijn dat soms best leuke wedstrijden hoor
maakt niet uitxquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal ook wel mogen maar ik denk niet dat loterijen het doen.
Oh laat maar ikzie het al.
Ze doen het blijkbaar pas sinds eind maart ook aan de deurx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |