Kijken of hij z'n bijnaam eer aandoet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik heb gelezen ja. zieke shit hoor. vind wel fascinerend
Islamtische Iraqeze imams, Iraanse geestelijken zijn veelal corrupt vanwege hun staatsinrichting.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:23 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe interpreteer jij islam? Wie zijn imams van wie je leert?
Kom je hier haat zaaien?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:58 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Islamtische Iraqeze imams, Iraanse geestelijken zijn veelal corrupt vanwege hun staatsinrichting.
Kan dit niet in Dmquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:58 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Islamtische Iraqeze imams, Iraanse geestelijken zijn veelal corrupt vanwege hun staatsinrichting.
Kweenie, voor mij is op vakantie gaan dingen doen die je leuk vindt maar dan op een andere plek. Daarom hebben we een supermarkt bezocht om ons ongans te eten en is het nu tijd voor noliquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt je peukie vervangen met FOK! om even te ontspannen?
heb je een paar namen van bekende? en vroegere geleerden uit de begintijd van islam?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:58 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Was niet bedoeld als oordeel. Doe zelf ook gewoon dezelfde onzin op vakantie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie, voor mij is op vakantie gaan dingen doen die je leuk vindt maar dan op een andere plek. Daarom hebben we een supermarkt bezocht om ons ongans te eten en is het nu tijd voor noli.
haha, als er maar platteland is toch xDquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie, voor mij is op vakantie gaan dingen doen die je leuk vindt maar dan op een andere plek. Daarom hebben we een supermarkt bezocht om ons ongans te eten en is het nu tijd voor noli.
https://en.wikipedia.org/wiki/Abu_al-Qasim_al-Khoeiquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:02 schreef Drug het volgende:
[..]
heb je een paar namen van bekende? en vroegere geleerden uit de begintijd van islam?
Kutelftal al met al. Ijsland ook hoor, maar niet afhankelijk van een individu.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ronaldo oogt wel scherp. (en fresh)
Heb nog een ekkie of 40 op pokerstars staan, die toen tegenwoordig ook aan betjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee maar je brengt me wel op een idee
Sigthorsson toch gewoon?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Kutelftal al met al. Ijsland ook hoor, maar niet afhankelijk van een individu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |