Modsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er wordt gemod daarMijn opmerking weg
Weet het wel bijna zekerquote:
Pilletje in je mik en stampen gvd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:32 schreef xcachet het volgende:
Mensen die van hardcore houden hebben weinig hersenen. Hoe kun je daar naar luisteren van genieten.
Is wel leuk om af en toe hersenloos te zijn hoor. Heb je fijn spul voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:32 schreef xcachet het volgende:
Mensen die van hardcore houden hebben weinig hersenen. Hoe kun je daar naar luisteren van genieten.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet het wel bijna zekerMensen proberen het hier ook maar niemand komt in de buurt van zijn skills.
quote:
Zonder pilletjes vermaak ik mij er ook prima opquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Is wel leuk om af en toe hersenloos te zijn hoor. Heb je fijn spul voor.
Ja. Hij was/is een gabber. Maar loopt er tegenwoordig beetje normaler bij.quote:
Dan houd ik het niet lang vol.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Zonder pilletjes vermaak ik mij er ook prima op
Dat is wel nice. Heb zelf ook zo'n periode gehad 12 jaar terug ongeveer.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Hij was/is een gabber. Maar loopt er tegenwoordig beetje normaler bij.
Baasje ben je ook hè.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is wel nice. Heb zelf ook zo'n periode gehad 12 jaar terug ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |