Wat zeggen ze dan wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:48 schreef Rezania het volgende:
Tevens, matches op tinder die niet gewoon een vraag stellen. Hoe voeren zij een gesprek irl?
Ze beantwoorden mijn vraag wel, maar dan echt op zo'n manier dat er geen vervolg uit kan komen weet je wel. Gaat moeizaam.quote:
Hangt er vanaf wat je afspreekt. Je mag samen helemaal zelf bepalen hoe je een 'open relatie' invult.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet tegen. Dat mag ik alleen dan. Hij niet
#hypocriet
Dus dat werkt niet.
Tenzij samen.
Doe eens een voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze beantwoorden mijn vraag wel, maar dan echt op zo'n manier dat er geen vervolg uit kan komen weet je wel. Gaat moeizaam.
Iemand zegt dat ie vandaag heeft gewerkt, ik vraag wat voor werk, zegt hij 'Op een kantoor'. Ja, eh, iets meer?quote:
Als iemand zulke non-antwoorden geeft dan wil-ie ook niet echt, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand zegt dat ie vandaag heeft gewerkt, ik vraag wat voor werk, zegt hij 'Op een kantoor'. Ja, eh, iets meer?Idk man, kan wel doorvragen maar komt zo niet interessant over zo.
Ach. Gewoon lekker spelen. En dan soms wat geld voor cosmetische shit geven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aion is behoorlijk gay ja
Maar het is meer de vleugels die me aanspreken.
Ik heet niet voor niets ang3l hier. Heb al sinds m'n kleutertijd een engel-tik
Pakte altijd de engeltjes uit de kerststal van oma, verzamelde plaatjes etc.
Zelfs nu in m'n huis staan denk ik wel 50 engelen
Ja, als je dan een MMORPG maakt waarbij je engelen wordt... hallo, shut up and take my money! (al is t nu free to play)
Dat lijkt bij het grootste deel wel zo. Waarom zit je op Tinder als je geen zin hebt?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:10 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Als iemand zulke non-antwoorden geeft dan wil-ie ook niet echt, geloof ik.
Vraag hem ten huwelijk, meteen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:16 schreef Rezania het volgende:
Een nieuwe match heeft met een gifje van een hond met een roos in zijn mond gestuurd als eerste bericht.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:17 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Vraag hem ten huwelijk, meteen.
Sowieso, Tinder.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat lijkt bij het grootste deel wel zo. Waarom zit je op Tinder als je geen zin hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie braafheids-score?
http://ricepuritytest.com/
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil mijn vriendje echt steunen, maar hij is net 2 weken terug uit Taiwan en gaat nu misschien weer deze week vliegen naar Korea...
Awwwquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Én hij gaat weg tot 29 juni... fuck.
Ik weet dat het vet puberaal is om te zeggen, maar ik keek zo erg uit naar de gemaakte plannen.quote:
Maar hij gaat heel plots naar Korea of zo? Klinkt een beetje apart.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik weet dat het vet puberaal is om te zeggen, maar ik keek zo erg uit naar de gemaakte plannen.
Ik heb hem weken lang geholpen met zijn huis en nu zou hij na een lange tijd eindelijk weer eens naar mij toe komen en nu komt dit even tussendoor.
Alle plannen van de tafel, moet ik hem weer meer dan 2 weken missen en het maar even uitzoeken. Ik vind dat best wel lastig.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:25 schreef praisethebooty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie braafheids-score?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Je swiped natuurlijk niet alleen je droom partner naar rechts. En dan kan het zomaar zijn dat je ineens net iets te veel pratende matches hebt, kan gebeuren toch? Overkwam mij namelijk ook wel eens, en dan was ik ook wel te laf om dat duidelijk aan te geven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat lijkt bij het grootste deel wel zo. Waarom zit je op Tinder als je geen zin hebt?
Megh, maar Korea is wel gaaf. Ga gewoon mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil mijn vriendje echt steunen, maar hij is net 2 weken terug uit Taiwan en gaat nu misschien weer deze week vliegen naar Korea...
Werk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hij gaat heel plots naar Korea of zo? Klinkt een beetje apart.
Ja, dan kan dit gebeuren. Wel zuur zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Werk.
Ik weet de details ook nog niet, maar hij werkt in een internationaal bedrijf en doet allemaal projecten waar buitenlandse vestigingen hem voor nodig hebben.
Even ¤800 uitgeven aan een vliegticket, 2 weken vrij nemen voor morgen, 2 weken hotel betalen, om vervolgens mijn vriend te zien na werktijden zit er niet echt in.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:35 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Megh, maar Korea is wel gaaf. Ga gewoon mee.
Ik weet anders wel een adresje waar je kunt slapen in Seoul. Vliegticket is ook wel voor 400 te vinden toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Even ¤800 uitgeven aan een vliegticket, 2 weken vrij nemen voor morgen, 2 weken hotel betalen, om vervolgens mijn vriend te zien na werktijden zit er niet echt in.
Het is gewoon ook niet iets wat ik hem kan verwijten. het is zijn ambitie en die is ook wel heel mooi, maar ik kon hem 3 juni net weer zien omdat hij 3+ weken in Taiwan was. En nu allemaal leuke plannen gemaakt en gaat hij wéér weg tot eind juni.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dan kan dit gebeuren. Wel zuur zeg.
Voor woensdag niet ben ik bang.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik weet anders wel een adresje waar je kunt slapen in Seoul. Vliegticket is ook wel voor 400 te vinden toch?
Nee maar snap het, wel kut...
59.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie braafheids-score?
http://ricepuritytest.com/"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Je kunt hem natuurlijk ook niet achterna blijven reizen. Maar is z'n werk gebonden aan conferenties? Die vallen namelijk redelijk vaak in dezelfde periode, dan valt het in andere periodes wellicht allemaal reuze mee.quote:
Oke dit is de ware.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:16 schreef Rezania het volgende:
Een nieuwe match heeft met een gifje van een hond met een roos in zijn mond gestuurd als eerste bericht.![]()
Nee. Hij heeft een training ontwikkeld en deze gegeven in Taiwan, vervolgens beviel dat daar en willen ze hem nu denk ik ook in Korea. Dus dit kan echt nog wel even flink lang door gaan als hij heel Azië afreist.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je kunt hem natuurlijk ook niet achterna blijven reizen. Maar is z'n werk gebonden aan conferenties? Die vallen namelijk redelijk vaak in dezelfde periode, dan valt het in andere periodes wellicht allemaal reuze mee.
Voor twee weekjes moet het wel ff kunnen toch, al is het vervelend?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ga hem ook niet tegenhouden. Het is ook niet de 2 weekjes, het is de 5+ weken in anderhalve maand achter elkaar. Én voor hij weg ging was ik continue zijn huisje aan het klussen, toen hij terug kwam was ik continue in zijn huisje aan het klussen. En we hebben al 3x afgesproken naar mij te gaan maar dan "komt er wat tussen", nu zou het dit weekend eindelijk bij mij zijn en gaat het weer niet door.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor twee weekjes moet het wel ff kunnen toch, al is het vervelend?Als je hem tegenhoudt is ook zo kut.
Vind eigenlijk ook wel dat hij wel echt z'n best moet doet om daarna een hoop Brammetje-time te maken en die belofte nu ook vast uit moet spreken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ga hem ook niet tegenhouden. Het is ook niet de 2 weekjes, het is de 5+ weken in anderhalve maand achter elkaar. Én voor hij weg ging was ik continue zijn huisje aan het klussen, toen hij terug kwam was ik continue in zijn huisje aan het klussen. En we hebben al 3x afgesproken naar mij te gaan maar dan "komt er wat tussen", nu zou het dit weekend eindelijk bij mij zijn en gaat het weer niet door.
Als hij dan de 29ste terug is zal hij moe zijn en een jet-lag thuis willen doorbrengen en zo zijn we al weer maanden verder met beloftes die nooit worden waar gemaakt.
En nu voel ik me stom dat ik hier hem de schuld voor geef, want ik snap zijn positie. Maar ik ben ook wel een beetje gekwetst (denk ik) omdat ik alles geef en hem ruimte geef en hem help, terwijl hij dat niet echt bij mij doet...
Hij is Turks, ik zie mijn ouders nu al flippen.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is Turks, ik zie mijn ouders nu al flippen.
PVV-tokkies. Ze komen er vast wel overheen hoor, maar zoveel vooroordelen en generalisaties af en toe.quote:
Eens. Ik heb dan ook enkel Sennheiser, al jaren.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:28 schreef Kaas- het volgende:
Wat een enooooorm verschil trouwens, die nieuwe Sennheiser oordopjes tegenover de standaard iPhone oordopjes. Die moest ik in de trein altijd op z'n allerluidste zetten, terwijl ik geluid nu ergens halverwege heb staan (nog niet eens in die kleurtjes 'gevarenzone') en toch is het geluid veel harder, duidelijker en zuiverder in m'n oren. En de omgeving hoeft nu niet mee te genieten. Topaankoop.
Ah. Dan is het misschien juist wel goed voor ze om een lieve Turks-Nederlandse jongen mee te nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
PVV-tokkies. Ze komen er vast wel overheen hoor, maar zoveel vooroordelen en generalisaties af en toe.
Dit is een stuk leuker dan de standaard 'Hey'quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:16 schreef Rezania het volgende:
Chill. Dit is gewoon een sensatie nu in de trein man, dat verschil.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens. Ik heb dan ook enkel Sennheiser, al jaren.
Lijkt me echt een kutgevoel, als het bijna alleen van jouw kant komtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ga hem ook niet tegenhouden. Het is ook niet de 2 weekjes, het is de 5+ weken in anderhalve maand achter elkaar. Én voor hij weg ging was ik continue zijn huisje aan het klussen, toen hij terug kwam was ik continue in zijn huisje aan het klussen. En we hebben al 3x afgesproken naar mij te gaan maar dan "komt er wat tussen", nu zou het dit weekend eindelijk bij mij zijn en gaat het weer niet door.
Als hij dan de 29ste terug is zal hij moe zijn en een jet-lag thuis willen doorbrengen en zo zijn we al weer maanden verder met beloftes die nooit worden waar gemaakt.
En nu voel ik me stom dat ik hier hem de schuld voor geef, want ik snap zijn positie. Maar ik ben ook wel een beetje gekwetst (denk ik) omdat ik alles geef en hem ruimte geef en hem help, terwijl hij dat niet echt bij mij doet...
Heb je in-ears? Die van mij kan ik echt op 3/10 zetten of zo en dan is het goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chill. Dit is gewoon een sensatie nu in de trein man, dat verschil.
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je in-ears? Die van mij kan ik echt op 3/10 zetten of zo en dan is het goed.
Maybe, maar eerst maar eens kijken hoe dit gesprek verloopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah. Dan is het misschien juist wel goed voor ze om een lieve Turks-Nederlandse jongen mee te nemen.
Dat zeker. Vond het best lief overkomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is een stuk leuker dan de standaard 'Hey'
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik houd wel van (iets) hard(er).
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maybe, maar eerst maar eens kijken hoe dit gesprek verloopt.
[..]
Dat zeker. Vond het best lief overkomen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutgevoel, als het bijna alleen van jouw kant komt*knuffel*
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind eigenlijk ook wel dat hij wel echt z'n best moet doet om daarna een hoop Brammetje-time te maken en die belofte nu ook vast uit moet spreken.
Net even gebeld met de meneer in kwestie.quote:
Ik had deze:quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:28 schreef Kaas- het volgende:
Wat een enooooorm verschil trouwens, die nieuwe Sennheiser oordopjes tegenover de standaard iPhone oordopjes. Die moest ik in de trein altijd op z'n allerluidste zetten, terwijl ik geluid nu ergens halverwege heb staan (nog niet eens in die kleurtjes 'gevarenzone') en toch is het geluid veel harder, duidelijker en zuiverder in m'n oren. En de omgeving hoeft nu niet mee te genieten. Topaankoop.
Edit: en geluid van de omgeving wordt ook voor mij weg genomen
Ja. Nou ja, meer over mijn leven, maar ik heb het zo gedraaid dat het op mijn boek aansluit.quote:
Wanneer komt het in de krant?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, meer over mijn leven, maar ik heb het zo gedraaid dat het op mijn boek aansluit.
Hopelijk op de dag van publicatie, misschien een week later.quote:
Ik zit eraan te denken om dat morgen ook te doen, als het gaat regenen is het weer heerlijk rustig. Van Roemenië - Zwitserland kan ik het begin wel missen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:17 schreef praisethebooty het volgende:
Ik moet echt weer zwemmen deze week, ben al twee weken niet geweest.
Wat ben ik dan braaf met mijn 50.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om dat morgen ook te doen, als het gaat regenen is het weer heerlijk rustig. Van Roemenië - Zwitserland kan ik het begin wel missen.
Your score:
44
Valt mee
Heb ik geprobeerd. Wanneer je niks aanvinkt heb je 100 punten. Dus elk vinkje kost je een punt.quote:
Cool!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
27 is niet braaf.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:41 schreef tofastTG het volgende:
Inderdaad, begin me langzaam wel zorgen te maken met mijn 27. Maar misschien ben ik heel braaf.
Valt wel weer tegen dus.quote:
Foei.quote:
Hahahaha. Deugniet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:56 schreef tofastTG het volgende:
Komt vast en zeker door de ketamine vraag.
Haha, gelukkig is deugniet super schattig. Dat scheelt.quote:
Pfoe, ik kan anders toch welke leukere manieren bedenken om elkaar moe te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Kaas- het volgende:
Ga hardlopen nu met Rez. Hij is nu al chagrijnig en zijn nog niet eens begonnen.
Valt nog mee voor mij danquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd. Wanneer je niks aanvinkt heb je 100 punten. Dus elk vinkje kost je een punt.
Werk komt voor t meisje. Voor sommigen dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hij gaat heel plots naar Korea of zo? Klinkt een beetje apart.
Your score:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie braafheids-score?
30
OOPS
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
"Goed" is subjectief. No slutshaming.quote:
True, sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Goed" is subjectief. No slutshaming.
Maar een laag getal betekent "niet zo braaf" volgens mij.
*bitchslap* / *spank*quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Pfoe, ik kan anders toch welke leukere manieren bedenken om elkaar moe te maken.
Squash?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Pfoe, ik kan anders toch welke leukere manieren bedenken om elkaar moe te maken.
Hongarije. Oostenrijk had nog nooit een EK-wedstrijd gewonnen en was de favoriet voor dit duel.quote:
Voetballertjesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:59 schreef Kaas- het volgende:
Die Marcel Sabitzer van Oostenrijk (voetbalden net tegen Hongarije) is lekker. Staat ook gewoon nude op Google Afbeeldingen.
[ afbeelding ]
dus wat stopt jou?quote:
Waarom Hongarije? Zo'n nietszeggend voetballand.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:10 schreef wonderer het volgende:
Volgens de test van de Volkskrant moet ik voor Hongarije zijn
Weet ik het, dat kwam uit die test.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom Hongarije? Zo'n nietszeggend voetballand.
Ik vind het lastig om vol een ander land dan Nederland te supporteren.
Tot nu toe vond ik Kroatië positief opvallen, enig minpuntje is dat de knipoog-Kroaat ook meespeelt![]()
Vanavond ben ik voor IJsland, maar dat komt omdat ik altijd tegen Portugal ben
Ik ben voor Italië, maar veel maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom Hongarije? Zo'n nietszeggend voetballand.
Ik vind het lastig om vol een ander land dan Nederland te supporteren.
Tot nu toe vond ik Kroatië positief opvallen, enig minpuntje is dat de knipoog-Kroaat ook meespeelt![]()
Vanavond ben ik voor IJsland, maar dat komt omdat ik altijd tegen Portugal ben
Kwam door de bedreiging van The Mountain natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
Italië speelde goed, dat was een mooie wedstrijd om te zien.. Ik leefde net enorm mee met IJsland, mooi dat ze er een gelijkspel uit wisten te slepen.
Maar goed, de helft haakt nu afPraisethebooty, heb je nog leuke foto's? Zoals die vent van gisteren met zn konijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:30 schreef praisethebooty het volgende:
Dat is wel echt mega kut. Enigste troost is dat ze wel voor altijd samen zullen blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam erachter dat Christina Grimmie a.k.a zeldaxlove64 is neergeschoten.
Fuck amerika. srsly.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ja zelfde week, zelfde stad. Maar nee, we hebben geen gun problem hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is wel echt mega kut. Enigste troost is dat ze wel voor altijd samen zullen blijven![]()
Ik kwam erachter dat Christina Grimmie a.k.a zeldaxlove64 is neergeschoten.
Fuck amerika. srsly.
Amerika is gewoon absurd bezig. Een verwarde tiener kan zomaar een popster neerschieten voor haar broer en fans.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zelfde week, zelfde stad. Maar nee, we hebben geen gun problem hoor.
Mijn tirade vandaag was al:
Gun control won't solve these shootings, but the law nowadays sure makes it a hell of a lot easier to do it when you can legally, without any checks, get your hands on weapons like these. Why don't people understand that? Yes of course there will be ways to get them anyway, but it least it will be harder en require more effort and thus will be less frequent.
Statistics are really against you. Your country has the highest rating of these kinds of shootings and killings. But are you doing anything about it? No. If anything you are screaming for even more guns in order to be able to defend yourself against these maniacs. And no one sees the irony in this? No on sees this downward spiral? Sometimes it takes an outsider to point out the obvious.
USA. The country that is more worried about a naked woman's breast on tv than their gun problem. How many kids were killed by nipples as opposed to bullets?
America. You baffle me. Sometimes I would think you deserve trump as your leader, if only he wouldn't drag the world down with him.....
MURICA.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:10 schreef wonderer het volgende:
Mensen verbieden naar het juiste toilet te gaan is binnen een dag geregeld, maar dodelijk wapens aan banden leggen, nee, dat kan niet hoor!
Niet dat het hier op dit moment veel veiliger is.quote:
Wel waar man. We lopen sowieso voorlopig niet het risico dat er een fascist aan de macht komt, dat is al een ding.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet dat het hier op dit moment veel veiliger is.
Wilders? Ik ben erg benieuwd. Alle angst van de vluchtelingen, ISIS en ga zo nog maar even door. Kan hij zo maar veel extra volgers krijgen. Kijk naar Trump.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel waar man. We lopen sowieso voorlopig niet het risico dat er een fascist aan de macht komt, dat is al een ding.
Lol wat? Laatste mass shooting is ook al weer jaren geleden in NL.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die is lang niet zo ver als Trump op dit moment.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wilders? Ik ben erg benieuwd. Alle angst van de vluchtelingen, ISIS en ga zo nog maar even door. Kan hij zo maar veel extra volgers krijgen. Kijk naar Trump.
Die coach is een tactisch onbenul. Hij zit wel altijd bij Jong-Slowakije. Daar schijnen ook foto's van te zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hongarije. Oostenrijk had nog nooit een EK-wedstrijd gewonnen en was de favoriet voor dit duel.
Waarom is Rusnak eigenlijk niet geselecteerd? Paxcon, leg eens uit
Het gaat meer om de aanslagen in west Europa. En zeker met de toestroom ongecheckte vluchtelingen, heb je maar een paar rotte appels nodig om Utrecht Centraal/schiphol op te blazen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol wat? Laatste mass shooting is ook al weer jaren geleden in NL.
Dat klopt! Maar het is wel een groot issue voor de aankomende verkiezing. Zeker met polariserende partijen zoals DENK die er recht tegenover gaan staan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is lang niet zo ver als Trump op dit moment.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:30 schreef praisethebooty het volgende:
Zo erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Door deze foto dacht ik altijd dat hij een lelijk eendje was.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die coach is een tactisch onbenul. Hij zit wel altijd bij Jong-Slowakije. Daar schijnen ook foto's van te zijn.
[ afbeelding ]
Waarom is het hier wel veiliger? Omdat er geen wapens zijn?quote:
Hahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Door deze foto dacht ik altijd dat hij een lelijk eendje was.
Er is minder ongelijkheid in Nederland dan in de VS en grote ongelijkheid is eigenlijk de meest fundamentele katalysator van geweld. Bovendien delen wij inderdaad geen wapens uit aan elke willekeurige gek. En Brabant en Utrecht zijn ook geen potentiële terroristische doelwitten, daar hoeven enkel de Amsterdammers en Rotterdammers onder ons zich zorgen om te maken. Of nou ja, zorgen, dat doe ik niet. Onze veiligheidsdiensten verrichten goed werk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom is het hier wel veiliger? Omdat er geen wapens zijn?
Wat ik trouwens knap vind tot nu toe is dat een gekkie met een automatisch geweer meer doden kan opeisen dan een georganiseerde bende in een vliegveld.
Vandaag trouwens de eerste dag dat er niet echt een wedstrijd bij zit die me aanspreekt. Ga ze alsnog wel proberen te kijken natuurlijk.quote:
En hier hebben we niet het idee dat iedereen zichzelf met wapens moet kunnen beschermen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is minder ongelijkheid in Nederland dan in de VS en grote ongelijkheid is eigenlijk de meest fundamentele katalysator van geweld. Bovendien delen wij inderdaad geen wapens uit aan elke willekeurige gek. En Brabant en Utrecht zijn ook geen potentiële terroristische doelwitten, daar hoeven enkel de Amsterdammers en Rotterdammers onder ons zich zorgen om te maken. Of nou ja, zorgen, dat doe ik niet. Onze veiligheidsdiensten verrichten goed werk.
Ja ik moet eigenlijk leren, maar waarschijnlijk zet ik om 15:00 de TV weer aan om vervolgens alle drie de wedstrijden te gaan kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vandaag trouwens de eerste dag dat er niet echt een wedstrijd bij zit die me aanspreekt. Ga ze alsnog wel proberen te kijken natuurlijk.
Amazingquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:31 schreef Kaas- het volgende:
Circa 10% van de totale IJslandse bevolking was aanwezig bij hun wedstrijd tegen Portugal.
Onvoorstelbaar he.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Amazing![]()
Vind het echt leuk. Ik ben voor Hongarije maar IJsland is ook wel vet.
Dat kwam uit de Volkskrant-testquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar he.
Waarom voor Hongarije trouwens?
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:10 schreef wonderer het volgende:
Mensen verbieden naar het juiste toilet te gaan is binnen een dag geregeld, maar dodelijk wapens aan banden leggen, nee, dat kan niet hoor!
Dat soort logica gaat er daar toch niet in, want je komt aan hun "Godgiven right to defend myseeeellllf!"quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:01 schreef wonderer het volgende:
De afgelopen twintig jaar zijn er vijf massaslachtingen gestopt door burgers met wapens (de andere vier waren politiemensen buiten dienst). Vijf. In twintig jaar. Dit jaar alleen al zijn er 130+ mass shootings geweest.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Manager logistiek: Zeg, welk account moet ik gebruiken om die robot op voorraad te krijgen?
Ik: 78950400.
Hij: Top!
Ik:...................... nee bottom Steeph zeg het niettttt!!!!
Wel grappig dat dat veranderd isquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Manager logistiek: Zeg, welk account moet ik gebruiken om die robot op voorraad te krijgen?
Ik: 78950400.
Hij: Top!
Ik:...................... nee bottom Steeph zeg het niettttt!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awww![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:43 schreef praisethebooty het volgende:
Lekker ding met kort pittig kapsel rechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dit een toque is.
En nog wat random dingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flip, flop, pannekoekjequote:
Is dat een soort van "legacy" zeg maar?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:01 schreef wonderer het volgende:
Van alle dingen die ik wil, staan smalle heupen toch wel bovenaan
Yep. Het had veel erger gekund, maar ik vind van die smalle middels zo mooi en dat gaat m niet worden, hoezeer mijn trainer ook oefeningen verzint om mijn rug en benen breder te maken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een soort van "legacy" zeg maar?
Korsetquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Het had veel erger gekund, maar ik vind van die smalle middels zo mooi en dat gaat m niet worden, hoezeer mijn trainer ook oefeningen verzint om mijn rug en benen breder te maken.
Botten breken en anders in elkaar zetten!quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Het had veel erger gekund, maar ik vind van die smalle middels zo mooi en dat gaat m niet worden, hoezeer mijn trainer ook oefeningen verzint om mijn rug en benen breder te maken.
Niet alleen op internet. Al gooien mensen er daar wel sneller dingen uit, want anonym.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:11 schreef Kaas- het volgende:
Op internet discussieren de meeste mensen als kinderen, dat zie je ook gewoon op fok.
quote:This hurts because so many remain silent when usually they are most vocal. They’ll mourn the death of a gorilla but they won’t mourn 50 dead LGBT people.
Dat maakt nogal een verschil ja. Wanneer ik fokkers ontmoet die elkaar op internet al gauw verrot schelden in een discussie, blijken die dat irl gewoon geduldig te doen. Internet is er wat dat betreft ook niet heel geschikt voor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet alleen op internet. Al gooien mensen er daar wel sneller dingen uit, want anonym.
Dat vind ik dan weer onzinnig, niemand hoeft over elk drama dat in de media is verplicht elke keer z'n medeleven te tonen en al dat soort gedoe.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:15 schreef Ang3l het volgende:
http://johnpeart.org/2016(...)ds-orlando-shootings
[..]
Maar toch zeker wel typisch:quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat maakt nogal een verschil ja. Wanneer ik fokkers ontmoet die elkaar op internet al gauw verrot schelden in een discussie, blijken die dat irl gewoon geduldig te doen. Internet is er wat dat betreft ook niet heel geschikt voor.
[..]
Dat vind ik dan weer onzinnig, niemand hoeft over elk drama dat in de media is verplicht elke keer z'n medeleven te tonen en al dat soort gedoe.
Ik heb het zelf ook niet zo erg, maar liever dat, dan apathie.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
Nu ook overal van die homo-optochten in m'n eigen stad en in Amsterdam, die eindigen met kaarsjes en knuffelende huilende mensen die elkaar troosten. Ik kan me daar eerlijk gezegd niet zo goed in inleven.
Ik heb trouwens geen idee over welke gorilla dit moet gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar toch zeker wel typisch:
Ik hoefde het onderwerp van de gorilla en t kindje niet aan te snijden in de kantine tijdens lunch. Iedereen had t gezien, iedereen sprak er over. De 49 doden? Iedereen had te gezien, Niemand sprak er over.
Niemand is verplicht. Maar de stilte is wel typerend.
Kind wat in de gorilla kooi was gevallen (ouders, let eens op?), waardoor uiteindelijk de gorilla afgemaakt moest worden. Facebook in rep en roer want zielig voor de gorilla. Uit iedere "groepering" hoorde ik gorilla zaken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen idee over welke gorilla dit moet gaan.
Oh ja veel whiteys veranderen plotseling in potentiële terroristen wanneer het over dieren gaat whehe.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kind wat in de gorilla kooi was gevallen (ouders, let eens op?), waardoor uiteindelijk de gorilla afgemaakt moest worden. Facebook in rep en roer want zielig voor de gorilla.
Ik stond ook aan de kant van de gorilla hoor. Van mij mocht de moeder afgemaakt worden ipv dat dier wat handelt uit instinct.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja veel whiteys veranderen plotseling in potentiële terroristen wanneer het over dieren gaat whehe.
Mijn anekdote sluit echter wel perfect aan wat de jongen in het artikel beschrijft.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:25 schreef Kaas- het volgende:
Maar ik heb het idee dat je enorm overdrijft. Mens0n en de media are all over it. Het wordt niet bepaald doodgezwegen, ook al heb je een beetje gekke collega-anecdote die zogenaamd anders zou moeten suggereren.
denk dat mensen ook liever over iets luchtigers praten. Ik heb er totaal geen behoefte aan zo'n aanslag te bespreken met collega's. Dan is zo'n dode gorilla toch iets wat makkelijker praatquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn anekdote sluit echter wel perfect aan wat de jongen in het artikel beschrijft.
Daardoor ging ik er bij stilstaan.
Dat deed die van ons ook altijd. De gekke 5 minute.quote:
Ik roep t liever 10x dan dat ik t doodzwijg.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat mensen ook liever over iets luchtigers praten. Ik heb er totaal geen behoefte aan zo'n aanslag te bespreken met collega's. Dan is zo'n dode gorilla toch iets wat makkelijker praat
Hij is er weer!quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
Waarom post Mortaxx hier niet meer, is het omdat er geen 'hetero's zijn welkom' in de OP staat?
Prima natuurlijk, maar je verbindt imo totaal verkeerde conclusies aan dat je collega's in de pauze niet over die aanslag babbelen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik roep t liever 10x dan dat ik t doodzwijg.
Om vervolgens over de teleurstellende laatste aflevering van GOT verder te gaan, en de omelet die net best lekker was
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
Maar is die gozer serieus?
"Ask your LGBT friends if they’re OK. Do whatever you can, but don’t stay silent and don’t let this happen again."
Helpt dat nu als ik na zo'n gebeurtenis hier vraag van gaat het wel jongens?
Vast niet nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
Maar is die gozer serieus?
"Ask your LGBT friends if they’re OK. Do whatever you can, but don’t stay silent and don’t let this happen again."
Helpt dat nu als ik na zo'n gebeurtenis hier vraag van gaat het wel jongens?
Ik vind t ook raar om me dit extra aan te trekken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef praisethebooty het volgende:
Ik vind het ook raar om je het als homo nu opeens 'extra' aan te trekken. Het is gewoon een direct gevolg van wapenbezit. Ik heb bijzonder weinig begrip voor Amerikaanse homo's die pro-guns zijn, en dan nu jammeren dat er een shooting is geweest.
Blijkbaar. Laat ik hopen dat dat het is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:43 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Brussel en Parijs voelen voor de gemiddelde Nederlander dichterbij dan een gayclub in de VS.
En ik heb jou niet gehoord over de recente aanslagen in Turkije, dus ben je volgens je eigen theorie al een hypocriet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast niet nee.
Ik ben t ook niet eens met het hele artikel.
Maar wat ik wel echt zie is dat na Parijs iedereen een Franse vlag had op FB (uit alle cirkels). Na Brussel iedereen een Belgische. Na dit? De gays een regenboog. "De gays". Niet de rest.
Nou ben ik zelf helemaal niet van dat "vlaggetje op je FB" hoor. Ik doe er zelf niet eens aan mee. Maar voor elke scheet is er iets, en voor elke scheet jankt de wereld. Parijs en Brussel werden uitvoerig besproken in de kantine. En dit? Neuh. Zoals veel mensen op twitter ziekelijk reageerden met "Dit is niet zo erg, het waren maar homo's", zo lijkt het door dat soort subtiele signalen ook wel.
Ja er is een We Are Orlando, ja het paleis op de dam was gekleurd. En toch merk ik dat de jan-doorsnee dit veel minder raakt dan een Parijs/Brussel. Heb ik 't idee. Of misschien zijn we na deze keren wel #jesuis-beu en FB-vlaggetjes-beu.
En moet je er dan uit den treure om janken, elkaar in de armen vallen, alles regenboog kleuren en het dood analyseren? Nee. Maar het verschil in reactie is op z'n zachts gezegd typisch te noemen.
Dat valt me op.
Dan heb je mij niet gehoord in de pauze hier. Want daar hebben we het wel degelijk over gehad. Hier als "in dit topic" niet. Toch was ik ook niet de eerste die het over Orlando had hier en hoe erg dat was. Hebben we dat wel gedaan bij Turkije?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En ik heb jou niet gehoord over de recente aanslagen in Turkije, dus ben je volgens je eigen theorie al een hypocriet.
Ik blijf t typisch vinden. En ik vind t wel ergens op slaan. Dus dat.quote:En daarom slaat het ook nergens dus nou en, niet zo zeiken en gewoon snappen dat verschillende landen en verschillende gebeurtenissen verschillende emoties oproepen bij verschillende mensen.
Dan hebben wij gelukkig iets diepgaandere gesprekken tijdens de pauze. Over gun control, de verkiezingen, vandaag stonewall besproken, beetje Trump, beetje die kop van Georgina Verbaan op de voorkant van de Metro, en de familie Clegane.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:53 schreef praisethebooty het volgende:
Ik weet ook niet hoe je er langer dan 1 minuut over kunt hebben, eerlijk gezegd.
"Man schiet op zich heen in gay club in Amerika, vijftig doden. Dit was de zoveelste mass-shooting in de VS, waar nog steeds veel voorstanders zijn van wapenbezit." En dan kun je misschien nog iets zeggen als "poeh poeh, wat erg, ben benieuwd of er straks minder mensen naar de Canal Pride komen."
Maar dan ben je wel redelijk uitgepraat.
Gewoon onder je post een disclaimer zetten dan dat je zogenaamd al het leed in de wereld even erg vindt, dat je daarom de rest van de wereld hypocriet vindt en anderen er verder lekker niet mee lastig vallen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je mij niet gehoord in de pauze hier. Want daar hebben we het wel degelijk over gehad. Hier als "in dit topic" niet. Toch was ik ook niet de eerste die het over Orlando had hier en hoe erg dat was. Hebben we dat wel gedaan bij Turkije?
He who is without sin... etc.
[..]
Ik blijf t typisch vinden. En ik vind t wel ergens op slaan. Dus dat.
Daar mag jij dan weer van vinden wat je wil.
Ik heb nergens beweerd dat ik zelf niet ook hypocrite ben. Ik vind ook niet alle leed in de wereld even erg trouwens. Ik ben t geregeld. I quote again: He who is without sin..... Wil niet zeggen dat bepaalde dingen me opvallen. En dat ik zo'n stelling ergens neersmijt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon onder je post een disclaimer zetten dan dat je zogenaamd al het leed in de wereld even erg vindt, dat je daarom de rest van de wereld hypocriet vindt en anderen er verder lekker niet mee lastig vallen.
Maar wat zou er erg aan zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat ik zelf niet ook hypocrite ben. Ik ben t geregeld. I quote again: He who is without sin..... Wil niet zeggen dat bepaalde dingen me opvallen. En dat ik zo'n stelling ergens neersmijt.
dat is wel heel kort door de bocht. Al had ik 100 wapens in huis, dit zou ik niet doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:37 schreef praisethebooty het volgende:
Ik vind het ook raar om je het als homo nu opeens 'extra' aan te trekken. Het is gewoon een direct gevolg van wapenbezit. Ik heb bijzonder weinig begrip voor Amerikaanse homo's die pro-guns zijn, en dan nu jammeren dat er een shooting is geweest.
Dat het lijkt alsof het idd tweederangsburgers waren, als ik de twitter reacties combineer met het gebrek aan vlaggetjes en #weare die ik normaal in overvloed zie en de pauze gesprekken van Jan-Modaal uit Eigen ervaring.quote:
But access to guns makes it a HELL of a lot easier to do.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is wel heel kort door de bocht. Al had ik 100 wapens in huis, dit zou ik niet doen
Guns dont kill people, people do
Zelfde reden dat we niet zo i opzichtig meeleven met een aanslag in bijvoorbeeld Ankara. Het is verder weg. Wie is er nu in Orlando geweest. En er zijn vaak shootings in de VS.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast niet nee.
Ik ben t ook niet eens met het hele artikel.
Maar wat ik wel echt zie is dat na Parijs iedereen een Franse vlag had op FB (uit alle cirkels). Na Brussel iedereen een Belgische. Na dit? De gays een regenboog. "De gays". Niet de rest.
Nou ben ik zelf helemaal niet van dat "vlaggetje op je FB" hoor. Ik doe er zelf niet eens aan mee. Maar voor elke scheet is er iets, en voor elke scheet jankt de wereld. Parijs en Brussel werden uitvoerig besproken in de kantine. En dit? Neuh. Zoals veel mensen op twitter ziekelijk reageerden met "Dit is niet zo erg, het waren maar homo's", zo lijkt het door dat soort subtiele signalen ook wel.
Ja er is een We Are Orlando, ja het paleis op de dam was gekleurd. En toch merk ik dat de jan-doorsnee dit veel minder raakt dan een Parijs/Brussel. Heb ik 't idee. Of misschien zijn we na deze keren wel #jesuis-beu en FB-vlaggetjes-beu.
En moet je er dan uit den treure om janken, elkaar in de armen vallen, alles regenboog kleuren en het dood analyseren? Nee. Maar het verschil in reactie is op z'n zachts gezegd typisch te noemen.
Dat valt me op.
"Normaal?" Ik heb het enkel met Brussel en Parijs meegemaakt. Met al die tientallen andere aanslagen in de VS, Turkije, Spanje, UK etc etc niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat het lijkt alsof het idd tweederangsburgers waren, als ik de twitter reacties combineer met het gebrek aan vlaggetjes en #weare die ik normaal in overvloed zie en de pauze gesprekken van Jan-Modaal uit Eigen ervaring.
1 + 1 + 1 is misschien niet altijd 3, want mijn conclusie wel was.
Nou nee, niet eens mijn conclusie. Ik vroeg me af OF t 3 zou kunnen zijn!
Ik. Maar dan wel Disney en Universal en niet de stad zelf.quote:
Die vuurwapens hebben maar 1 functie en dat is andere mensen vermoorden. Gewone burgers hebben echt geen enkele reden om die te bezitten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is wel heel kort door de bocht. Al had ik 100 wapens in huis, dit zou ik niet doen
Guns dont kill people, people do
En zeker niet zoiets als een militair AK-47 wapen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:14 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Die vuurwapens hebben maar 1 functie en dat is andere mensen vermoorden. Gewone burgers hebben echt geen enkele reden om die te bezitten.
Je leest echt niet goed.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:10 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het heus wel erg maar heb hier eerlijk gezegd ook totaal niet extra bij stil gestaan verder. Er is elke week een schietpartij in de VS dus dat maakt niet echt veel indruk meer op me, maar nu het toevallig homo's zijn vindt Ang3l het plotseling extra belangrijk en is het raar dat niet iedereen zo denkt over de zoveelste shootout daar. Of zo.
me and mine beschermen tegen criminelen is reden genoegquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:14 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Die vuurwapens hebben maar 1 functie en dat is andere mensen vermoorden. Gewone burgers hebben echt geen enkele reden om die te bezitten.
Minder belangrijk dan jij het vindt, maar even belangrijk als al die andere shootouts daar. Aan wie zou het dan liggen: aan je collega's of aan jou?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je leest echt niet goed.
Ik zeg niet dat ik t extra belangrijk vind.
Ik merk dat anderen het MINDER belangrijk vinden.
Groot verschil.
En de vicieuze cirkel? Misschien had je dat wapen niet zo vaak nodig als de tegenpartij e rook niet zo gemakkelijk aan kon komen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
me and mine beschermen tegen criminelen is reden genoeg
Ik snap je zin zelfs na de ninja-edit nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Minder belangrijk dan jij, maar even belangrijk als al die andere shootouts daar. Aan wie zou het dan liggen: aan jou of aan je collega's?
Nu dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap je zin zelfs na de ninja-edit niet
Wat ik wel snap is dat je me woorden in de mond legt. Heb liever wat anders.
Nu wel, maar nu ben ik t er weer niet mee eensquote:
En dat is het verschil tussen de VS en Europa & Australië.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
me and mine beschermen tegen criminelen is reden genoeg
Je zou denken dat als we t zo mis zouden hebben, dat dan de crime rate bij ons hoger zou zijn dan daar he? Hmmz.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:23 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
En dat is het verschil tussen de VS en Europa & Australië.
In de VS denken burgers dat zij zichzelf moeten beschermen en vinden dat recht belangrijker dan de collectieve schade als gevolg van het wapenbezit.
In andere landen vinden we het beschermen van burgers een taak van de overheid en vinden het belangrijker dat zo veel mogelijk burgers veilig kunnen leven.
In Zwitserland waar iedere volwassen man een assault rifle in huis heeft loopt het ook niet uit de handquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de vicieuze cirkel? Misschien had je dat wapen niet zo vaak nodig als de tegenpartij e rook niet zo gemakkelijk aan kon komen.
En waarom is het in andere landen, waar mensen niet zomaar een wapen kunnen kopen, dan niet totaal uit de hand gelopen met die criminelen?
"Me and mine beschermen" is niet jouw taak.
Dat mag je in Nederland ook niet, eigen rechter spelen.
Toch hebben we hier die shootings heel wat minder vaak.
In Zwitserland mogen ze geen munitie in huis hebben, toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Zwitserland waar iedere volwassen man een assault rifle in huis heeft loopt het ook niet uit de hand
De overheid die je beschermt? Hoe kun je dit nu zeggen na Orlando
quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Zwitserland waar iedere volwassen man een assault rifle in huis heeft loopt het ook niet uit de hand
De overheid die je beschermt? Hoe kun je dit nu zeggen na Orlando
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:56 schreef praisethebooty het volgende:
Of een CB6000.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dit een toque is.C’est Davie :o)
Ramadan he?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:05 schreef Rezania het volgende:
Die gozer die gister een gifje van een hond stuurde als begroeting? Eerst wordt hij boos omdat ik vraag of hij moslim is (hij is Turks, staat in zijn profiel) en vervolgens is hij niet meer te genieten. Naja, laat dan maar hè.
je moet ook niet over religie of politiek pratenquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:05 schreef Rezania het volgende:
Die gozer die gister een gifje van een hond stuurde als begroeting? Eerst wordt hij boos omdat ik vraag of hij moslim is (hij is Turks, staat in zijn profiel) en vervolgens is hij niet meer te genieten. Naja, laat dan maar hè.
Daar doet hij niet aan zegt hij. Hij is wel op dieet, maar zelfs dan. Man man man.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Ramadan he?Mag ie geen seks hebben en niet eten overdag.. frustraties kroppen op..
Probeer eens te vragen waarom hij er boos om wordt? Voordat je hem direct opgeeft zou ik nog iets aardigs zeggen als 'hey, ik begrijp niet zo goed waarom je boos werd om die vraag maar ik vind het gewoon interessant en meer niet en bedoelde het helemaal goed dus sorry als ik iets verkeerd heb gezegd man, echt niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:05 schreef Rezania het volgende:
Hij noemde me al eikel en dombo. Geen zin in, ook gezegd tegen hem. Toen match opgeheven.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Probeer eens te vragen waarom hij er boos om wordt? Voordat je hem direct opgeeft zou ik nog iets aardigs zeggen als 'hey, ik begrijp niet zo goed waarom je boos werd om die vraag maar ik vind het gewoon interessant en meer niet en bedoelde het helemaal goed dus sorry als ik iets verkeerd heb gezegd man, echt niet mijn bedoeling'. Misschien dacht hij gwn ff van gvd stom vooroordeel of had hij de minuut ervoor nog iemand op Tinder die iets stoms over moslims zei, weet jij veel.
Misschien is 'ie een driftkikker, maar hij klonk zo lief (en zag er ook wel zo uit) dat ik er nog ff wat moeite in zou steken voor het erbij te laten.
Hoe kon dat in hemelsnaam zo snel ontsporen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij noemde me al eikel en dombo. Geen zin in, ook gezegd tegen hem. Toen match opgeheven.
Als je een match opheft gaat het gesprek ook weg, dus dat gaat niet. Maar ging ongeveer zo:quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe kon dat in hemelsnaam zo snel ontsporen?Doe es screenshot op wa?
Jeetje.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je een match opheft gaat het gesprek ook weg, dus dat gaat niet. Maar ging ongeveer zo:
*blablabla over eten en zo*
'Ga je gelijk eten of wacht je tot na zonsondergang?'
'Wat? Ik doe niet aan Ramadan gek.'
'Sorry, ik ging ervanuit dat je moslim was omdat Turks. Had ik niet moeten doen sorry.'
*gedoe van 'Ik blokkeer je' om vervolgens grapje te zeggen, daarna weer prima maar ik dacht wel van wtf*
'Hoe is je salade?'
'Ga ik nu maken'
*Stuur gifje van good luck with that of zo.*
'Het is niet grappig, zucht'
En toen brak de pleuris uit.Ik zei dat het geloof ik niet meer ging werken, hahaha eikel terug, ik boos, hij boos, grgr weg ermee.
Welke?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:28 schreef Steve het volgende:
Komende Canal Pride mag ik mee op een boot, ben erg benieuwd..
Ja, ik snap het niet. Vooral omdat hij dan culturen in zijn beschrijving heeft staan, wtf is er dan mis met zo'n vraag?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jeetje.
Jij vraagt het enkel uit interesse, maar blijkbaar is dat een aanval of een verboden vraag.
Half nakend en alles?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:28 schreef Steve het volgende:
Komende Canal Pride mag ik mee op een boot, ben erg benieuwd..
Ik weet niet of dat zo is, maar hoe dan ook moet je net als elk ander persoon gwn een boy hebben die met jouw manier van communiceren om kan gaan en andersom. En hij is dat blijkbaar niet. Ik zou ook niet goed kunnen dealen met iemand die zich zo snel aangevallen voelt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:33 schreef Rezania het volgende:
Tevens ben ik echt half jaloers op je Kaas, jij kan echt veel beter lullen dan ik wat dat betreft.
Nou ja, het was niet zozeer die vraag en reactie waarvan ik dacht wtf, het was vooral het van 'Ik ga je blokken, grapje.'quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is, maar hoe dan ook moet je net als elk ander persoon gwn een boy hebben die met jouw manier van communiceren om kan gaan en andersom. En hij is dat blijkbaar niet. Ik zou ook niet goed kunnen dealen met iemand die zich zo snel aangevallen voelt.
Hehe. Ja online communicatie is ook wel vervelend soms hoor. Ik bedoel jij en ik hebben online op fok ook wel eens iets gezegd dat de ander ff dacht van wtf, terwijl dat niet zo bedoeld was en zoiets je irl niet overkomt. Online komen al die nuances en zo gewoon minder goed over.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, het was niet zozeer die vraag en reactie waarvan ik dacht wtf, het was vooral het van 'Ik ga je blokken, grapje.'Als ik iets niet snap zonder een shitload aan smilies is het sarcasme online.
Het was in dit geval wel duidelijk dat hij oprecht was, vooral op het einde. Naja, so be it. Poolen nu, grgr.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:47 schreef Kaas- het volgende:
Beste recept is om niet te moeilijk te doen en bij twijfel over de interpretatie ervan uit te gaan dat de ander het grappig bedoelt en er dan zelf ook relaxed op te reageren.
Oh ja, veel plezier.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was in dit geval wel duidelijk dat hij oprecht was, vooral op het einde. Naja, so be it. Poolen nu, grgr.
Ik gun die man wat meer liefde in z'n leven.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)preek_Orlando__.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was heel leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, veel plezier.
Ik heb over tien minuten politiek cafe in Amsterdam, ook wel ff zin in.
Aight, goed bezig.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:03 schreef Kaas- het volgende:
Moet een kwartier lopen omdat de tramhalte eruit ligt.
Zou in Rotterdam nooit gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:49 schreef praisethebooty het volgende:
De laatste pls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:54 schreef Kaas- het volgende:
Te laag percentage blonde twinks, TR gezet.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee hoor, boel lekkere mannen.
Blonde twinks is ook maar een van mijn vele voorkeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snapchat filters![]()
Na Amerika staat Switzerland vrij hoog. Dus je kan idd niet zeggen dat het daar wel werktquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:43 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
More guns, more gun related deaths.
Kijken hoe lang het duurt voor je weer op je oude gewicht zit?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef Ang3l het volgende:
On another note:
Gisteren mijn fitness pall gewicht doel gehaald!
IK MAG WEER BUNKEREN!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kijken hoe lang het duurt voor je weer op je oude gewicht zit?
Nice, gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]2 dagen?
Neuh. Dat bunkeren was ook een grapje. Maar verder: T is dus gelukt. Ole ole. Van 69 naar 65. En nu is 't "klaar". Als in: doel aanpassen van afvallen naar op gewicht blijven.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:37 schreef praisethebooty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snapchat filtersquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef Ang3l het volgende:
On another note:
Gisteren mijn fitness pall gewicht doel gehaald!
IK MAG WEER BUNKEREN!!!!!!!!!!!!!!![]()
Klinkt heel weinig, 4kg. Maar als je maar 69 weegt is dat best wat... toch?quote:
Ik stuurde laatst een mail die per ongeluk niet begon met "Dear Mr blabla" maar met "Dead Mr blabla"..quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Dat je dan achteraf ziet dat je een typfout hebt gemaak, en hoofdkantoor Singapore hebt gevraagd om de CUNT list ipv de COUNT list. Ben benieuwd wat ik krijg.
Best veel ja. Hoewel ik erbij blijf dat je beter je vetpercentage kunt (laten) meten dan je gewicht.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt heel weinig, 4kg. Maar als je maar 69 weegt is dat best wat... toch?![]()
Maar nu dus verder gaan en buikspieren trainen en zo. Zomer komt er aaaaaan.
Dat kan ik zelf niet en ik ben eigenwijs en wil alles zelf (of altijd te verlegen hulp te vragen van die hunk).quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best veel ja. Hoewel ik erbij blijf dat je beter je vetpercentage kunt (laten) meten dan je gewicht.
Nee, precies. Het doet me erg denken aan het ontkennen van de relatie tussen roken en longkanker. Vuurwapenbezit zorgt voor meer shootings en meer doden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na Amerika staat Switzerland vrij hoog. Dus je kan idd niet zeggen dat het daar wel werkt
Tenzij een grafiek met bv "dood door messteken" voor Nederland zo hoog is dat hijd e USA en Zwitserland voorbij street. Dan kun je nog zoiets hebben van "geweer of mes, dood maken ze ze toch".quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:40 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Nee, precies. Het doet me erg denken aan het ontkennen van de relatie tussen roken en longkanker. Vuurwapenbezit zorgt voor meer shootings en meer doden.
Ik weet niet wat het aantal keukenmessen per inwoner is, ik vermoed vrij hoog, maar ik heb nog nooit van een mass stabbing gehoord.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij een grafiek met bv "dood door messteken" voor Nederland zo hoog is dat hijd e USA en Zwitserland voorbij street. Dan kun je nog zoiets hebben van "geweer of mes, dood maken ze ze toch".
Met enkel een mes leg je het in een club waarschijnlijk ook nog wel af tegen 50 mensen met bierflessen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:50 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het aantal keukenmessen per inwoner is, ik vermoed vrij hoog, maar ik heb nog nooit van een mass stabbing gehoord.
Ja. Precies. Het probleem van vuurwapens is dat ze heel effectief (dodelijk) en efficiënt (je kunt veel mensen tegelijk raken) zijn. En dan kom je weer uit bij het punt dat een effectief & efficiënt moordwapen niet thuis hoort in de handjes van domme burgers. Als je denkt je moet te verdedigen tegen een inbreker, dan is een alarmknop, 112 ijselijke gil of eventueel een honkbalknuppel meer dan afdoende.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met enkel een mes leg je het in een club waarschijnlijk ook nog wel af tegen 50 mensen met bierflessen.
Hoho, het waren homo's hequote:Op donderdag 16 juni 2016 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met enkel een mes leg je het in een club waarschijnlijk ook nog wel af tegen 50 mensen met bierflessen.
Eens. maar dit krijg je er bij de gemiddelde Amerikaan NIET in.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:02 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ja. Precies. Het probleem van vuurwapens is dat ze heel effectief (dodelijk) en efficiënt (je kunt veel mensen tegelijk raken) zijn. En dan kom je weer uit bij het punt dat een effectief & efficiënt moordwapen niet thuis hoort in de handjes van domme burgers. Als je denkt je moet te verdedigen tegen een inbreker, dan is een alarmknop, 112 ijselijke gil of eventueel een honkbalknuppel meer dan afdoende.
Stand up, defend each other!!!quote:Well Stephan, to be fair, your notion that the 2nd amendment does more harm than good, is not fact. And as far as shootings prevented by people with guns, there are more than you realize. However, in this day and age they're rare, because not enough of us are willing to carry and to stand up and defend our people. Events of citizens with guns neutralizing threats (as opposed to becoming threats) are also overshadowed by all the terrible things the select few ill-willed by comparison do instead. Yes, lone gunmen and terrorists are the enemy.
...but so is ignorance, because ignorance causes fear. Ignorance causes us to not know or realize we as citizens have the capacity and the ability to stand up and defend each other.
I'd do it to protect you and everyone else. Why are you so afraid to acquire the very knowledge that says you have the capacity to do the same? If you and I were at that club and the exits were blocked, would you cower in the corner, leaving control of whether or not you and others' lives were allowed to continue? Or would you realize even through your tremendous fear, that this control over your and others' very lives were being forcibly ripped from your grasp, summon your will and your strength, and get up off your ass and do something about it?
Het heeft geen ENKEL nut.quote:If you trust another person to protect you,you're ignorant.
De paranoia en het Wild Wild West gevoel leeft er heel erg.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:19 schreef Kaas- het volgende:
Snap ik wel dat je er als zwarte Amerikaan bijvoorbeeld niet op vertrouwt dat de overheid je zal beschermen, maar om het zelf te doen is een pistool niet nodig. Gewoon een honkbalknuppel onder je bed.
Stilettohakken danquote:
Zo'n grote?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:29 schreef Kaas- het volgende:
Een reep Tony's chocolade is 965 kcal.Ga hem maar cadeau doen.
Je hoeft 'm niet in een keer op te eten.quote:
Ken je mij nog niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hoeft 'm niet in een keer op te eten.
Eenschquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken je mij nog niet.
Weggeven voordat het te laat is, is beter.
Welke smaak? Met caramel hou ik me aanbevolen. Ik kan wel maat houden namelijkquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken je mij nog niet.
Weggeven voordat het te laat is, is beter.
Zeezout karamelquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke smaak? Met caramel hou ik me aanbevolen. Ik kan wel maat houden namelijk
Ik had gister een stukje van de paars groene op. Best ok. maar snap de tony hype nog steeds niet echt. Er is zoveel betere chocolade te krijgen. Vind t meer een hipster hype ding.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:29 schreef Kaas- het volgende:
Een reep Tony's chocolade is 965 kcal.Ga hem maar cadeau doen.
Dit is pas een hipsterpost. De ironie is mooi.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had gister een stukje van de paars groene op. Best ok. maar snap de tony hype nog steeds niet echt. Er is zoveel betere chocolade te krijgen. Vind t meer een hipster hype ding.
Zeg poezesnoetje! Gefeliciteerd he, met de geboorte van je drukke (of te drukken) babyquote:
Wanneer ben je weer in Amsterdamquote:
Nee, want die beter choco is gewoon in de standaard supermarket te krijgen. Weinig hipster aanquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is pas een hipsterpost. De ironie is mooi.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg poezesnoetje! Gefeliciteerd he, met de geboorte van je drukke (of te drukken) baby
Kusjes,
Vlindertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |