Wat zeggen ze dan wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:48 schreef Rezania het volgende:
Tevens, matches op tinder die niet gewoon een vraag stellen. Hoe voeren zij een gesprek irl?
Ze beantwoorden mijn vraag wel, maar dan echt op zo'n manier dat er geen vervolg uit kan komen weet je wel. Gaat moeizaam.quote:
Hangt er vanaf wat je afspreekt. Je mag samen helemaal zelf bepalen hoe je een 'open relatie' invult.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet tegen. Dat mag ik alleen dan. Hij niet
#hypocriet
Dus dat werkt niet.
Tenzij samen.
Doe eens een voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze beantwoorden mijn vraag wel, maar dan echt op zo'n manier dat er geen vervolg uit kan komen weet je wel. Gaat moeizaam.
Iemand zegt dat ie vandaag heeft gewerkt, ik vraag wat voor werk, zegt hij 'Op een kantoor'. Ja, eh, iets meer?quote:
Als iemand zulke non-antwoorden geeft dan wil-ie ook niet echt, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand zegt dat ie vandaag heeft gewerkt, ik vraag wat voor werk, zegt hij 'Op een kantoor'. Ja, eh, iets meer?Idk man, kan wel doorvragen maar komt zo niet interessant over zo.
Ach. Gewoon lekker spelen. En dan soms wat geld voor cosmetische shit geven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aion is behoorlijk gay ja
Maar het is meer de vleugels die me aanspreken.
Ik heet niet voor niets ang3l hier. Heb al sinds m'n kleutertijd een engel-tik
Pakte altijd de engeltjes uit de kerststal van oma, verzamelde plaatjes etc.
Zelfs nu in m'n huis staan denk ik wel 50 engelen
Ja, als je dan een MMORPG maakt waarbij je engelen wordt... hallo, shut up and take my money! (al is t nu free to play)
Dat lijkt bij het grootste deel wel zo. Waarom zit je op Tinder als je geen zin hebt?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:10 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Als iemand zulke non-antwoorden geeft dan wil-ie ook niet echt, geloof ik.
Vraag hem ten huwelijk, meteen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:16 schreef Rezania het volgende:
Een nieuwe match heeft met een gifje van een hond met een roos in zijn mond gestuurd als eerste bericht.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:17 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Vraag hem ten huwelijk, meteen.
Sowieso, Tinder.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat lijkt bij het grootste deel wel zo. Waarom zit je op Tinder als je geen zin hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie braafheids-score?
http://ricepuritytest.com/
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil mijn vriendje echt steunen, maar hij is net 2 weken terug uit Taiwan en gaat nu misschien weer deze week vliegen naar Korea...
Awwwquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Én hij gaat weg tot 29 juni... fuck.
Ik weet dat het vet puberaal is om te zeggen, maar ik keek zo erg uit naar de gemaakte plannen.quote:
Maar hij gaat heel plots naar Korea of zo? Klinkt een beetje apart.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik weet dat het vet puberaal is om te zeggen, maar ik keek zo erg uit naar de gemaakte plannen.
Ik heb hem weken lang geholpen met zijn huis en nu zou hij na een lange tijd eindelijk weer eens naar mij toe komen en nu komt dit even tussendoor.
Alle plannen van de tafel, moet ik hem weer meer dan 2 weken missen en het maar even uitzoeken. Ik vind dat best wel lastig.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:25 schreef praisethebooty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie braafheids-score?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Je swiped natuurlijk niet alleen je droom partner naar rechts. En dan kan het zomaar zijn dat je ineens net iets te veel pratende matches hebt, kan gebeuren toch? Overkwam mij namelijk ook wel eens, en dan was ik ook wel te laf om dat duidelijk aan te geven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat lijkt bij het grootste deel wel zo. Waarom zit je op Tinder als je geen zin hebt?
Megh, maar Korea is wel gaaf. Ga gewoon mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil mijn vriendje echt steunen, maar hij is net 2 weken terug uit Taiwan en gaat nu misschien weer deze week vliegen naar Korea...
Werk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hij gaat heel plots naar Korea of zo? Klinkt een beetje apart.
Ja, dan kan dit gebeuren. Wel zuur zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Werk.
Ik weet de details ook nog niet, maar hij werkt in een internationaal bedrijf en doet allemaal projecten waar buitenlandse vestigingen hem voor nodig hebben.
Even ¤800 uitgeven aan een vliegticket, 2 weken vrij nemen voor morgen, 2 weken hotel betalen, om vervolgens mijn vriend te zien na werktijden zit er niet echt in.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:35 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Megh, maar Korea is wel gaaf. Ga gewoon mee.
Ik weet anders wel een adresje waar je kunt slapen in Seoul. Vliegticket is ook wel voor 400 te vinden toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Even ¤800 uitgeven aan een vliegticket, 2 weken vrij nemen voor morgen, 2 weken hotel betalen, om vervolgens mijn vriend te zien na werktijden zit er niet echt in.
Het is gewoon ook niet iets wat ik hem kan verwijten. het is zijn ambitie en die is ook wel heel mooi, maar ik kon hem 3 juni net weer zien omdat hij 3+ weken in Taiwan was. En nu allemaal leuke plannen gemaakt en gaat hij wéér weg tot eind juni.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dan kan dit gebeuren. Wel zuur zeg.
Voor woensdag niet ben ik bang.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik weet anders wel een adresje waar je kunt slapen in Seoul. Vliegticket is ook wel voor 400 te vinden toch?
Nee maar snap het, wel kut...
59.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie braafheids-score?
http://ricepuritytest.com/"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Je kunt hem natuurlijk ook niet achterna blijven reizen. Maar is z'n werk gebonden aan conferenties? Die vallen namelijk redelijk vaak in dezelfde periode, dan valt het in andere periodes wellicht allemaal reuze mee.quote:
Oke dit is de ware.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:16 schreef Rezania het volgende:
Een nieuwe match heeft met een gifje van een hond met een roos in zijn mond gestuurd als eerste bericht.![]()
Nee. Hij heeft een training ontwikkeld en deze gegeven in Taiwan, vervolgens beviel dat daar en willen ze hem nu denk ik ook in Korea. Dus dit kan echt nog wel even flink lang door gaan als hij heel Azië afreist.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je kunt hem natuurlijk ook niet achterna blijven reizen. Maar is z'n werk gebonden aan conferenties? Die vallen namelijk redelijk vaak in dezelfde periode, dan valt het in andere periodes wellicht allemaal reuze mee.
Voor twee weekjes moet het wel ff kunnen toch, al is het vervelend?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ga hem ook niet tegenhouden. Het is ook niet de 2 weekjes, het is de 5+ weken in anderhalve maand achter elkaar. Én voor hij weg ging was ik continue zijn huisje aan het klussen, toen hij terug kwam was ik continue in zijn huisje aan het klussen. En we hebben al 3x afgesproken naar mij te gaan maar dan "komt er wat tussen", nu zou het dit weekend eindelijk bij mij zijn en gaat het weer niet door.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor twee weekjes moet het wel ff kunnen toch, al is het vervelend?Als je hem tegenhoudt is ook zo kut.
Vind eigenlijk ook wel dat hij wel echt z'n best moet doet om daarna een hoop Brammetje-time te maken en die belofte nu ook vast uit moet spreken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ga hem ook niet tegenhouden. Het is ook niet de 2 weekjes, het is de 5+ weken in anderhalve maand achter elkaar. Én voor hij weg ging was ik continue zijn huisje aan het klussen, toen hij terug kwam was ik continue in zijn huisje aan het klussen. En we hebben al 3x afgesproken naar mij te gaan maar dan "komt er wat tussen", nu zou het dit weekend eindelijk bij mij zijn en gaat het weer niet door.
Als hij dan de 29ste terug is zal hij moe zijn en een jet-lag thuis willen doorbrengen en zo zijn we al weer maanden verder met beloftes die nooit worden waar gemaakt.
En nu voel ik me stom dat ik hier hem de schuld voor geef, want ik snap zijn positie. Maar ik ben ook wel een beetje gekwetst (denk ik) omdat ik alles geef en hem ruimte geef en hem help, terwijl hij dat niet echt bij mij doet...
Hij is Turks, ik zie mijn ouders nu al flippen.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is Turks, ik zie mijn ouders nu al flippen.
PVV-tokkies. Ze komen er vast wel overheen hoor, maar zoveel vooroordelen en generalisaties af en toe.quote:
Eens. Ik heb dan ook enkel Sennheiser, al jaren.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:28 schreef Kaas- het volgende:
Wat een enooooorm verschil trouwens, die nieuwe Sennheiser oordopjes tegenover de standaard iPhone oordopjes. Die moest ik in de trein altijd op z'n allerluidste zetten, terwijl ik geluid nu ergens halverwege heb staan (nog niet eens in die kleurtjes 'gevarenzone') en toch is het geluid veel harder, duidelijker en zuiverder in m'n oren. En de omgeving hoeft nu niet mee te genieten. Topaankoop.
Ah. Dan is het misschien juist wel goed voor ze om een lieve Turks-Nederlandse jongen mee te nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
PVV-tokkies. Ze komen er vast wel overheen hoor, maar zoveel vooroordelen en generalisaties af en toe.
Dit is een stuk leuker dan de standaard 'Hey'quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:16 schreef Rezania het volgende:
Chill. Dit is gewoon een sensatie nu in de trein man, dat verschil.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens. Ik heb dan ook enkel Sennheiser, al jaren.
Lijkt me echt een kutgevoel, als het bijna alleen van jouw kant komtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ga hem ook niet tegenhouden. Het is ook niet de 2 weekjes, het is de 5+ weken in anderhalve maand achter elkaar. Én voor hij weg ging was ik continue zijn huisje aan het klussen, toen hij terug kwam was ik continue in zijn huisje aan het klussen. En we hebben al 3x afgesproken naar mij te gaan maar dan "komt er wat tussen", nu zou het dit weekend eindelijk bij mij zijn en gaat het weer niet door.
Als hij dan de 29ste terug is zal hij moe zijn en een jet-lag thuis willen doorbrengen en zo zijn we al weer maanden verder met beloftes die nooit worden waar gemaakt.
En nu voel ik me stom dat ik hier hem de schuld voor geef, want ik snap zijn positie. Maar ik ben ook wel een beetje gekwetst (denk ik) omdat ik alles geef en hem ruimte geef en hem help, terwijl hij dat niet echt bij mij doet...
Heb je in-ears? Die van mij kan ik echt op 3/10 zetten of zo en dan is het goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chill. Dit is gewoon een sensatie nu in de trein man, dat verschil.
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je in-ears? Die van mij kan ik echt op 3/10 zetten of zo en dan is het goed.
Maybe, maar eerst maar eens kijken hoe dit gesprek verloopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah. Dan is het misschien juist wel goed voor ze om een lieve Turks-Nederlandse jongen mee te nemen.
Dat zeker. Vond het best lief overkomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is een stuk leuker dan de standaard 'Hey'
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik houd wel van (iets) hard(er).
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maybe, maar eerst maar eens kijken hoe dit gesprek verloopt.
[..]
Dat zeker. Vond het best lief overkomen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutgevoel, als het bijna alleen van jouw kant komt*knuffel*
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind eigenlijk ook wel dat hij wel echt z'n best moet doet om daarna een hoop Brammetje-time te maken en die belofte nu ook vast uit moet spreken.
Net even gebeld met de meneer in kwestie.quote:
Ik had deze:quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:28 schreef Kaas- het volgende:
Wat een enooooorm verschil trouwens, die nieuwe Sennheiser oordopjes tegenover de standaard iPhone oordopjes. Die moest ik in de trein altijd op z'n allerluidste zetten, terwijl ik geluid nu ergens halverwege heb staan (nog niet eens in die kleurtjes 'gevarenzone') en toch is het geluid veel harder, duidelijker en zuiverder in m'n oren. En de omgeving hoeft nu niet mee te genieten. Topaankoop.
Edit: en geluid van de omgeving wordt ook voor mij weg genomen
Ja. Nou ja, meer over mijn leven, maar ik heb het zo gedraaid dat het op mijn boek aansluit.quote:
Wanneer komt het in de krant?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, meer over mijn leven, maar ik heb het zo gedraaid dat het op mijn boek aansluit.
Hopelijk op de dag van publicatie, misschien een week later.quote:
Ik zit eraan te denken om dat morgen ook te doen, als het gaat regenen is het weer heerlijk rustig. Van Roemenië - Zwitserland kan ik het begin wel missen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:17 schreef praisethebooty het volgende:
Ik moet echt weer zwemmen deze week, ben al twee weken niet geweest.
Wat ben ik dan braaf met mijn 50.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om dat morgen ook te doen, als het gaat regenen is het weer heerlijk rustig. Van Roemenië - Zwitserland kan ik het begin wel missen.
Your score:
44
Valt mee
Heb ik geprobeerd. Wanneer je niks aanvinkt heb je 100 punten. Dus elk vinkje kost je een punt.quote:
Cool!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
27 is niet braaf.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:41 schreef tofastTG het volgende:
Inderdaad, begin me langzaam wel zorgen te maken met mijn 27. Maar misschien ben ik heel braaf.
Valt wel weer tegen dus.quote:
Foei.quote:
Hahahaha. Deugniet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:56 schreef tofastTG het volgende:
Komt vast en zeker door de ketamine vraag.
Haha, gelukkig is deugniet super schattig. Dat scheelt.quote:
Pfoe, ik kan anders toch welke leukere manieren bedenken om elkaar moe te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Kaas- het volgende:
Ga hardlopen nu met Rez. Hij is nu al chagrijnig en zijn nog niet eens begonnen.
Valt nog mee voor mij danquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd. Wanneer je niks aanvinkt heb je 100 punten. Dus elk vinkje kost je een punt.
Werk komt voor t meisje. Voor sommigen dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hij gaat heel plots naar Korea of zo? Klinkt een beetje apart.
Your score:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie braafheids-score?
30
OOPS
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
"Goed" is subjectief. No slutshaming.quote:
True, sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Goed" is subjectief. No slutshaming.
Maar een laag getal betekent "niet zo braaf" volgens mij.
*bitchslap* / *spank*quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Pfoe, ik kan anders toch welke leukere manieren bedenken om elkaar moe te maken.
Squash?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Pfoe, ik kan anders toch welke leukere manieren bedenken om elkaar moe te maken.
Hongarije. Oostenrijk had nog nooit een EK-wedstrijd gewonnen en was de favoriet voor dit duel.quote:
Voetballertjesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:59 schreef Kaas- het volgende:
Die Marcel Sabitzer van Oostenrijk (voetbalden net tegen Hongarije) is lekker. Staat ook gewoon nude op Google Afbeeldingen.
[ afbeelding ]
dus wat stopt jou?quote:
Waarom Hongarije? Zo'n nietszeggend voetballand.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:10 schreef wonderer het volgende:
Volgens de test van de Volkskrant moet ik voor Hongarije zijn
Weet ik het, dat kwam uit die test.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom Hongarije? Zo'n nietszeggend voetballand.
Ik vind het lastig om vol een ander land dan Nederland te supporteren.
Tot nu toe vond ik Kroatië positief opvallen, enig minpuntje is dat de knipoog-Kroaat ook meespeelt![]()
Vanavond ben ik voor IJsland, maar dat komt omdat ik altijd tegen Portugal ben
Ik ben voor Italië, maar veel maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom Hongarije? Zo'n nietszeggend voetballand.
Ik vind het lastig om vol een ander land dan Nederland te supporteren.
Tot nu toe vond ik Kroatië positief opvallen, enig minpuntje is dat de knipoog-Kroaat ook meespeelt![]()
Vanavond ben ik voor IJsland, maar dat komt omdat ik altijd tegen Portugal ben
Kwam door de bedreiging van The Mountain natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
Italië speelde goed, dat was een mooie wedstrijd om te zien.. Ik leefde net enorm mee met IJsland, mooi dat ze er een gelijkspel uit wisten te slepen.
Maar goed, de helft haakt nu afPraisethebooty, heb je nog leuke foto's? Zoals die vent van gisteren met zn konijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:30 schreef praisethebooty het volgende:
Dat is wel echt mega kut. Enigste troost is dat ze wel voor altijd samen zullen blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam erachter dat Christina Grimmie a.k.a zeldaxlove64 is neergeschoten.
Fuck amerika. srsly.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ja zelfde week, zelfde stad. Maar nee, we hebben geen gun problem hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is wel echt mega kut. Enigste troost is dat ze wel voor altijd samen zullen blijven![]()
Ik kwam erachter dat Christina Grimmie a.k.a zeldaxlove64 is neergeschoten.
Fuck amerika. srsly.
Amerika is gewoon absurd bezig. Een verwarde tiener kan zomaar een popster neerschieten voor haar broer en fans.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zelfde week, zelfde stad. Maar nee, we hebben geen gun problem hoor.
Mijn tirade vandaag was al:
Gun control won't solve these shootings, but the law nowadays sure makes it a hell of a lot easier to do it when you can legally, without any checks, get your hands on weapons like these. Why don't people understand that? Yes of course there will be ways to get them anyway, but it least it will be harder en require more effort and thus will be less frequent.
Statistics are really against you. Your country has the highest rating of these kinds of shootings and killings. But are you doing anything about it? No. If anything you are screaming for even more guns in order to be able to defend yourself against these maniacs. And no one sees the irony in this? No on sees this downward spiral? Sometimes it takes an outsider to point out the obvious.
USA. The country that is more worried about a naked woman's breast on tv than their gun problem. How many kids were killed by nipples as opposed to bullets?
America. You baffle me. Sometimes I would think you deserve trump as your leader, if only he wouldn't drag the world down with him.....
MURICA.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:10 schreef wonderer het volgende:
Mensen verbieden naar het juiste toilet te gaan is binnen een dag geregeld, maar dodelijk wapens aan banden leggen, nee, dat kan niet hoor!
Niet dat het hier op dit moment veel veiliger is.quote:
Wel waar man. We lopen sowieso voorlopig niet het risico dat er een fascist aan de macht komt, dat is al een ding.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet dat het hier op dit moment veel veiliger is.
Wilders? Ik ben erg benieuwd. Alle angst van de vluchtelingen, ISIS en ga zo nog maar even door. Kan hij zo maar veel extra volgers krijgen. Kijk naar Trump.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel waar man. We lopen sowieso voorlopig niet het risico dat er een fascist aan de macht komt, dat is al een ding.
Lol wat? Laatste mass shooting is ook al weer jaren geleden in NL.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die is lang niet zo ver als Trump op dit moment.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wilders? Ik ben erg benieuwd. Alle angst van de vluchtelingen, ISIS en ga zo nog maar even door. Kan hij zo maar veel extra volgers krijgen. Kijk naar Trump.
Die coach is een tactisch onbenul. Hij zit wel altijd bij Jong-Slowakije. Daar schijnen ook foto's van te zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hongarije. Oostenrijk had nog nooit een EK-wedstrijd gewonnen en was de favoriet voor dit duel.
Waarom is Rusnak eigenlijk niet geselecteerd? Paxcon, leg eens uit
Het gaat meer om de aanslagen in west Europa. En zeker met de toestroom ongecheckte vluchtelingen, heb je maar een paar rotte appels nodig om Utrecht Centraal/schiphol op te blazen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol wat? Laatste mass shooting is ook al weer jaren geleden in NL.
Dat klopt! Maar het is wel een groot issue voor de aankomende verkiezing. Zeker met polariserende partijen zoals DENK die er recht tegenover gaan staan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is lang niet zo ver als Trump op dit moment.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:30 schreef praisethebooty het volgende:
Zo erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Door deze foto dacht ik altijd dat hij een lelijk eendje was.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die coach is een tactisch onbenul. Hij zit wel altijd bij Jong-Slowakije. Daar schijnen ook foto's van te zijn.
[ afbeelding ]
Waarom is het hier wel veiliger? Omdat er geen wapens zijn?quote:
Hahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Door deze foto dacht ik altijd dat hij een lelijk eendje was.
Er is minder ongelijkheid in Nederland dan in de VS en grote ongelijkheid is eigenlijk de meest fundamentele katalysator van geweld. Bovendien delen wij inderdaad geen wapens uit aan elke willekeurige gek. En Brabant en Utrecht zijn ook geen potentiële terroristische doelwitten, daar hoeven enkel de Amsterdammers en Rotterdammers onder ons zich zorgen om te maken. Of nou ja, zorgen, dat doe ik niet. Onze veiligheidsdiensten verrichten goed werk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom is het hier wel veiliger? Omdat er geen wapens zijn?
Wat ik trouwens knap vind tot nu toe is dat een gekkie met een automatisch geweer meer doden kan opeisen dan een georganiseerde bende in een vliegveld.
Vandaag trouwens de eerste dag dat er niet echt een wedstrijd bij zit die me aanspreekt. Ga ze alsnog wel proberen te kijken natuurlijk.quote:
En hier hebben we niet het idee dat iedereen zichzelf met wapens moet kunnen beschermen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is minder ongelijkheid in Nederland dan in de VS en grote ongelijkheid is eigenlijk de meest fundamentele katalysator van geweld. Bovendien delen wij inderdaad geen wapens uit aan elke willekeurige gek. En Brabant en Utrecht zijn ook geen potentiële terroristische doelwitten, daar hoeven enkel de Amsterdammers en Rotterdammers onder ons zich zorgen om te maken. Of nou ja, zorgen, dat doe ik niet. Onze veiligheidsdiensten verrichten goed werk.
Ja ik moet eigenlijk leren, maar waarschijnlijk zet ik om 15:00 de TV weer aan om vervolgens alle drie de wedstrijden te gaan kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vandaag trouwens de eerste dag dat er niet echt een wedstrijd bij zit die me aanspreekt. Ga ze alsnog wel proberen te kijken natuurlijk.
Amazingquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:31 schreef Kaas- het volgende:
Circa 10% van de totale IJslandse bevolking was aanwezig bij hun wedstrijd tegen Portugal.
Onvoorstelbaar he.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Amazing![]()
Vind het echt leuk. Ik ben voor Hongarije maar IJsland is ook wel vet.
Dat kwam uit de Volkskrant-testquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar he.
Waarom voor Hongarije trouwens?
quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:10 schreef wonderer het volgende:
Mensen verbieden naar het juiste toilet te gaan is binnen een dag geregeld, maar dodelijk wapens aan banden leggen, nee, dat kan niet hoor!
Dat soort logica gaat er daar toch niet in, want je komt aan hun "Godgiven right to defend myseeeellllf!"quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:01 schreef wonderer het volgende:
De afgelopen twintig jaar zijn er vijf massaslachtingen gestopt door burgers met wapens (de andere vier waren politiemensen buiten dienst). Vijf. In twintig jaar. Dit jaar alleen al zijn er 130+ mass shootings geweest.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Manager logistiek: Zeg, welk account moet ik gebruiken om die robot op voorraad te krijgen?
Ik: 78950400.
Hij: Top!
Ik:...................... nee bottom Steeph zeg het niettttt!!!!
Wel grappig dat dat veranderd isquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Manager logistiek: Zeg, welk account moet ik gebruiken om die robot op voorraad te krijgen?
Ik: 78950400.
Hij: Top!
Ik:...................... nee bottom Steeph zeg het niettttt!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awww![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |