Mensen die verschillende namen voor zichzelf gebruiken hebben altijd wat te verbergen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:14 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja vreemd, maar nog vreemder is dat ze er gewoon familieleden (met haar 'echte' achternaam) en vrienden op heeft. Dus al die mensen weten dat ze een andere naam aanneemt.
En die Gucci geloof ik niet dat zij dat is, het meisje op de foto's is iemand heel anders en verder is dat een Facebook account waarop afvaltips worden gedeeld of zoiets.
Dacht op fok gelezen te hebben dat die het vaak juist heeft?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Omdat het een debiel is.
Hij heeft ook die foto's van Lisa ergens voorbij zien komen icm de naam 'Laura', en vertelt vervolgens iedereen dat het foto's van Laura zijn.
Vanochtend geland geloof ik.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:38 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Is ze trouwens al terug in Nederland of verblijft ze nog steeds in Qatar?
Nja hoop dat ze niet teveel shit over haar heen krijgt :pquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Binnenkort misschien een boek over haar avonturen, hoop ik.
Hij komt inderdaad wel 'ns met dingen die (nog) bijna niemand weet, omdat hij natuurlijk een hoop criminelen kent.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht op fok gelezen te hebben dat die het vaak juist heeft?
Ik heb verder geen idee trouwens.
Ja dat heb ik welquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hij komt inderdaad wel 'ns met dingen die (nog) bijna niemand weet, omdat hij natuurlijk een hoop criminelen kent.
Verder is hij echt achterlijk.
Of heb je het niet over www.vlinderscrime.nl?
Moeder heet Marian en tot nu toe zag ik alleen maar Laura de Bije en Marian de Bije voorbij komen. Haar vader heeft haar niet erkend en gezien haar gedrag was hij ook niet betrokken bij haar opvoeding/leven. Sterker nog het lijkt zelfs of haar moeder niet weet wat haar dochter wel of niet doet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe heet die moeder nou?
Ben het allemaal beetje kwijt :p
Je kan ook langs de wallen gaan. Kan ze het mondeling af doen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Binnenkort misschien een boek over haar avonturen, hoop ik.
Had die zich aan het bed laten boeien of zo? Hoe heeft hij dat kunnen laten gebeuren?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:35 schreef Jaroon het volgende:
Een vriend van mij is ooit beroofd van echt ALLES in een hotel door een prostituee. Tot aan sokken toe. Ook wel grappig.
Gewoon heel dronken geworden volgens mij. Of drugs. We hebben het allemaal terug gehaald. Hem voor enorme eikel uitgemaakt en enorm gelachen. Samen met dat meisje.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Had die zich aan het bed laten boeien of zo? Hoe heeft hij dat kunnen laten gebeuren?
Dat is dan ook exact wat de meneer in kwestie beweerde. Die zei dat hij haar betaald had.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:07 schreef erodome het volgende:
Daarbij is de kans echt vies klein dat ze daar probeerde een klant een oor aan te naaien, want als die (rijke) klant daar had gezegd dat ze een hoer was zou ze alleen maar in nog meer problemen gekomen zijn.
Als daar echt aanwijzingen voor waren had ze wel meer problemen gehad dan straf voor seks buiten het huwelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:07 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat is dan ook exact wat de meneer in kwestie beweerde. Die zei dat hij haar betaald had.
Het is inderdaad heel dom. Maar laten we niet doen alsof mensen geen hele domme dingen doen in de wereld.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Als daar echt aanwijzingen voor waren had ze wel meer problemen gehad dan straf voor seks buiten het huwelijk.
Daar naar de politie lopen omdat je een klant een oor aan wil naaien is echt het allerdomste wat je kan doen als mens zijnde.
Er is geen enkele aanwijzing dat haar hoer zijn (als dat al zo is) haar daar in de problemen heeft gebracht.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:18 schreef Westerling het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel dom. Maar laten we niet doen alsof mensen geen hele domme dingen doen in de wereld.
Er zijn zat aanwijzingen dat ze daar als hoer was, en in geval dat de hoererij haar in deze situatie bracht, heeft ze gewoon de Nederlandse overheid als pooier laten opdraven om haar uit de problemen te krijgen. En iemand 140 zweepslagen aangenaaid, met mogelijk grote gevolgen:
https://twitter.com/HaraldDoornbos/status/743522859067260928
De uistpraak tijdens de Qatariaanse zitting heeft geen uitsluitsel gegeven over de waarheid van haar aangifte. Daarmee is het onduidelijk gebeleven wat er nu werkelijk is gebeurd. Wat er werkelijk is gebeurd kan enkel worden bevestigd door intentie, motief en alibi. Er zijn aanwijzingen dat prostitutie hier onderdeel van uitmaakt daarover wordt gespeculeerd. Net zoals er in andere topics wordt gespeculeerd over mogelijke moordenaars, belastingontduikers en pedofielen. Je wekt de indruk dat je prostitutie liever in de taboesferen wilt houden. Waarom een prostituee wel verkracht zou mogen worden is mij niet duidelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:07 schreef erodome het volgende:
Vind het echt schandalig dat er zo ingezoomd wordt op haar hoer zijn of niet. Dat is echt van geen enkel belang in deze, ook een hoer verdient het niet om verkracht te worden.
Verklaring metgezel: "Ik moest betalen.", "Ze heeft mijn telefoon en portemonnaie gejat." Jouw kansinschatting van 'vies klein', staat haaks op de verklaring van 1 van de 2 (enige) belanghebbers in deze casus. Of de beroepsintentie er wel of niet is geweest en daarmee de mogelijkheid op het bestaan van een overeenkomst met betrekking tot sexuele handelingen is geen onderdeel geweest van de Qateriaanse zitting. Ze is thuis, ik ben benieuwd welke problemen je bedoelt.quote:Daarbij is de kans echt vies klein dat ze daar probeerde een klant een oor aan te naaien, want als die (rijke) klant daar had gezegd dat ze een hoer was zou ze alleen maar in nog meer problemen gekomen zijn.
Welnee, dergelijke intenties en vaststelling over wat er werkelijk is gebeurd is alleen maar belangrijk voor de bewegingsruimte waarmee de NL-Overheid pressie kan uitoefenen op basis van een beroep op rechtsverschillen tussen NL en Qater zodat stokslagen voor een NL-staatburger gespaard blijven. Laat er nu net over deze vaststelling geen duidelijkheid zijn. Wanneer de stront echt de ventilator had geraakt dan was de machtsruimte van de NL overheid zeer sterk beperkt geweest. Zowel in het geval 'vermoeden' als 'aangetoond'. Qatar heef haar zonder lijfstraf het land uitgedonderd en daarmee tevens NL behoed voor een mogelijk ongelukkig voorkomen als regerings-pooier.quote:Dus of ze nu wel daarheen is gegaan om wat bij te verdienen met haar lichaam of niet doet er bar weinig toe in dit verhaal.
Nog net geen pek en veren, wat dan wel? Is er een FB pagina met een kruistocht geopend? Is d'r auto bekrast? Is er een prostitutie-collectief opgestaan dat FOK! wettelijk kapotstuk gaat DDoS-en? Is er uberhaupt *iets* in de buitenwereld merkbaar dat het gevolg is van uitspraken in deze topicreeks? Wat een aanstellerij. Zij is huiverig erover te praten en wij mogen er kennelijk niet over praten. En dan als circelredenatie er nog even een gebrek aan begrip aan vastplakken. Dialoog is nogal essentieel voor het kweken van begrip.quote:Echt ziek dat het alleen maar daar over gaat nu.
En dan maar niet begrijpen waarom ze huiverig was hulp in te schakelen. Er worden nog net geen pek en veren uit het stof gehaald voor haar nu.
Dat ligt eraan of t bij t uitvoeren van haar hoererij is gebeurd, dat is t t voorbehoud dat ik continu heb gemaakt. Ook in de post waar je nu op reageert. In dat geval is t namelijk gewoon een zakelijk conflict.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is geen enkele aanwijzing dat haar hoer zijn (als dat al zo is) haar daar in de problemen heeft gebracht.
Het enige wat we weten is dat ze daar misschien heen gegaan is om geld te verdienen met haar lijf, wat compleet losstaat van of ze verkracht is of niet.
Dat is alleen heel niet wat ik zeg (en volgens mij de rest hier ook niet echt). Blaming the victim is t ook niet, daarvoor moet eerst maar eens vast worden gesteld dat ze slachtoffer is.quote:Maar het is nogal de manier van doen om iemand die ook een hoer is, of iemand die losser is qua seks gelijk de schuld in haar schoenen te schuiven. Want een hoer/slet verdient het om verkracht te worden, dat is niet zo erg. Alleen zedige vrouwen hebben wat (!) geloofwaardigheid. Blaming the victim is echt een gigantisch probleem.
Wat een gelul. Volgens mij ben je als man gewoon fucked als er uberhaupt een aanklacht tegen je is, wegens de gevolgen van de publiciteit. Deze zaak bevestigt juist alleen maar mijn beeld dat de vrouw wél geloofd wordt, de media heeft t aanvankelijk volgens mij precies opgepakt zoals jij het zou willen. Er zijn zelfs kamervragen gesteld. Pas toen het verhaal aan alle kanten bleek te rammelen keerde het tij zich.quote:Het is de gewoonte hier om in de verdeging te schieten voor de man, die wist echt niet dat ze minderjarig was, dat hij in een of andere garagebox een minderjarige neukte is echt niet zijn schuld. Zij heeft echt hem verleid en was gewoon dom dronken, dus haar schuld. Ze was echt een meisje van lossere zeden en als ze anderen zomaar wilde neuken of er geld voor vroeg is het echt niet de schuld van die man die haar verkrachte.
Laten we het vooral niet hebben over het gebeurde feit, maar over de kans dat iemand een hoer/slet is!
Nogmaals; ja het is heel dom. Maar mensen doen nu eenmaal hele domme dingen. Bovendien was het sowieso dom om naar de politie te gaan, en deed ze dat toch. Dus zie niet waarom dit bewijst (of uberhaupt aannemelijk maakt) dat ze geen hoer is, zoals de man claimt (en waar zat andere aanwijzingen voor zijn).quote:Het is gewoon een feit, daar op die plek roepen dat je verkracht bent terwijl het over een geldtransactie gaat is gigantisch gevaarlijk, de straf op een hoer zijn is echt enorm. Dat naast het feit dat verkrachting bar lastig te bewijzen is en seks buiten het huwelijk strafbaar is daar en dat verkrachte vrouwen daardoor vaker straf krijgen dan hun recht.
De kans dat ze daar was om de hoer te spelen en een klant daar een oor aan probeerde te naaien is echt verdomd klein, zelfs hier, waar er geen straffen staan op de hoer zijn of buitenechtelijke seks hebben komt dat amper voor. Het idee dat vrouwen zoveel zouden liegen en mannen om de haverklap een oor aan proberen te naaien heeft geen enkel fundament, geen bewijs erachter dat die kant op wijst. Feit is dat valse aangiften hier (!) net zoveel voorkomen als bij andere misdaden en dat dat percentage zelfs in de hoogste officiele schattingen niet boven de 6/8% uitkomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |