abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:32:12 #201
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163072040
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:14 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja vreemd, maar nog vreemder is dat ze er gewoon familieleden (met haar 'echte' achternaam) en vrienden op heeft. Dus al die mensen weten dat ze een andere naam aanneemt.

En die Gucci geloof ik niet dat zij dat is, het meisje op de foto's is iemand heel anders en verder is dat een Facebook account waarop afvaltips worden gedeeld of zoiets.
Mensen die verschillende namen voor zichzelf gebruiken hebben altijd wat te verbergen.
pi_163072108
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:32 schreef Physsic het volgende:

[..]

Omdat het een debiel is.
Hij heeft ook die foto's van Lisa ergens voorbij zien komen icm de naam 'Laura', en vertelt vervolgens iedereen dat het foto's van Laura zijn.
Dacht op fok gelezen te hebben dat die het vaak juist heeft?
Ik heb verder geen idee trouwens.
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:38:22 #203
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163072294
Is ze trouwens al terug in Nederland of verblijft ze nog steeds in Qatar?
pi_163072318
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:38 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Is ze trouwens al terug in Nederland of verblijft ze nog steeds in Qatar?
Vanochtend geland geloof ik.
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:39:27 #205
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163072343
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vanochtend geland geloof ik.
Gelukkig maar. Binnenkort misschien een boek over haar avonturen, hoop ik.
pi_163072386
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Nja hoop dat ze niet teveel shit over haar heen krijgt :p

Ben benieuwd of ze die Lisa al heeft gezien :p
pi_163072405
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dacht op fok gelezen te hebben dat die het vaak juist heeft?
Ik heb verder geen idee trouwens.
Hij komt inderdaad wel 'ns met dingen die (nog) bijna niemand weet, omdat hij natuurlijk een hoop criminelen kent.
Verder is hij echt achterlijk.
Of heb je het niet over www.vlinderscrime.nl?
pi_163072471
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:40 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hij komt inderdaad wel 'ns met dingen die (nog) bijna niemand weet, omdat hij natuurlijk een hoop criminelen kent.
Verder is hij echt achterlijk.
Of heb je het niet over www.vlinderscrime.nl?
Ja dat heb ik wel :P
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:50:24 #209
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163072763
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe heet die moeder nou?

Ben het allemaal beetje kwijt :p
Moeder heet Marian en tot nu toe zag ik alleen maar Laura de Bije en Marian de Bije voorbij komen. Haar vader heeft haar niet erkend en gezien haar gedrag was hij ook niet betrokken bij haar opvoeding/leven. Sterker nog het lijkt zelfs of haar moeder niet weet wat haar dochter wel of niet doet.
pi_163079437
Hoeveel kost ze per uur.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_163079459
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:21 schreef superniger het volgende:
Hoeveel kost ze per uur.
Een horloge en een telefoon.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 09:32:05 #212
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_163079562
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Een horloge en een telefoon.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_163079618
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Je kan ook langs de wallen gaan. Kan ze het mondeling af doen.

Inkoppertje
pi_163079622
Een vriend van mij is ooit beroofd van echt ALLES in een hotel door een prostituee. Tot aan sokken toe. Ook wel grappig.
pi_163079786
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:35 schreef Jaroon het volgende:
Een vriend van mij is ooit beroofd van echt ALLES in een hotel door een prostituee. Tot aan sokken toe. Ook wel grappig.
Had die zich aan het bed laten boeien of zo? Hoe heeft hij dat kunnen laten gebeuren?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_163079827
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Had die zich aan het bed laten boeien of zo? Hoe heeft hij dat kunnen laten gebeuren?
Gewoon heel dronken geworden volgens mij. Of drugs. We hebben het allemaal terug gehaald. Hem voor enorme eikel uitgemaakt en enorm gelachen. Samen met dat meisje.
pi_163089928
Nog wat nieuwe dingen gevonden:

https://twitter.com/xDVDBx (let ook op de foto met tekst op haar vinger, verwijzing naar haar Sabrina Gucci facebook pagina).

http://www.pingfriend.com/dvdb030-0
  vrijdag 17 juni 2016 @ 17:07:34 #218
37769 erodome
Zweefteef
pi_163090904
Vind het echt schandalig dat er zo ingezoomd wordt op haar hoer zijn of niet. Dat is echt van geen enkel belang in deze, ook een hoer verdient het niet om verkracht te worden.
Daarbij is de kans echt vies klein dat ze daar probeerde een klant een oor aan te naaien, want als die (rijke) klant daar had gezegd dat ze een hoer was zou ze alleen maar in nog meer problemen gekomen zijn.

Dus of ze nu wel daarheen is gegaan om wat bij te verdienen met haar lichaam of niet doet er bar weinig toe in dit verhaal. Echt ziek dat het alleen maar daar over gaat nu.
En dan maar niet begrijpen waarom ze huiverig was hulp in te schakelen. Er worden nog net geen pek en veren uit het stof gehaald voor haar nu.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 18:07:43 #219
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_163092249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:07 schreef erodome het volgende:
Daarbij is de kans echt vies klein dat ze daar probeerde een klant een oor aan te naaien, want als die (rijke) klant daar had gezegd dat ze een hoer was zou ze alleen maar in nog meer problemen gekomen zijn.
Dat is dan ook exact wat de meneer in kwestie beweerde. Die zei dat hij haar betaald had.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 18:11:46 #220
37769 erodome
Zweefteef
pi_163092360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:07 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat is dan ook exact wat de meneer in kwestie beweerde. Die zei dat hij haar betaald had.
Als daar echt aanwijzingen voor waren had ze wel meer problemen gehad dan straf voor seks buiten het huwelijk.

Daar naar de politie lopen omdat je een klant een oor aan wil naaien is echt het allerdomste wat je kan doen als mens zijnde.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 18:18:54 #221
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_163092551
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Als daar echt aanwijzingen voor waren had ze wel meer problemen gehad dan straf voor seks buiten het huwelijk.

Daar naar de politie lopen omdat je een klant een oor aan wil naaien is echt het allerdomste wat je kan doen als mens zijnde.
Het is inderdaad heel dom. Maar laten we niet doen alsof mensen geen hele domme dingen doen in de wereld.

Er zijn zat aanwijzingen dat ze daar als hoer was, en in geval dat de hoererij haar in deze situatie bracht, heeft ze gewoon de Nederlandse overheid als pooier laten opdraven om haar uit de problemen te krijgen. En iemand 140 zweepslagen aangenaaid, met mogelijk grote gevolgen:
https://twitter.com/HaraldDoornbos/status/743522859067260928
  vrijdag 17 juni 2016 @ 18:43:49 #222
37769 erodome
Zweefteef
pi_163093148
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:18 schreef Westerling het volgende:

[..]

Het is inderdaad heel dom. Maar laten we niet doen alsof mensen geen hele domme dingen doen in de wereld.

Er zijn zat aanwijzingen dat ze daar als hoer was, en in geval dat de hoererij haar in deze situatie bracht, heeft ze gewoon de Nederlandse overheid als pooier laten opdraven om haar uit de problemen te krijgen. En iemand 140 zweepslagen aangenaaid, met mogelijk grote gevolgen:
https://twitter.com/HaraldDoornbos/status/743522859067260928
Er is geen enkele aanwijzing dat haar hoer zijn (als dat al zo is) haar daar in de problemen heeft gebracht.
Het enige wat we weten is dat ze daar misschien heen gegaan is om geld te verdienen met haar lijf, wat compleet losstaat van of ze verkracht is of niet.

Maar het is nogal de manier van doen om iemand die ook een hoer is, of iemand die losser is qua seks gelijk de schuld in haar schoenen te schuiven. Want een hoer/slet verdient het om verkracht te worden, dat is niet zo erg. Alleen zedige vrouwen hebben wat (!) geloofwaardigheid. Blaming the victim is echt een gigantisch probleem.
Het is de gewoonte hier om in de verdeging te schieten voor de man, die wist echt niet dat ze minderjarig was, dat hij in een of andere garagebox een minderjarige neukte is echt niet zijn schuld. Zij heeft echt hem verleid en was gewoon dom dronken, dus haar schuld. Ze was echt een meisje van lossere zeden en als ze anderen zomaar wilde neuken of er geld voor vroeg is het echt niet de schuld van die man die haar verkrachte.
Laten we het vooral niet hebben over het gebeurde feit, maar over de kans dat iemand een hoer/slet is!

Het is gewoon een feit, daar op die plek roepen dat je verkracht bent terwijl het over een geldtransactie gaat is gigantisch gevaarlijk, de straf op een hoer zijn is echt enorm. Dat naast het feit dat verkrachting bar lastig te bewijzen is en seks buiten het huwelijk strafbaar is daar en dat verkrachte vrouwen daardoor vaker straf krijgen dan hun recht.
De kans dat ze daar was om de hoer te spelen en een klant daar een oor aan probeerde te naaien is echt verdomd klein, zelfs hier, waar er geen straffen staan op de hoer zijn of buitenechtelijke seks hebben komt dat amper voor. Het idee dat vrouwen zoveel zouden liegen en mannen om de haverklap een oor aan proberen te naaien heeft geen enkel fundament, geen bewijs erachter dat die kant op wijst. Feit is dat valse aangiften hier (!) net zoveel voorkomen als bij andere misdaden en dat dat percentage zelfs in de hoogste officiele schattingen niet boven de 6/8% uitkomt.
pi_163093632
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:07 schreef erodome het volgende:
Vind het echt schandalig dat er zo ingezoomd wordt op haar hoer zijn of niet. Dat is echt van geen enkel belang in deze, ook een hoer verdient het niet om verkracht te worden.
De uistpraak tijdens de Qatariaanse zitting heeft geen uitsluitsel gegeven over de waarheid van haar aangifte. Daarmee is het onduidelijk gebeleven wat er nu werkelijk is gebeurd. Wat er werkelijk is gebeurd kan enkel worden bevestigd door intentie, motief en alibi. Er zijn aanwijzingen dat prostitutie hier onderdeel van uitmaakt daarover wordt gespeculeerd. Net zoals er in andere topics wordt gespeculeerd over mogelijke moordenaars, belastingontduikers en pedofielen. Je wekt de indruk dat je prostitutie liever in de taboesferen wilt houden. Waarom een prostituee wel verkracht zou mogen worden is mij niet duidelijk.

quote:
Verklaring metgezel: "Ik moest betalen.", "Ze heeft mijn telefoon en portemonnaie gejat." Jouw kansinschatting van 'vies klein', staat haaks op de verklaring van 1 van de 2 (enige) belanghebbers in deze casus. Of de beroepsintentie er wel of niet is geweest en daarmee de mogelijkheid op het bestaan van een overeenkomst met betrekking tot sexuele handelingen is geen onderdeel geweest van de Qateriaanse zitting. Ze is thuis, ik ben benieuwd welke problemen je bedoelt.

quote:
Dus of ze nu wel daarheen is gegaan om wat bij te verdienen met haar lichaam of niet doet er bar weinig toe in dit verhaal.
Welnee, dergelijke intenties en vaststelling over wat er werkelijk is gebeurd is alleen maar belangrijk voor de bewegingsruimte waarmee de NL-Overheid pressie kan uitoefenen op basis van een beroep op rechtsverschillen tussen NL en Qater zodat stokslagen voor een NL-staatburger gespaard blijven. Laat er nu net over deze vaststelling geen duidelijkheid zijn. Wanneer de stront echt de ventilator had geraakt dan was de machtsruimte van de NL overheid zeer sterk beperkt geweest. Zowel in het geval 'vermoeden' als 'aangetoond'. Qatar heef haar zonder lijfstraf het land uitgedonderd en daarmee tevens NL behoed voor een mogelijk ongelukkig voorkomen als regerings-pooier.

quote:
Echt ziek dat het alleen maar daar over gaat nu.
En dan maar niet begrijpen waarom ze huiverig was hulp in te schakelen. Er worden nog net geen pek en veren uit het stof gehaald voor haar nu.
Nog net geen pek en veren, wat dan wel? Is er een FB pagina met een kruistocht geopend? Is d'r auto bekrast? Is er een prostitutie-collectief opgestaan dat FOK! wettelijk kapotstuk gaat DDoS-en? Is er uberhaupt *iets* in de buitenwereld merkbaar dat het gevolg is van uitspraken in deze topicreeks? Wat een aanstellerij. Zij is huiverig erover te praten en wij mogen er kennelijk niet over praten. En dan als circelredenatie er nog even een gebrek aan begrip aan vastplakken. Dialoog is nogal essentieel voor het kweken van begrip.

The proof is in the pudding, ditdat, tieten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2016 21:38:19 ]
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:08:31 #224
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_163093750
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Er is geen enkele aanwijzing dat haar hoer zijn (als dat al zo is) haar daar in de problemen heeft gebracht.
Het enige wat we weten is dat ze daar misschien heen gegaan is om geld te verdienen met haar lijf, wat compleet losstaat van of ze verkracht is of niet.
Dat ligt eraan of t bij t uitvoeren van haar hoererij is gebeurd, dat is t t voorbehoud dat ik continu heb gemaakt. Ook in de post waar je nu op reageert. In dat geval is t namelijk gewoon een zakelijk conflict.
quote:
Maar het is nogal de manier van doen om iemand die ook een hoer is, of iemand die losser is qua seks gelijk de schuld in haar schoenen te schuiven. Want een hoer/slet verdient het om verkracht te worden, dat is niet zo erg. Alleen zedige vrouwen hebben wat (!) geloofwaardigheid. Blaming the victim is echt een gigantisch probleem.
Dat is alleen heel niet wat ik zeg (en volgens mij de rest hier ook niet echt). Blaming the victim is t ook niet, daarvoor moet eerst maar eens vast worden gesteld dat ze slachtoffer is.
quote:
Het is de gewoonte hier om in de verdeging te schieten voor de man, die wist echt niet dat ze minderjarig was, dat hij in een of andere garagebox een minderjarige neukte is echt niet zijn schuld. Zij heeft echt hem verleid en was gewoon dom dronken, dus haar schuld. Ze was echt een meisje van lossere zeden en als ze anderen zomaar wilde neuken of er geld voor vroeg is het echt niet de schuld van die man die haar verkrachte.
Laten we het vooral niet hebben over het gebeurde feit, maar over de kans dat iemand een hoer/slet is!
Wat een gelul. Volgens mij ben je als man gewoon fucked als er uberhaupt een aanklacht tegen je is, wegens de gevolgen van de publiciteit. Deze zaak bevestigt juist alleen maar mijn beeld dat de vrouw wél geloofd wordt, de media heeft t aanvankelijk volgens mij precies opgepakt zoals jij het zou willen. Er zijn zelfs kamervragen gesteld. Pas toen het verhaal aan alle kanten bleek te rammelen keerde het tij zich.

Je begint over allemaal algemene zaken die niets met deze van doen hebben. Ik, en ook de anderen hier, hebben onze twijfels bij dít verhaal. Niet over verhalen over minderjarige meisjes, dronken vrouwen en wat dies meer zij. Als je mensen daarop wilt aanvallen moet je dat lekker onder die nieuwsberichten doen, dat snijdt meer hout.

Het gebeurde feit is in dit geval dat ze aangifte heeft gedaan en beiden vastzaten. Meer feiten kunnen we vanaf hier niet vaststellen.
quote:
Het is gewoon een feit, daar op die plek roepen dat je verkracht bent terwijl het over een geldtransactie gaat is gigantisch gevaarlijk, de straf op een hoer zijn is echt enorm. Dat naast het feit dat verkrachting bar lastig te bewijzen is en seks buiten het huwelijk strafbaar is daar en dat verkrachte vrouwen daardoor vaker straf krijgen dan hun recht.
De kans dat ze daar was om de hoer te spelen en een klant daar een oor aan probeerde te naaien is echt verdomd klein, zelfs hier, waar er geen straffen staan op de hoer zijn of buitenechtelijke seks hebben komt dat amper voor. Het idee dat vrouwen zoveel zouden liegen en mannen om de haverklap een oor aan proberen te naaien heeft geen enkel fundament, geen bewijs erachter dat die kant op wijst. Feit is dat valse aangiften hier (!) net zoveel voorkomen als bij andere misdaden en dat dat percentage zelfs in de hoogste officiele schattingen niet boven de 6/8% uitkomt.
Nogmaals; ja het is heel dom. Maar mensen doen nu eenmaal hele domme dingen. Bovendien was het sowieso dom om naar de politie te gaan, en deed ze dat toch. Dus zie niet waarom dit bewijst (of uberhaupt aannemelijk maakt) dat ze geen hoer is, zoals de man claimt (en waar zat andere aanwijzingen voor zijn).

Dat soort 'feiten' hecht ik weinig waarde aan. Feiten worden in dit geval vastgesteld door rechters. Die stellen vast of iemand schuldig is, onschuldig of dat er een gebrek aan bewijs is. Die laatste categorie is verdomd groot, en ik zie niet in hoe daar alsnog betrouwbaar van kan worden vastgesteld wat er gebeurd is. Anders zouden die gevallen immers wel in een van de eerste twee categorieen terecht zijn gekomen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:05:05 #225
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_163182156
Zijn er nog ontwikkelingen? Wat staat die Syriër te wachten? Is Laura al aan de tand gevoeld om haar leugens?
pi_163182850
Qatar heeft momenteel andere belangen als het om internationale aandacht gaat.

Dat zij niet als 'hoer' veroordeeld is zegt niks.

Dat zij overigens een hoer is lijkt mij wel duidelijk. Een domme ook nog.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:59:02 #227
429367 DKUp
ON TOUR
pi_163182969

Waar is Martin als we hem nodig hebben -O-

Die vriendin :+

[ Bericht 26% gewijzigd door DKUp op 21-06-2016 11:06:25 ]
SOONY
pi_163183434
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:59 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is Martin als we hem nodig hebben -O-

Die vriendin :+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat luipaardmotiefje ook..
Waar koop je in godsnaam zoiets.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:03:57 #229
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_163461522
Nog geen interview van Laura ergens? Wat gek, meestal als je zoiets heftigs meegemaakt hebt staat er altijd wel een cameraploeg met een verslaggever om jou te interviewen bij thuiskomst..

:+
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:24:53 #230
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163462146
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:03 schreef Montelly het volgende:
Nog geen interview van Laura ergens? Wat gek, meestal als je zoiets heftigs meegemaakt hebt staat er altijd wel een cameraploeg met een verslaggever om jou te interviewen bij thuiskomst..

Geld moet binnenkomen dus ze is gelijk weer aan de slag gegaan. Men to fukk, money to be made and so the world goes on and on and on....
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:17:17 #231
37769 erodome
Zweefteef
pi_163463394
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:03 schreef Montelly het volgende:

Kan me goed voorstellen dat ze daar geen enkele behoefte aan heeft...
pi_163669585
Ze heeft iig weer een andere naam aangenomen: Arual Eijbed
  maandag 11 juli 2016 @ 18:37:05 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163671210
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:10 schreef okzbow het volgende:
Ze heeft iig weer een andere naam aangenomen: Arual Eijbed
Namen achterstevoren dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163671320
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 18:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Namen achterstevoren dus.
Hahah, scherp! Was me niet opgevallen.
  maandag 11 juli 2016 @ 18:44:25 #235
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_163671325
Vraag me af of die kerel al stokslagen heeft gehad?
  zaterdag 16 juli 2016 @ 23:44:36 #236
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163798718
Voor de mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen :P

quote:
Laura de Bij het ‘escort’ boek

Zaterdag 16 Juli 2016 16.26 uur

Het is al weer een tijdje stil om het Laura de Bij die bekend is van haar escort avontuur samen met haar vriendin Liza naar Qatar. Op advies van haar advocaat werkt ze nergens aan mee en is het totaal media stilte. De moerde van Laura de Bij is niet blij met de vriendinnen groep van Laura en maakt te pas en on pas ruzie met haar vriendin.

Ze wil (hebben wij uit haar naaste omgeving van Laura) haar naam zuiveren. Ze wil een boek gaan schrijven over haar ‘werk vakantie’ naar Qatar en daar in wil ze de slachtoffer rol aan goed gelovig Nederland gaan verkopen en zo weer haar inkomsten veilig stellen die na dit avontuur een knauw heeft gekregen.

Ze durft nu niet meer op kinky.nl te gaan staan zeggen deze bronnen want dan kan ze dat boek ook wel vergeten. Ik ben als geen ander thuis in dit escort wereldje en iedereen gaat er voor het gemak even aan voor bij maar er zit wel iemand die deze dronken Laura de Bij heeft me genomen uit club Crystal in Qatar nog stads vast en die kan op 140 zweep slagen rekenen dank zijn het escort avontuur van Laura.

Liza haar vriend die heel open is overlast werkzaamheden en die heel gul is voor haar vriendinnen kreeg eerder ook al te maken met vervelend en de boze moeder van Laura de Bij want die stopt nog steeds de kop in het zand wat de werelden doel was van de reis van Laura.

Laura werkte voor heeft ook bij RTL maar ook daar kan ze het nu wel vergeten en daar om nu ze ook dakloos ( ze is haar huis kwijt geraakt)is geworden heeft ze haar intrek weer bij haar moeder genomen. Bronnen vinden het niet kunnen dat Laur zich de slachtoffer rol gaat aan meten terwijl een in hun ogen een ‘onschuldig’ (de islamitische wet gevind daar gelaten) man zweepslagen krijgt dank zijn mede door haar avontuur.

Ik scheef al eerder dat haar vriendin Liza niet met Laura mee ging toe ze met die klant/Syrische man mee ging naar zijn appartement want in ed escort werd is iedereen voor zich en dus liet Liza laura gewoon dronken gaan met deze man ipv haar aan haar handje terug te bergen naar hun gezamenlijke hotel kamer.

http://vlinderscrime.nl/nieuws/laura-de-bij-het-escort-boek/
  zaterdag 16 juli 2016 @ 23:46:46 #237
429367 DKUp
ON TOUR
pi_163798774
Dit klinkt wel als een hoerenstreek, een boek vol leugens schrijven....
SOONY
pi_163799330
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 23:44 schreef vincenzo78 het volgende:
Voor de mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen :P

[..]

Ah, een soort "Echte mannen eten geen kaas" van Maria Mosterd.
  zondag 17 juli 2016 @ 09:11:58 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163801831
Kreeg deze man een beroerte tijdens het schrijven?

quote:
Liza haar vriend die heel open is overlast werkzaamheden en die heel gul is voor haar vriendinnen kreeg eerder ook al te maken met vervelend en de boze moeder van Laura de Bij want die stopt nog steeds de kop in het zand wat de werelden doel was van de reis van Laura.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163801869
Het is weer een typisch stukje van vlindercrime waar geen touw aan vast te knopen is. Zoals de auteur zou kunnen zeggen dat iemand een slag van de klepel gekregen had.
  zondag 17 juli 2016 @ 09:17:23 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163801872
quote:
9s.gif Op zondag 17 juli 2016 09:11 schreef Copycat het volgende:
Kreeg deze man een beroerte tijdens het schrijven?

[..]

Z'n dyslexie-claim lijkt iig terecht.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 17 juli 2016 @ 09:21:59 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163801910
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 09:17 schreef Leandra het volgende:

Z'n dyslexie-claim lijkt iig terecht.
Een corrector zou ook terecht zijn, voor onze ogen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 juli 2016 @ 09:24:36 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163801922
quote:
9s.gif Op zondag 17 juli 2016 09:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een corrector zou ook terecht zijn, voor onze ogen.
Ja, het lijkt me alleen geen type dat zich laat vertellen dat hij fouten gemaakt heeft.
Aan de andere kant: met een beetje mazzel ziet hij amper wat er verbeterd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 3 augustus 2016 @ 12:41:22 #244
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_164197012
Hoe gaat het met die beste man die 140 stokslagen zou krijgen?
pi_164197306
Hoe gaat het eigenlijk met Talitha van Zon?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:55:13 #246
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_164709327
http://m.telegraaf.nl/art(...)ekt-ontevreden-klant

Een 22-jarige man is in de nacht van vrijdag op zaterdag in Berkel en Rodenrijs door een prostituee in zijn arm gestoken tijdens een ruzie.

De man was boos omdat de vrouw volgens hem eerder wilde vertrekken dan vooraf was afgesproken. Na een woordenwisseling hierover, stak de vrouw de man in zijn arm. Hij is naar het ziekenhuis gegaan voor behandeling.

Heeft Laura al aangifte gedaan? Gelukkig hoeft de 22-jarige geen 140 stokslagen te verwachten.
  woensdag 16 november 2016 @ 18:58:53 #247
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_166698101
Vrouw vast na aangifte verkrachting Dubai

Een 25-jarige Britse toeriste is in Dubai gearresteerd nadat ze aangifte had gedaan van een groepsverkrachting. Volgens de krant The Independent is de vrouw beschuldigd van buitenechtelijke seks en hebben de twee vermeende daders, eveneens Brits, het land al lang en breed verlaten.

De verkrachting zou vorige maand hebben plaatsgevonden in een hotel en door de twee mannen zijn gefilmd. De Britse is op borgtocht vrijgelaten maar kan niet naar huis, omdat ze haar paspoort heeft moeten inleveren.

„Ze ging naar de politie als slachtoffer van een van de ernstigste misdrijven, maar ze wordt nu behandeld als een crimineel”, aldus een Britse organisatie die zich bezighoudt met mensen die in Dubai worden vastgehouden. De vrouw verblijft bij familie in Dubai. Het Britse ministerie van Buitenlandse Zaken bemoeit zich met de zaak.
http://m.telegraaf.nl/art(...)e-verkrachting-dubai
pi_166708436
Ik snap deze mensen niet.. je gaat naar een land waarbij andere regels gelden, verdiep je je nergens in ofzo?
pi_166708502
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ik snap deze mensen niet.. je gaat naar een land waarbij andere regels gelden, verdiep je je nergens in ofzo?
Hoe zie je dit voor je? Zo van.. "He, ik weet dat jullie mij gaan verkrachten, maar weten jullie dat er hier bepaalde regels gelden?"

Of bedoel je dat ze het niet had moeten aangeven?
pi_166708512
quote:
Misschien was het wat naief maar aangifte doen na/bij een verkrachting lijkt mij wel iets dat iemand als normaal ziet.
  donderdag 17 november 2016 @ 09:13:29 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166708593
quote:
Dus als je werkelijk verkracht wordt gewoon geen aangifte doen dus, of wat?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 november 2016 @ 09:22:04 #252
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_166708728
Hoe kunnen ze nog het WK daar houden dan in 2022? Gewoon boycotten.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_166708746
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:22 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hoe kunnen ze nog het WK daar houden dan in 2022? Gewoon boycotten.
Dat zou ook niet moeten mogen. Het levert bepaalde mensen veel geld op.
  donderdag 17 november 2016 @ 09:29:05 #254
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_166708851
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet in een land waar je dan zelf wordt opgepakt/aangeklaagd/gestraft Dat lijkt mij logisch.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 17 november 2016 @ 09:32:06 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166708882
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:29 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Niet in een land waar je dan zelf wordt opgepakt/aangeklaagd/gestraft Dat lijkt mij logisch.
Ah okay, dus de verkrachter kan er gewoon mee wegkomen omdat jij dom bent als je aangifte doet.
Duidelijke boodschap voor verkrachters.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166708898
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah okay, dus de verkrachter kan er gewoon mee wegkomen omdat jij dom bent als je aangifte doet.
Hij krijgt 100 zweepslagen voor seks buiten het huwelijk en 40 voor alcoholconsumptie.

Noem dat maar niets...
  donderdag 17 november 2016 @ 09:36:16 #257
78780 deedeetee
pi_166708938
quote:

[..]

Zo is dat nu eenmaal, in een dergelijk moslimland mag je niet verwachten dat de wetten net zo werken als hier. En hier komen verkrachters er vaak ook gewoon mee weg. En krijgt het slachtoffer het zwaar te verduren voor de rechtbank. Maar dat is een andere zaak.
  donderdag 17 november 2016 @ 09:39:06 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166708965
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij krijgt 100 zweepslagen voor seks buiten het huwelijk en 40 voor alcoholconsumptie.

Noem dat maar niets...
Ja, misschien moet je idd ook wel uit barmhartigheid voor je verkrachter gewoon geen aangifte doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 november 2016 @ 09:40:44 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166708981
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:36 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zo is dat nu eenmaal, in een dergelijk moslimland mag je niet verwachten dat de wetten net zo werken als hier. En hier komen verkrachters er vaak ook gewoon mee weg. En krijgt het slachtoffer het zwaar te verduren voor de rechtbank. Maar dat is een andere zaak.
Ah, zelf veroordeeld worden wegens seks buiten het huwelijk is "zwaar te verduren krijgen voor de rechtbank"?
Echt, dat mensen dit goedpraten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166709027
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, misschien moet je idd ook wel uit barmhartigheid voor je verkrachter gewoon geen aangifte doen.
Jij beweerde dat die verkrachter er in dit geval "gewoon" mee wegkwam, dat is dus zeker niet zo.
140 zweepslagen laten littekens voor het leven achter.

Zeer gepaste straf, mits het inderdaad om een verkrachting gaat.
pi_166709057
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, zelf veroordeeld worden wegens seks buiten het huwelijk is "zwaar te verduren krijgen voor de rechtbank"?
Dat doet ze toch niet? :?

Ze heeft het over verkrachtingsslachtoffers in Nederland, dat die het tijdens een rechtszaak zwaar hebben.
  donderdag 17 november 2016 @ 09:58:00 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166709229
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jij beweerde dat die verkrachter er in dit geval "gewoon" mee wegkwam, dat is dus zeker niet zo.
140 zweepslagen laten littekens voor het leven achter.

Zeer gepaste straf, mits het inderdaad om een verkrachting gaat.
Nee, het ging niet om dit geval, maar over het algemeen
Overigens is dit topic weer omhooggeschopt omdat er een nieuwe zaak is van een vrouw die gestraft wordt voor het doen van aangifte wegens verkrachting.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166709325
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit nieuwe geval gaat over een Britse toeriste die door twee Britten is verkracht. In dit specifieke geval had de dame dus ook aangifte kunnen doen in het land waar zowel slachtoffer als daders vandaan komen.
  donderdag 17 november 2016 @ 10:11:45 #264
78780 deedeetee
pi_166709396
quote:

[..]

Volgens mij heb je mijn tekst niet goed gelezen hoor.
pi_166709967
quote:

[..]

Deze Westerse gedachte past niet in Dubai. Als je aangifte doet ben jij ook schuldig en moet je trouwen met je verkrachter.

Je verontwaardiging is ook zo Westers. We hebben het over Dubai. Pas je aan.
pi_166709985
quote:

[..]

Ieder land heeft zijn eigen wetten en regels die je dient te respecteren als je in zo'n land verblijft. Het is niet aan ons om daarover te oordelen. Je kunt er ook voor kiezen om niet naar zo'n land te gaan. Het is een eigen belangenafweging.

De hoge tarieven in de prostitutiebranche waren blijkbaar zo aanlokkelijk dat deze dame dit risico wel wilde nemen. Met andere woorden ze heeft ten eerste bewust het risico genomen naar dat land te gaan, waar ze ook nog eens bewust met illegale praktijken bezig is geweest, terwijl ze had kunnen weten dat er daar dergelijke straffen zijn.
pi_166710041
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Deze Westerse gedachte past niet in Dubai. Als je aangifte doet ben jij ook schuldig en moet je trouwen met je verkrachter.

Je verontwaardiging is ook zo Westers. We hebben het over Dubai. Pas je aan.
Juist, nogmaals, het is niet aan ons om daar over te oordelen. Het is hun eigen land en Zij mogen zelf hun eigen wetten bepalen. Kun je je hier niet in vinden, ga dan niet naar Dubai.
pi_166710463
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Juist, nogmaals, het is niet aan ons om daar over te oordelen. Het is hun eigen land en Zij mogen zelf hun eigen wetten bepalen. Kun je je hier niet in vinden, ga dan niet naar Dubai.
Natuurlijk mogen wij wel daarover oordelen. Qatar kent een achterlijke wetgeving op vele gebieden en dient daarop te worden gewezen.
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:03:56 #269
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_167206842
Wtf Martin Kok van vlinderscrime is geliquideerd :{
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:08:25 #270
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167206890
Deze bump is nergens voor nodig.
pi_167207122
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Deze bump is nergens voor nodig.
Wel. Die man is de reden van het bestaansrecht van dit topic
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:30:12 #272
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167207140
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wel. Die man is de reden van het bestaansrecht van dit topic
Montelly is op een verkeerde manier gefascineerd door Laura. :P
pi_167207147
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:30 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Montelly is op een verkeerde manier gefascineerd door Laura. :P
Hij staat heel lang droog.
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:32:52 #274
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167207168
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hij staat heel lang droog.
Er schijnt een sexclub te zitten in Laren. Ik zal ff de naam opzoeken. Het was iets met een B..
pi_167207215
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:32 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Er schijnt een sexclub te zitten in Laren. Ik zal ff de naam opzoeken. Het was iets met een B..
Hmmmm kom jij ook?
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:42:08 #276
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167207311
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hmmmm kom jij ook?
Ben jij er ook dan? Ik ben wel erg dominant. Heb je daar problemen mee?
pi_167208381
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:42 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ben jij er ook dan? Ik ben wel erg dominant. Heb je daar problemen mee?
No man daar kicken chickies op
  woensdag 27 september 2017 @ 23:53:21 #278
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_174045059
Nog nieuws over Laura en dr ma?

donderdag 28 september 2017 @ 00:41:10 #279
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174045512
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:53 schreef Montelly het volgende:
Nog nieuws over Laura en dr ma?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar kick je dit topic ;).

Ik wacht nog steeds op het lang verwachte boek. Kans is groot dat ze gewoon weer aan het werk is.
  donderdag 28 september 2017 @ 09:45:35 #280
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_174048095
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:41 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Zomaar kick je dit topic ;).

Ik wacht nog steeds op het lang verwachte boek. Kans is groot dat ze gewoon weer aan het werk is.
Bij RTL zeker als programmamanager.
pi_174098907
Laura is gwn een slet die naar Qatar ging om haar rijke sponsor te noiqen voor een paar barkies en werd uiteindelijk verkracht.
pi_174099114
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 20:33 schreef getfitbysmith het volgende:
Laura is gwn een slet die naar Qatar ging om haar rijke sponsor te noiqen voor een paar barkies en werd uiteindelijk verkracht.
Zolang de betaling is voldaan is het geen verkrachting, zelfs geen diefstal.
pi_174101617
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2017 20:44 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zolang de betaling is voldaan is het geen verkrachting, zelfs geen diefstal.
Maar die kerel wilde toch niet ervoor dokken en toen ging ze naar de politie?
.
pi_174101663
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:32 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Blaricum.
  zaterdag 30 september 2017 @ 23:12:14 #285
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174102755
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 22:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Blaricum.
Kun je mij niet van nog langer geleden terug quoten?
pi_174102839
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:12 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Kun je mij niet van nog langer geleden terug quoten?
Zou je dat prettig vinden?
  zaterdag 30 september 2017 @ 23:15:59 #287
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174102856
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zou je dat prettig vinden?
Mits het mij iets oplevert. Hoe is het verder met Laura?
pi_174102989
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:15 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Mits het mij iets oplevert. Hoe is het verder met Laura?
Geen idee. Ik ken het verhaal niet meer.
pi_174102994
Laura ging uit zeilen toch?
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:34:37 #290
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_174112905
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 23:22 schreef Jaroon het volgende:
Laura ging uit zeilen toch?
Is een andere Laura.
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:40:35 #291
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174113051
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:34 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Is een andere Laura.
Laura Alberts.
  Redactie Frontpage maandag 2 oktober 2017 @ 11:42:05 #292
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174134679
Wat een heerlijk figuur heeft die meid zeg B-) :9~
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 2 oktober 2017 @ 11:42:55 #293
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174134696
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:42 schreef JeMoeder het volgende:
Wat een heerlijk figuur heeft die meid zeg B-) :9~
Dit is de vriendin van Laura.
  Redactie Frontpage maandag 2 oktober 2017 @ 11:43:17 #294
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174134707
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:42 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Dit is de vriendin van Laura.
Dan moet die geraakt worden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 2 oktober 2017 @ 11:45:19 #295
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174134740
quote:
10s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:43 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dan moet die geraakt worden.
Ik denk ergens tussen de 50 en 100 euro en succes gegarandeerd.

Kan nog goedkoper zijn dan een eerste date.

Good luck!
  Redactie Frontpage maandag 2 oktober 2017 @ 11:47:12 #296
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174134781
quote:
14s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:45 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ik denk ergens tussen de 50 en 100 euro en succes gegarandeerd.

Kan nog goedkoper zijn dan een eerste date.

Good luck!
Dat klinkt kansrijk. Is er nog een klikbare link om dit godenlichaam te boeken?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')