Nee, misschien moeten we een gironummer openen voor de publieke zender, zodat die het weer krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
Verandert dus gewoon echt niks
Rustaaagh. Wie dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef PeZu het volgende:
hoerentyfysgraf bloedlijdendtering incompotente lamzakken, ik wil mijn 430 euro terug![]()
even weer boos bellen, want ja als je 430 te veel afschrijft hoef je dat niet direct terug te betalen maar nee doe gewoon ja binnen nu en 2 weken waarschijnlijk
Waarvoor?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef PeZu het volgende:
hoerentyfysgraf bloedlijdendtering incompotente lamzakken, ik wil mijn 430 euro terug![]()
even weer boos bellen, want ja als je 430 te veel afschrijft hoef je dat niet direct terug te betalen maar nee doe gewoon ja binnen nu en 2 weken waarschijnlijk
Die hebben alleen nog maar interesse in uitzendrechten van de F1.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, misschien moeten we een gironummer openen voor de publieke zender, zodat die het weer krijgen.
Begin nou maar gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik eenmaal bezig ben wel. Maar beginnen is moeilijk
Die mogen wat mij betreft wel bij RTL7 blijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die hebben alleen nog maar interesse in uitzendrechten van de F1.
Mijn UI gvd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is vast nog iets van voor mijn tijd.
ja vroeger idd, maar toen altijd met walgelijke reclames erbijquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Hoe kom ik bij RTL7? Is van vroeger gok ik?
ik wacht al een week, ik ben niet meer rustag, godvergeten bloedangels bij de verzekeringquote:
Dat ken ik niequote:
Verzekeringsmaatschappijenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wacht al een week, ik ben niet meer rustag, godvergeten bloedangels bij de verzekering
Dat hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik hiermee aanmoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |