Nu kan het nogquote:Op maandag 13 juni 2016 23:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Van deze bagger een film maken na één game_!!!!!!
Precies mijn fetish.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:40 schreef HyperViper het volgende:
Als je dit er echt tof uit vind zien verdien je niets minder dan een onnoemelijk harde afranseling met roestige spijkerknuppels.
Wat is daar precies mis mee?quote:Op maandag 13 juni 2016 23:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Van deze bagger een film maken na één game_!!!!!!
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:42 schreef HyperViper het volgende:
Het is ook overduidelijk dat die chocodraak geen fuck om games geeft. Tenenkrommend gewoon. Iemand moet een goor ganzenei in haar gezicht werpen.
En toch ga ik het spelen wat jij ook zegtquote:Op maandag 13 juni 2016 23:40 schreef HyperViper het volgende:
Als je dit er echt tof uit vind zien verdien je niets minder dan een onnoemelijk harde afranseling met roestige spijkerknuppels.
Gewoon alles. Dit is echt totaal niet film waardig.quote:
Ik stuur Sylvana achter je aan hoor. Die weet wel raad met racistische kindjes zoals jij.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:42 schreef HyperViper het volgende:
Het is ook overduidelijk dat die chocodraak geen fuck om games geeft. Tenenkrommend gewoon. Iemand moet een goor ganzenei in haar gezicht werpen.
Yup, doet me ook helemaal niks. Hoop dat Ghost Recon wat wordt. En ik wil Splinter Cellquote:Op maandag 13 juni 2016 23:39 schreef HyperViper het volgende:
Wat een loepzuivere bout weer van Ubi. WD2 ziet er uit als een holle game, zoals alle ubisoft titels.
Oh oke, zal het doorgeven.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gewoon alles. Dit is echt totaal niet film waardig.
twitter:ZhugeEX twitterde op maandag 13-06-2016 om 21:36:43In Order - Just Dance, Ghost Recon, South Park, Division, Eagle flight, Star Trek, For Honor, Grow Up, Trails, Movie, Watch_Dogs 2, New Game, New Game reageer retweet
Zwijg newbie. Als ik wat te zeggen heb dan neem jij dat tot je en daar blijft het bij. Even kalmeren jij.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh oke, zal het doorgeven.
Dom gebrul van je.
Jij bent de racist hier. Chocolade is het beste ever, net als chocolade dames. Met je vooroordelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik stuur Sylvana achter je aan hoor. Die weet wel raad met racistische kindjes zoals jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |