abonnement Unibet Coolblue
pi_162984256
Goede avond,

in november 2015 heb ik examens gedaan voor niveau 2 nederlands mondeling. Nadat ik deze gedaan had heb ik te horen gekregen via de telefoon dat ik geslaagd was...

Na het examen heb ik iedere maand gebeld over informatie van mijn diploma uitreiking.. (nu zijn we inmiddels 7 maanden verder...)

Nu vandaag 13-6-2016 word ik gebeld dat mijn examen is kwijtgeraakt en de rest van de mensen waarmee ik examen deed wel nog alles heeft. Nu vraagt school aan mij of ik morgen examen over kan doen, terwijl ik nu vrij moet nemen van werk etc en even snel in deze periode komende 2 weken het examen over wil doen. Terwijl ik al 7 maanden bezig ben met mijn diploma en waarop ik elke keer te horen kreeg dat het bij de examencommissie lag?

En als ik mijn examens niet in de komende 2 weken verlopen er een aantal andere examens van mij.

Wat kan ik hier tegen doen?

Mvg,
Martin

[ Bericht 0% gewijzigd door postkwz op 13-06-2016 20:38:16 ]
pi_162984356
Je hebt bewijs op je tel?
pi_162984390
nee was een telefoon gesprek dus kan het niet terug halen
  maandag 13 juni 2016 @ 19:52:12 #4
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_162984442
Huh. Dat examen hebben ze 7 maanden na data nog nodig? Ik vind het maar vreemd
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_162984516
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:52 schreef richolio het volgende:
Huh. Dat examen hebben ze 7 maanden na data nog nodig? Ik vind het maar vreemd
ja het is een heel raar verhaal, telkens al ik naar mijn diploma vroeg kreeg ik te horen dat mijn examen bij de examencommissie lag en nu puntje bepaalt moet ik op komen dagen aan het eind van het schooljaar omdat hun mijn spullen verliezen terwijl ik hier al 7 maanden achteraan zit en het enigste wat je hoort is eummhh ja sorry ik weet niet hoe dit kan
pi_162984675
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:47 schreef postkwz het volgende:
in november 2016 heb ik examens gedaan
:') Hoe dan
gr gr
pi_162985111
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:59 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

:') Hoe dan
Ja das een goeie
pi_162985925
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:47 schreef postkwz het volgende:
in november 2016 heb ik examens gedaan voor niveau 2 nederlands mondeling.
Da's best knap.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_162985952
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Da's best knap.
2015 sorry hahaha
pi_162986686
Ik zou een klacht indienen, hun probleem dat ze zo incapabel zijn.
Is er geen klachtencommissie of iets waar je terecht kunt?
pi_162986886
Lekker dan. Ik vrees dat je op korte termijn geen andere oplossing gaat krijgen. En examens moeten gemaakt worden, ook al heeft de school er schuld in dat ze 'm kwijt hebben gemaakt. Bij dit soort dingen is het dom om principieel vast te houden aan je standpunt dat je geen toets hoeft te maken omdat je hem al eens hebt gemaakt. School vreest namelijk voor de inspectie aan wie ze alles moeten verantwoorden.
Ik vrees dus dat je toch de toets moet gaan maken morgen. Maar ik zal zeker een klacht indienen en school wijzen op de fouten die ze hebben gemaakt en de consequenties die het voor jou heeft (derving van inkomsten) en vragen hoe ze jou daarin tegemoet gaan komen.
Somebody that I used to know
pi_162989711
Volgens mij is de examencommissie wettelijk verplicht om binnen een x aantal tijd je cijfer vast te hebben gesteld, zodat het papieren examen zelf niet meer van belang is. Lees het examendossier maar eens door.

Maar uiteindelijk trek jij waarschijnlijk toch aan het kortste eind, van een school win je zelden.
pi_162996909
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:58 schreef DoubleDip het volgende:
Ik zou een klacht indienen, hun probleem dat ze zo incapabel zijn.
Is er geen klachtencommissie of iets waar je terecht kunt?
Ja klacht indienen ga ik doen, maar ik hoopte eigenlijk dat ik er meer mee kon..

Vandaag maak ik sws mn examen en dan kijk ik wel verder
pi_163104733
Zoals al gezegt, al is het is niet jouw schuld, je examen moet je sowieso over doen als dat kwijt is. Wel kun je eventuele kosten of schade die je hebt via een juridische procedure neerleggen bij de onderwijsinstelling, hou dus goed bij wat voor kosten je maakt, dus wanneer je vrij moet nemen, reiskosten, uren die je aan je voorbereiding hebt besteed, etc. Probeer daar ook zoveel mogelijk schriftelijk bewijs van te krijgen, laat bijvoorbeeld je werkgever een verklaring tekenen dat je vrij hebt gevraagd om die reden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 22 juni 2016 @ 02:47:09 #15
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_163207049
Name the school, shame it! Ik wil het nu weten ook! :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')