abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:05:06 #176
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_163562495
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 14:44 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Zodra ze gesetteld zijn is het sowieso over. Dan is het gewoon: kindjes kindjes kindjes. En dan zijn ze 50 en gaan de kinderen het huis uit. Daar heb ik het dan ook niet over. En wijven die vreemdgaan... tsja... doen mannen ook. Maar het ging effe om een relatie verbreken omdat er een betere partner wordt gevonden.
Toch vraag ik me af waarom zoveel mensen er zo mee bezig zijn, vooral ook omdat het mij ontzettend saai lijkt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_163562950
Ok, daar komt ie:

- ik heb snel medelijden, laat op het moment geen emoties zien maar huil later ergens waar niemand me ziet en niemand krijgt het vervolgens te weten

- ik werk ergens waar ik wel goed verdien en de sociale status hoog is, maar stiekem wil ik iets met mensenrechten doen (lees: een baan zonder zekerheid van goed inkomen)

- ik voel me er soms schuldig over dat ik gefixeerd ben op uiterlijk. Wil er zelf dagelijks top uitzien, maar verwacht dat onterecht ook van andere mensen (soort vleeskeuring) en kan me aan onverzorgde mensen ergeren

- ik heb nooit aan een man verteld dat ik van hem hield, ook niet aan mijn vader terwijl ik zielsveel van hem houd

- ik vind het leuk om mezelf naakt te zien en dans ook zo voor de spiegel
pi_163565447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 14:44 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Zodra ze gesetteld zijn is het sowieso over. Dan is het gewoon: kindjes kindjes kindjes. En dan zijn ze 50 en gaan de kinderen het huis uit. Daar heb ik het dan ook niet over. En wijven die vreemdgaan... tsja... doen mannen ook. Maar het ging effe om een relatie verbreken omdat er een betere partner wordt gevonden.
Jezus :') wat een verknipt beeld heb jij over vrouwen _O-
pi_163565471
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:29 schreef TheInnocent het volgende:
- ik heb nooit aan een man verteld dat ik van hem hield, ook niet aan mijn vader terwijl ik zielsveel van hem houd
Ga dat eesn héél snel doen dan!
pi_163565479
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef FANN het volgende:

[..]

Jezus :') wat een verknipt beeld heb jij over vrouwen _O-
Nee joh. Maar als ze eenmaal kinderen krijgen is het wel zo'n beetje over. En dat moet ook omdat de kinderen de aandacht nodig hebben.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_163565491
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:09 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee joh. Maar als ze eenmaal kinderen krijgen is het wel zo'n beetje over. En dat moet ook omdat de kinderen de aandacht nodig hebben.
ow... nah ik heb geen kinderen dus ik kan er niet over meepraten :+
pi_163565642
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:09 schreef FANN het volgende:

[..]

ow... nah ik heb geen kinderen dus ik kan er niet over meepraten :+
Is alleen maar logisch. Ik verwacht niks minder van ouders dan dat ze hun kinderen verzorgen en opvoeden. Mensen zijn niet kameleons die ergens een poepje doen en de baby dan aan hun lot overlaten. Vanaf de geboorte tot heel laat in het kind's leven ben je belangrijk. Je mag blij zijn als ze als ze 18 zijn optyfen maar dit is helemaal niet gezegd.
pi_163566058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:09 schreef FANN het volgende:

[..]

Ga dat eesn héél snel doen dan!
Het werd bij ons in de familie nooit echt gezegd (traditioneel gezin). We weten het van elkaar, maar vinden het moeilijk om het te zeggen somehow... Ik vind het ook heel erg lastig, en weet me dan geen houding te geven (dat uit zich in nonchalant doen en er om lachen).
pi_163566089
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:27 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het werd bij ons in de familie nooit echt gezegd (traditioneel gezin). We weten het van elkaar, maar vinden het moeilijk om het te zeggen somehow... Ik vind het ook heel erg lastig, en weet me dan geen houding te geven (dat uit zich in nonchalant doen en er om lachen).
Tsja... dat zijn echte Nederlanders. Van de oude stempel. Nooit gevoelens tonen.
pi_163566577
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:28 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Tsja... dat zijn echte Nederlanders. Van de oude stempel. Nooit gevoelens tonen.
Dat heeft vooral met de oude stempel te maken idd. Mijn vader heb ik ook nooit zien huilen of over emoties horen praten, terwijl ik vind dat mannen zich niet gedwongen moeten voelen zich in te houden. Een man moet ook zijn gevoelens kunnen uiten en huilen. Ach ja, de voortbrengselen van ouderwetse cultuur he.
pi_163566721
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:46 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat heeft vooral met de oude stempel te maken idd. Mijn vader heb ik ook nooit zien huilen of over emoties horen praten, terwijl ik vind dat mannen zich niet gedwongen moeten voelen zich in te houden. Een man moet ook zijn gevoelens kunnen uiten en huilen. Ach ja, de voortbrengselen van ouderwetse cultuur he.
Mijn vader huilt ook nooit maar dat is omdat ie gewoon fucking koud is.
pi_163567892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:51 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Mijn vader huilt ook nooit maar dat is omdat ie gewoon fucking koud is.
Hmm, kan zijn dat hij zijn emoties niet wil laten terwijl hij die wel heeft. Zo ben ik ook, we komen dan emotieloos over maar diep van binnen raakt het ons minstens net zo hard allemaal. ;)
pi_163568007
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:20 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hmm, kan zijn dat hij zijn emoties niet wil laten terwijl hij die wel heeft. Zo ben ik ook, we komen dan emotieloos over maar diep van binnen raakt het ons minstens net zo hard allemaal. ;)
Is de opvoeding, vriend. En genen van zn papa. Niks wordt besproken. niemand huilt, niemand zeikt. Mn grootje was wat emotioneler maar ook niet ontzettend. In ieder geval boeide het dr geen fuck toen mn andere oma overleed (mij ook niet), maar ze was er wel om ons te steunen.
pi_163568369
Zij was eigenlijk de madre familias. Ze is al 12 jaar dood en de hele familie komt nooit meer samen. Dat was altijd omdat het voor oma was. Niemand wilde haar teleurstellen. Tevens haat niemand elkaar in de familie, maar zoals ik zei: erg koud. Weinig emotie. M'n vader is ook typisch zo n vent die altijd uit gevechten wil blijven maar probeert die lui koel te houden. Nou heeft mijn vader bijna 40 jaar ervaring in retail, dus hij heeft heel veel ervaring met allerhande lui dus heeft ie ook geen zin meer... een keer is ie een dief in de rug gesprongen met zn knie ( :') ). Fantastisch idee natuurlijk als je iemand wilt verlammen. Mgoed, dat was in de jaren 90. De tijd dat 'we' nooit iets hoorden van marokkanen en gingen gabberen of wat dan ook. De economie was immer fantastisch. Ik mis die tijd soms wel eens. Niet eens weten dat je in een gigantisch rijke samenleving leeft.
pi_163581277
Ik slaap met een knuffel-aap (weer mee begonnen toen ik paniekaanvallen begon te krijgen).

Ik wildplas bijna elke keer als ik gedronken heb.

Ik pluk aan haartjes in mijn gezicht (tot bloedens toe), maar scheer mijn benen maar 1x per week.
Mon 'en!
pi_163582240
Ik heb eens bij de buren aangebeld en weggerend.

Ik heb toegekeken hoe iemand verdronk zonder te helpen.

Ik schiet in de bus mijn snotjes weleens naar andere mensen.

Adolf Hitler is mijn idool.
Stom paard
pi_163594669
- Ik word badend in zweet wakker als ik over oorlog/bommen droom

- Ik vind onweer dan ook erg kut

- Evenals met oud en nieuw over straat moeten. Loop dan met een grote boog om groepjes jongeren heen omdat die tyfuskinderen gewoon met vuurwerk gooien naar mensen en om die reden hun hele gebit uit hun smoel geslagen zou moeten worden :r

- Ik zou nooit, maar dan ook nooit bij een ander in een lade kijken

- Ik ben bijna mijn hele basisschool periode seksueel misbruikt door een klasgenoot (maar heb hier geen last van oid. Primeur opbiechting ook dit) Achteraf is ook gebleken dat hij dit bij zijn zusje deed. Dit kwam uit maar ze werd niet echt geloofd van wat ik heb gehoord. Ik had niet de ballen om mijn bek open te trekken (woonde ook niet meer in de buurt en hoorde het via via) omdat ik niet vind dat bekenden dit over mij hoeven te weten. Mocht het toch zo zijn dat iemand hier op Fok mij kent of herkent en dit leest, dan zou het gewaardeerd worden als het lekker in dit topic blijft. Ik heb er geen last van en dat mag zo blijven

- Ik vind het kut om na bovenstaande op enter te drukken, maar ga het toch doen :D

- Oh ja, ik probeerde als kind een keer met glas een kikker open te snijden omdat ik benieuwd was of er kikkerdril in zat. Verder ben ik een ontzettende dierenvriendin en voel ik mij hier regelmatig schuldig over

- Ik ben ver na het overlijden van mijn oma O+ een tijdje pissig op haar geweest omdat ze de poes ergens langs de weg heeft gedumpt en daarbij ook de poes van de buren mee heeft genomen. Hier ben ik pas een paar jaar achter en Wtf. Ze was zo geweldig lief voor iedereen en dan deze... :')

- Ik heb een 3 guys 1 Hammer trauma en voel me minstens een kwartier lang heel naar als er ook maar een fragment van door mijn gedachten heen schiet

- Ik ben racist want ik heb echt een hekel aan de meeste Marokkaanse jongens door hoe zij zich gedragen. Ook aan die aandachtshoeren die door centraal heen lopen te gillen. Doe serieus normaal. Veel negers moet ik ook niet hebben omdat ze ondanks hun leeftijd nog steeds stoer proberen te doen. Je bent volwassen, gedraag je en kleed je normaal. Dat straattaaltje met Aiinoh had je ook vanaf je 16e wel mogen laten varen

- Als je shirts en jurken met teksten als #selfie / Paris / Baller / Bad draagt neem ik je per definitie niet serieus

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2016 05:39:26 ]
pi_163606636
Als ik boodschappen doe haal ik stiekem frikandelbroodjes en eet deze in de auto op.

Heb voor duizenden euros aan horloges in de kast waarvan mijn vriendin denkt dat ze 100 euro ofzo waren.

Ik denk altijd dat ik het beter weet.

Ik zet mijn kids het liefst de hele dag voor de tv.

Op mijn werk ( ik ben soort van de baas) doe ik weleens alsof ik het heel druk heb en zit ik gewoon te internetten.

Heb eigenlijk geen vrienden ( meer)

Flirt veels te vaak met andere vrouwen.

Ik HAAT mijn schoonmoeder.

Ik vind mijn eigen ouders een beetje dom.

Ik schaam mij weleens voor mijn vriendin ondanks ze best leuk is.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 20:27:26 #194
399061 kuolema
vermaledijd
pi_163608953
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 16:06 schreef giepen het volgende:

Ik heb toegekeken hoe iemand verdronk zonder te helpen.
Vertel meer hierover.
Why are you wearing that stupid man suit?
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 02:56:29 #195
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_163659761
1) Papiertje in de capuchon van een wildvreemde persoon gegooid. Ze was jaartje of 25 en ik zag haar wel zitten. er stond op dat papiertje "Hoi mooie meid, leuke trui heb je aan. afspreken? bel naar .............. om me te leren kennen. Na enkele dagen kreeg ik telefoontje van persoon die ik niet ken. Het was haar man om even duidelijk te maken dat hij dat niet pikt. :') Heb me eruitgeluld dat dit wss een grap was van een vriend. De man geloofde het gelukkig. het gesprek eindigde vriendelijk.

2)Ik was 17 ofzo en zag een jonge dame van een jaar of 20 steeds aan haar capuchon komen op de trein. Ze deed hem op, daarna weer af. en weer op haar hoofd dan weer eraf. ze legde de capuchon op haar schouder dan weer normaal. Ik was zo opgewonden dat ik uiteindelijk het niet meer aankon en verhuisde naar een andere wagon
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:52:16 #196
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_163689474
Ik heb al bijna 2 jaar last van een stijve nek en schouder, met het gevoel alsof iets het blokkeert bij bepaalde bewegingen onder m'n schouderblad..

Naar de dokter gaan durf ik niet uit angst dat het iets ernstigers is dan ik denk en m'n leven alweer ondersteboven komt te staan, daar heb ik de geestelijke kracht niet meer voor :{
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_163689722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik heb al bijna 2 jaar last van een stijve nek en schouder, met het gevoel alsof iets het blokkeert bij bepaalde bewegingen onder m'n schouderblad..

Naar de dokter gaan durf ik niet uit angst dat het iets ernstigers is dan ik denk en m'n leven alweer ondersteboven komt te staan, daar heb ik de geestelijke kracht niet meer voor :{
Kun je niet gewoon naar een massagesalon ofzo? :*
Mon 'en!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 17:05:59 #198
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_163692889
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:59 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon naar een massagesalon ofzo? :*
Daar moet je toch heen als je uw zak wil laten leegzuigen? :?
pi_163693128
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:05 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Daar moet je toch heen als je uw zak wil laten leegzuigen? :?
Niet alle massagesalons werken met happy endings :)
Mon 'en!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 17:31:55 #200
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_163693467
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Niet alle massagesalons werken met happy endings :)
Oh, ik zag het even verkeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')