Toch vraag ik me af waarom zoveel mensen er zo mee bezig zijn, vooral ook omdat het mij ontzettend saai lijkt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:44 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zodra ze gesetteld zijn is het sowieso over. Dan is het gewoon: kindjes kindjes kindjes. En dan zijn ze 50 en gaan de kinderen het huis uit. Daar heb ik het dan ook niet over. En wijven die vreemdgaan... tsja... doen mannen ook. Maar het ging effe om een relatie verbreken omdat er een betere partner wordt gevonden.
Jezusquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:44 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zodra ze gesetteld zijn is het sowieso over. Dan is het gewoon: kindjes kindjes kindjes. En dan zijn ze 50 en gaan de kinderen het huis uit. Daar heb ik het dan ook niet over. En wijven die vreemdgaan... tsja... doen mannen ook. Maar het ging effe om een relatie verbreken omdat er een betere partner wordt gevonden.
Ga dat eesn héél snel doen dan!quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:29 schreef TheInnocent het volgende:
- ik heb nooit aan een man verteld dat ik van hem hield, ook niet aan mijn vader terwijl ik zielsveel van hem houd
Nee joh. Maar als ze eenmaal kinderen krijgen is het wel zo'n beetje over. En dat moet ook omdat de kinderen de aandacht nodig hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezuswat een verknipt beeld heb jij over vrouwen
ow... nah ik heb geen kinderen dus ik kan er niet over meepratenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee joh. Maar als ze eenmaal kinderen krijgen is het wel zo'n beetje over. En dat moet ook omdat de kinderen de aandacht nodig hebben.
Is alleen maar logisch. Ik verwacht niks minder van ouders dan dat ze hun kinderen verzorgen en opvoeden. Mensen zijn niet kameleons die ergens een poepje doen en de baby dan aan hun lot overlaten. Vanaf de geboorte tot heel laat in het kind's leven ben je belangrijk. Je mag blij zijn als ze als ze 18 zijn optyfen maar dit is helemaal niet gezegd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nah ik heb geen kinderen dus ik kan er niet over meepraten
Het werd bij ons in de familie nooit echt gezegd (traditioneel gezin). We weten het van elkaar, maar vinden het moeilijk om het te zeggen somehow... Ik vind het ook heel erg lastig, en weet me dan geen houding te geven (dat uit zich in nonchalant doen en er om lachen).quote:
Tsja... dat zijn echte Nederlanders. Van de oude stempel. Nooit gevoelens tonen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:27 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Het werd bij ons in de familie nooit echt gezegd (traditioneel gezin). We weten het van elkaar, maar vinden het moeilijk om het te zeggen somehow... Ik vind het ook heel erg lastig, en weet me dan geen houding te geven (dat uit zich in nonchalant doen en er om lachen).
Dat heeft vooral met de oude stempel te maken idd. Mijn vader heb ik ook nooit zien huilen of over emoties horen praten, terwijl ik vind dat mannen zich niet gedwongen moeten voelen zich in te houden. Een man moet ook zijn gevoelens kunnen uiten en huilen. Ach ja, de voortbrengselen van ouderwetse cultuur he.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tsja... dat zijn echte Nederlanders. Van de oude stempel. Nooit gevoelens tonen.
Mijn vader huilt ook nooit maar dat is omdat ie gewoon fucking koud is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:46 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met de oude stempel te maken idd. Mijn vader heb ik ook nooit zien huilen of over emoties horen praten, terwijl ik vind dat mannen zich niet gedwongen moeten voelen zich in te houden. Een man moet ook zijn gevoelens kunnen uiten en huilen. Ach ja, de voortbrengselen van ouderwetse cultuur he.
Hmm, kan zijn dat hij zijn emoties niet wil laten terwijl hij die wel heeft. Zo ben ik ook, we komen dan emotieloos over maar diep van binnen raakt het ons minstens net zo hard allemaal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Mijn vader huilt ook nooit maar dat is omdat ie gewoon fucking koud is.
Is de opvoeding, vriend. En genen van zn papa. Niks wordt besproken. niemand huilt, niemand zeikt. Mn grootje was wat emotioneler maar ook niet ontzettend. In ieder geval boeide het dr geen fuck toen mn andere oma overleed (mij ook niet), maar ze was er wel om ons te steunen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:20 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hmm, kan zijn dat hij zijn emoties niet wil laten terwijl hij die wel heeft. Zo ben ik ook, we komen dan emotieloos over maar diep van binnen raakt het ons minstens net zo hard allemaal.
Vertel meer hierover.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:06 schreef giepen het volgende:
Ik heb toegekeken hoe iemand verdronk zonder te helpen.
Kun je niet gewoon naar een massagesalon ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik heb al bijna 2 jaar last van een stijve nek en schouder, met het gevoel alsof iets het blokkeert bij bepaalde bewegingen onder m'n schouderblad..
Naar de dokter gaan durf ik niet uit angst dat het iets ernstigers is dan ik denk en m'n leven alweer ondersteboven komt te staan, daar heb ik de geestelijke kracht niet meer voor
Daar moet je toch heen als je uw zak wil laten leegzuigen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:59 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon naar een massagesalon ofzo?
Niet alle massagesalons werken met happy endingsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar moet je toch heen als je uw zak wil laten leegzuigen?
Oh, ik zag het even verkeerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Niet alle massagesalons werken met happy endings
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |