abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170610606
Soms om de stomste dingen boos worden op mijn vriendin en daar dan later ontzettend spijt van hebben :')
IT'er in hart en nieren
pi_170610657
Heb 2 weken geleden voor het eerst partnerruil gedaan en het was heerlijk.
pi_170610696
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef Enix het volgende:
Ik heb eens een meisje (die ik leuk vond) op de middelbare school enorm gestalkt :'). Via een vriend die haar kende had ik haar MSN bemachtigd en de meest kansloze kutgesprekken gevoerd. Kan me nog goed herinneren dat ik uit 'stoerheid' veelvuldig met kanker schold, terwijl ze aangaf dat ze dat liever niet had. Uiteindelijk was ze er klaar mee en werd ik verwijderd van MSN. Op mijn verjaardag een paar weken later heb ik toen haar adres opgezocht en ben ik met wat vrienden voor dat huis gaan staan. Zelfs 1 gast zo ver gekregen om aan te bellen en toen met z'n allen keihard weggerend :')

Was wel even vreemd toen ik haar een paar jaar geleden tegenkwam op een verjaardag. Gelukkig konden we er allebei om lachen.
had haar verteld dat je haxball baas bent dan was ze sws nat geworden mattie
  maandag 1 mei 2017 @ 16:27:24 #229
366734 dimmak
bitcoin
pi_170610909
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:44 schreef kuolema het volgende:
Een tijdje geleden was ik ergens op een speelplaats alcohol aan het drinken. Er staan muurtjes waar je op kunt klimmen, goede plek om te chillen.
Ik moet altijd poepen als ik veel drink dus had dat bij de dichtstbijzijnde boom gedaan. Vond ik wel een goede plek.
De volgende dag besefte ik dat die boom ook gewoon midden op de speelplaats stond. Kinderen zouden mijn drol vinden, misschien erin stappen of zo. Walgelijk.
Ik laat nooit troep achter zoals lege flesjes of zo, vind dat erg belangrijk dus ruim alles op, hoe dronken ik ook ben. Maar nu heb ik dus poep achtergelaten :@. Ik vind het heel erg, schaam me diep.
Goede kick. :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_170611239
Tijdje geleden in bed geplast omdat ik half droomde dat ik naar de wc ging :(
edit: ik was niet eens dronken.
pi_170612548
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

had haar verteld dat je haxball baas bent dan was ze sws nat geworden mattie
klootzak
pi_170612592
Ik heb een korte affaire gehad met de vrouw van m'n broer terwijl mijn eigen vrouw in het ziekenhuis lag.
Voel me heel schuldig en ik schaam me kapot voor m'n actie.
pi_170612900
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:36 schreef JohnShooter het volgende:
Ik heb een korte affaire gehad met de vrouw van m'n broer terwijl mijn eigen vrouw in het ziekenhuis lag.
Voel me heel schuldig en ik schaam me kapot voor m'n actie.
God wat een Tokkie ben jij ook...
Weet hij dat?
pi_170613511
Heb een keer dronken voor een gymnasium school gepoept. Bijna 100% zeker dat ik op camera stond.. :') Kan er wel om lachen nu
pi_170614088
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

God wat een Tokkie ben jij ook...
Weet hij dat?
Uiteraard niet.
En het is ook maar twee keer gebeurd.

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnShooter op 01-05-2017 19:15:41 ]
pi_170618051
Ik heb een rijbewijs maar geen auto en al 5+ jaar niet meer gereden. Zit nu een beetje een realistisch rij simulatiespel te zoeken (als die er uberhaupt is) omdat ik binnenkort wel een auto ga kopen (en ja misschien ook een paar autolessen als ik merk dat ik het wel echt weer op moet pakken). Kon best goed rijden toen ik het deed maar na al deze tijd weet ik het niet zo zeker meer.
Fylax is op televisie geweest
  maandag 1 mei 2017 @ 20:54:26 #237
168093 Soury
Squeek
pi_170618230
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:49 schreef jodelahity het volgende:
Ik heb een rijbewijs maar geen auto en al 5+ jaar niet meer gereden. Zit nu een beetje een realistisch rij simulatiespel te zoeken (als die er uberhaupt is) omdat ik binnenkort wel een auto ga kopen (en ja misschien ook een paar autolessen als ik merk dat ik het wel echt weer op moet pakken). Kon best goed rijden toen ik het deed maar na al deze tijd weet ik het niet zo zeker meer.
Hahahaha
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:46:07 #238
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_170650943
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:49 schreef jodelahity het volgende:
Ga naar een rijschool, die laten je zo een opfriscursusje doen hoor.

Verder leuk topic :P
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_170666932
Goed topic :)
pi_170667195
- ik erger mij vaak groen en geel aan mijn altijd zielige en zieke buurtjes terwijl ik oh zo medelevend doe tegen hun. Ik vind dat ze een schop onder hun reet nodig hebben en niet zo moeten zeuren over alles.
- mijn kat is mijn alles, al mocht hij overlijden, haal ik dezelfde maand nog een andere van het asiel, sorry Ollie ;( .
- ik heb mijn arts "verraden" bij haar teamleider, omdat ze roddelde over andere patiënten tegen mij #sorrynotsorry.

:P
Twiddel
pi_170667885
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:35 schreef JohnShooter het volgende:

En het is ook maar twee keer gebeurd.
twee keer maar? Nee joh, geen probleem :') :|W
pi_170668131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Goed topic :)
Post ook wat dan :P

OT: hmm. ik heb ooit een hele emotionele avond gehad met de vriendin van een vriend. tot spoonen aan toe. t was best bijzonder. niks gebeurd dat echt over de lijn ging, maar oké was t niet. maargoed, een paar dagen later kwam het tot een quasi trio, dus wdb was hij volgens mij niet de meest jaloerse :')
pi_170692424
Ik vind mijn huisarts (blonde, slanke en redelijk lange vrouw met knap koppie van 43 jaar) 'best wel' aantrekkelijk (i.e. ik zou haar alle hoeken van de praktijkruimte laten zien in een andere wereld). Dat durf ik niet te zeggen want dan ben ik natuurlijk niet meer welkom (ze is btw getrouwd en heeft kinders), dus ik laat het maar zo, dan kan ik in ieder geval haar zien en stilletjes genieten. Beter iets dan niets!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')