had haar verteld dat je haxball baas bent dan was ze sws nat geworden mattiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:15 schreef Enix het volgende:
Ik heb eens een meisje (die ik leuk vond) op de middelbare school enorm gestalkt. Via een vriend die haar kende had ik haar MSN bemachtigd en de meest kansloze kutgesprekken gevoerd. Kan me nog goed herinneren dat ik uit 'stoerheid' veelvuldig met kanker schold, terwijl ze aangaf dat ze dat liever niet had. Uiteindelijk was ze er klaar mee en werd ik verwijderd van MSN. Op mijn verjaardag een paar weken later heb ik toen haar adres opgezocht en ben ik met wat vrienden voor dat huis gaan staan. Zelfs 1 gast zo ver gekregen om aan te bellen en toen met z'n allen keihard weggerend
Was wel even vreemd toen ik haar een paar jaar geleden tegenkwam op een verjaardag. Gelukkig konden we er allebei om lachen.
Goede kick.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:44 schreef kuolema het volgende:
Een tijdje geleden was ik ergens op een speelplaats alcohol aan het drinken. Er staan muurtjes waar je op kunt klimmen, goede plek om te chillen.
Ik moet altijd poepen als ik veel drink dus had dat bij de dichtstbijzijnde boom gedaan. Vond ik wel een goede plek.
De volgende dag besefte ik dat die boom ook gewoon midden op de speelplaats stond. Kinderen zouden mijn drol vinden, misschien erin stappen of zo. Walgelijk.
Ik laat nooit troep achter zoals lege flesjes of zo, vind dat erg belangrijk dus ruim alles op, hoe dronken ik ook ben. Maar nu heb ik dus poep achtergelaten. Ik vind het heel erg, schaam me diep.
klootzakquote:Op maandag 1 mei 2017 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
had haar verteld dat je haxball baas bent dan was ze sws nat geworden mattie
God wat een Tokkie ben jij ook...quote:Op maandag 1 mei 2017 17:36 schreef JohnShooter het volgende:
Ik heb een korte affaire gehad met de vrouw van m'n broer terwijl mijn eigen vrouw in het ziekenhuis lag.
Voel me heel schuldig en ik schaam me kapot voor m'n actie.
Uiteraard niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
God wat een Tokkie ben jij ook...
Weet hij dat?
Hahahahaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:49 schreef jodelahity het volgende:
Ik heb een rijbewijs maar geen auto en al 5+ jaar niet meer gereden. Zit nu een beetje een realistisch rij simulatiespel te zoeken (als die er uberhaupt is) omdat ik binnenkort wel een auto ga kopen (en ja misschien ook een paar autolessen als ik merk dat ik het wel echt weer op moet pakken). Kon best goed rijden toen ik het deed maar na al deze tijd weet ik het niet zo zeker meer.
Ga naar een rijschool, die laten je zo een opfriscursusje doen hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:49 schreef jodelahity het volgende:
Ik heb een rijbewijs maar geen auto en al 5+ jaar niet meer gereden. Zit nu een beetje een realistisch rij simulatiespel te zoeken (als die er uberhaupt is) omdat ik binnenkort wel een auto ga kopen (en ja misschien ook een paar autolessen als ik merk dat ik het wel echt weer op moet pakken). Kon best goed rijden toen ik het deed maar na al deze tijd weet ik het niet zo zeker meer.
Post ook wat danquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |