abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:14:27 #201
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163026830
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Hoe is het nu met hem?
Lief dat je t vraagt!

Vanochtend was ik dus niet thuis. En ik kreeg geen berichtje (meestal sturen we wel wat als we neit naast elkaar wakker worden) dus ik hem gebeld en hij nam niet op. Hij werd er gelukkig wel wakker van want kreeg paar minuten later wel wen berichtje. 2 uur later dan dat hij eigenlijk moest opstaan. Nu zat zn suiker op 16,9, dus het heeft echt veel teweeg gebracht. Maar inmiddels zit ie weer gezond en wel op het werk.

Op het werk weten ze van de ziekte van zn moeder en van zn diabetes, verder is ie altijd stipt op tijd en nooit ziek dus gelukkig zorgen dt soort dingen nooit voor problemen :).


Verder zelf net onderweg naar huis na mn sollicitatiegesprek.. Dat denk ik heel goed ging! Dus hoop snel met goed nieuws te komen!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163028226
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Wat een gedoe. Straks niet meer chaggo zijn hoor, niet toelaten dat zij dat veroorzaken bij je. ;)

Als ik weet dat ik moet wachten kan ik eindeloos wachten. Ik vermaak me prima met m'n gedachtes en rondkijken. :@ Maar dat is ook een "gave" die niet iedereen heeft (je kunnen vermaken zonder iets, niet rot bedoeld hoor!).
Ik neem een boek mee dus ik vermaak me wel. ;)
Het gaat me meer om het lange zitten/staan/lopen en zo, daar ben ik niet zo goed in.
Vooral het zitten op die ziekenhuisstoeltjes is .......... nou ja, dat dus.
pi_163028303
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:14 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Lief dat je t vraagt!

Vanochtend was ik dus niet thuis. En ik kreeg geen berichtje (meestal sturen we wel wat als we neit naast elkaar wakker worden) dus ik hem gebeld en hij nam niet op. Hij werd er gelukkig wel wakker van want kreeg paar minuten later wel wen berichtje. 2 uur later dan dat hij eigenlijk moest opstaan. Nu zat zn suiker op 16,9, dus het heeft echt veel teweeg gebracht. Maar inmiddels zit ie weer gezond en wel op het werk.

Op het werk weten ze van de ziekte van zn moeder en van zn diabetes, verder is ie altijd stipt op tijd en nooit ziek dus gelukkig zorgen dt soort dingen nooit voor problemen :).


Verder zelf net onderweg naar huis na mn sollicitatiegesprek.. Dat denk ik heel goed ging! Dus hoop snel met goed nieuws te komen!
Gelukkig.

En spannend! ^O^ Duim voor hele goede afloop.
pi_163028431
Ik heb trouwens ontdekt dat het alleen bij een nieuwe spuit is, dat een naaldje het de 1e paar keren niet doet. Ik moet zo'n 4 keer wegspuiten wil er eindelijk wat uitkomen. (Tresiba-spuit (langwerkende insuline).)

Meer mensen die Tresiba hebben (gehad) hier last van, of doe ik het gewoon fout :? De rest van de spuit gaat het wel goed.
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:35:15 #205
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163028490
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb trouwens ontdekt dat het alleen bij een nieuwe spuit is, dat een naaldje het de 1e paar keren niet doet. Ik moet zo'n 4 keer wegspuiten wil er eindelijk wat uitkomen. (Tresiba-spuit (langwerkende insuline).)

Meer mensen die Tresiba hebben (gehad) hier last van, of doe ik het gewoon fout :? De rest van de spuit gaat het wel goed.
Volgens mij spuit mijn man bij elke nieuwe ampul ook eerst even flink wat eenheden voordat er wat uitkomt ja.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163028606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:22 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik neem een boek mee dus ik vermaak me wel. ;)
Het gaat me meer om het lange zitten/staan/lopen en zo, daar ben ik niet zo goed in.
Vooral het zitten op die ziekenhuisstoeltjes is .......... nou ja, dat dus.
Jaaaa, ziekenhuisstoeltjes :(
Wie die ontworpen heeft, heeft geen rugklachten.

Succes!
pi_163032739
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:14 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Lief dat je t vraagt!

Vanochtend was ik dus niet thuis. En ik kreeg geen berichtje (meestal sturen we wel wat als we neit naast elkaar wakker worden) dus ik hem gebeld en hij nam niet op. Hij werd er gelukkig wel wakker van want kreeg paar minuten later wel wen berichtje. 2 uur later dan dat hij eigenlijk moest opstaan. Nu zat zn suiker op 16,9, dus het heeft echt veel teweeg gebracht. Maar inmiddels zit ie weer gezond en wel op het werk.

Op het werk weten ze van de ziekte van zn moeder en van zn diabetes, verder is ie altijd stipt op tijd en nooit ziek dus gelukkig zorgen dt soort dingen nooit voor problemen :).


Verder zelf net onderweg naar huis na mn sollicitatiegesprek.. Dat denk ik heel goed ging! Dus hoop snel met goed nieuws te komen!
Fijn om te lezen dat hij weer goed op het werk zit.

Spannend! Ik hoop met je mee!
pi_163032836
En ik zit, loop en lig mezelf verschrikkelijk in de weg. :( ik heb pijn en ben ontzettend moehoe.

Is het al bijna weekend? Niet dat dat veel uitmaakt. Maar dan kan ik wel mijn eigen tempo aanhouden.
pi_163033466
Ik heb net een klein rondje geskate. ^O^

Was de zolder aan het doorzoeken naar spul voor m'n hamsterkooi en vond skatespul.

Niet zolang geskate dat het goed is voor de bloedsuiker, maar wellicht komt dat nog. Ik heb zeer weinig conditie. :P
pi_163033501
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:41 schreef Adriane het volgende:
En ik zit, loop en lig mezelf verschrikkelijk in de weg. :( ik heb pijn en ben ontzettend moehoe.

Is het al bijna weekend? Niet dat dat veel uitmaakt. Maar dan kan ik wel mijn eigen tempo aanhouden.
De week is in ieder geval door de helft.
Kun je ff bijslapen/uitrusten?
  woensdag 15 juni 2016 @ 15:24:47 #211
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163033841
@ Adriane: pff echt vervelend. Sterkte!

@jaimy: klein rondje is ook een rondje. Je moet ergens beginnen. Goed bezig!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163033886
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:41 schreef Adriane het volgende:
En ik zit, loop en lig mezelf verschrikkelijk in de weg. :( ik heb pijn en ben ontzettend moehoe.

Is het al bijna weekend? Niet dat dat veel uitmaakt. Maar dan kan ik wel mijn eigen tempo aanhouden.
Wat rot :* Kun je nu even een rustmomentje voor jezelf creëren? Sterkte :*

Ik heb net een aanvraag zittend ziekenvervoer gedaan voor naar therapie. Wist helemaal niet dat dat kon, maar als je meer dan 15 km van je behandeling woont schijn je recht te hebben op reiskostenvergoeding. Moet je dus wel heel formulier invullen en laten ondertekenen door je behandelaar. Maar bij andere therapieën/opnames heb ik dat dus nooit gedaan. Beetje jammer dus, want kost toch altijd wel veel geld per maand. Maar nu maar hopen dus dat Menzis toestemming geeft.

En heb ook verlenging aangevraagd voor mn therapie, normaal is 18 weken, maar heb verlenging voor 9 weken aangevraagd. (volgende week zit ik al in mn 12e week en moet altijd 6 weken van te voren). Omdat ik wel goed bezig ben, maar er ook nog wel veel te behalen valt. Ik heb het wel goed onderbouwd, dus ik ga er wel vanuit dat het wordt toegewezen ( ze doen vaak niet zo moeilijk als je maar goed onderbouwd dus)

Met mn voet gaat het nog niet veel beter helaas. Zwelling is wel iets minder, maar nog veel pijn en kan er nog steeds niet op staan. Op krukken lopen en dan dingen doen is best lastig. Hopelijk gaat het na die spuit van vrijdag snel beter.
  woensdag 15 juni 2016 @ 15:41:36 #213
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163034330
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat rot :* Kun je nu even een rustmomentje voor jezelf creëren? Sterkte :*

Ik heb net een aanvraag zittend ziekenvervoer gedaan voor naar therapie. Wist helemaal niet dat dat kon, maar als je meer dan 15 km van je behandeling woont schijn je recht te hebben op reiskostenvergoeding. Moet je dus wel heel formulier invullen en laten ondertekenen door je behandelaar. Maar bij andere therapieën/opnames heb ik dat dus nooit gedaan. Beetje jammer dus, want kost toch altijd wel veel geld per maand. Maar nu maar hopen dus dat Menzis toestemming geeft.

En heb ook verlenging aangevraagd voor mn therapie, normaal is 18 weken, maar heb verlenging voor 9 weken aangevraagd. (volgende week zit ik al in mn 12e week en moet altijd 6 weken van te voren). Omdat ik wel goed bezig ben, maar er ook nog wel veel te behalen valt. Ik heb het wel goed onderbouwd, dus ik ga er wel vanuit dat het wordt toegewezen ( ze doen vaak niet zo moeilijk als je maar goed onderbouwd dus)

Met mn voet gaat het nog niet veel beter helaas. Zwelling is wel iets minder, maar nog veel pijn en kan er nog steeds niet op staan. Op krukken lopen en dan dingen doen is best lastig. Hopelijk gaat het na die spuit van vrijdag snel beter.
Ik heb ook zittend vervoer van en naar dialyse. Hou er rekening mee dat het 90 euro per jaar eigen bijdrage kost. ;)
Balen dat je voet nog niet beter is
Hopelijk helpt de spuit!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163034385
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb ook zittend vervoer van en naar dialyse. Hou er rekening mee dat het 90 euro per jaar eigen bijdrage kost. ;)
Balen dat je voet nog niet beter is
Hopelijk helpt de spuit!
Ja dat van die eigen bijdrage wist ik wel, maar daar zit ik ver overheen. Dus het is wel echt de moeite waard. Dankjewel ik hoop het ook :*
  woensdag 15 juni 2016 @ 15:44:48 #215
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163034421
Ik heb een gesprek gehad voor vrijwilligerswerk. Ik ga werken in een kledingruilwinkeltje *O* binnenkort alles bespreken en de mensen ontmoeten. Het is lekker dichtbij ook. Zou het lopend kunnen doen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163035039
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:44 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb een gesprek gehad voor vrijwilligerswerk. Ik ga werken in een kledingruilwinkeltje *O* binnenkort alles bespreken en de mensen ontmoeten. Het is lekker dichtbij ook. Zou het lopend kunnen doen!
Wat leuk en dat is echt ideaal *O*
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2016 @ 16:25:16 #217
137949 Disana
pi_163035473
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:44 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb een gesprek gehad voor vrijwilligerswerk. Ik ga werken in een kledingruilwinkeltje *O* binnenkort alles bespreken en de mensen ontmoeten. Het is lekker dichtbij ook. Zou het lopend kunnen doen!
Ah leuk, en fijn dat het zo dichtbij is. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.

Ik heb maar pech met het weer. Gisteren in de stromende regen teruggekomen van een bezoekje aan de Praxis voor plantjes, en zojuist weer in de stromende regen toen we wilden gaan planten. Mijn tuin was verwaarloosd sinds ik in 2010 ziek werd, en ik ben bezig, met veel hulp, er weer iets van te maken. Maakt niet uit, ik geniet wel van het mooie weer eromheen :D
pi_163036070
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:40 schreef Adriane het volgende:

[..]

Jaaaa, ziekenhuisstoeltjes :(
Wie die ontworpen heeft, heeft geen rugklachten.

Succes!
Dat viel nog niet tegen!
Ik moest om 14.00 bloedprikken en om 16.15 de scan.
Heel erg op tijd vertrokken dus ik was véél te vroeg maar wel snel aan de beurt voor het prikken.
Iemand van radiologie kwam daar in de wachtkamer nog even naar me toe om te zeggen dat zodra de uitslag van het bloed binnen was ze zouden proberen me zsm te helpen.
En dat is wel gelukt, om 16.00 reed ik Assen al weer binnen. ^O^

Wachten viel trouwens ook nog wel mee, er stond ook een bank en die zat wel aardig.
pi_163036262
Bijleespost! *O*

@Kimmi; Fijn dat het weer wat beter gaat met je man. En mooi om te horen dat je gesprek zo goed ging, ik duim ook mee!

@LP; Goed bezig vrouw! *O* Heeel veel plezier alvast!

@Disana; Vanaf zaterdag beloven ze weer droog weer. Denk maar zo; goed voor de plantjes ;)

@vannelle; Mooi dat het opschoot, en dat je niet zolang hoefde te wachten. Hoe waren de uitslagen?

@Sylvana; Goed om te horen dat het zo goed gaat bij therapie! Mooi volhouden zo ^O^ En ja, zodra je boven een bepaald aantal km's komt heb je recht op reiskostenvergoeding. Bij mij was dat maar liefst 31ct per kilometer :o Ik maakte er dus ''winst'' op :@ En wat al gezegd werd; je betaald eerst een eigen bijdrage van ¤90,- of nou ja, dat betaal je niet, dat wordt gewoon ingehouden ;)

@Adriane; *Knuff* Proberen vanavond lekker vroeg op bed te gaan, wie weet helpt het een beetje. Wat ik al zei; zaterdag weer mooi weer, hopelijk bloei je daar weer van op!

@Poesopstokje; :P
Ik ben ook bekaf. Vandaag hele dag bij vriendin geweest, heel relaxed. Daarna ritje ziekenhuis en ben nu net weer thuis met zoon. Morgen gaan we met vrienden weg en vrijdag weer aan het werk. Deze week dus geen middagslaapje en dat begin ik nu al te merken ;(
Ik hoop dat er zaterdag ruimte voor is, anders wordt het een zwáre week, bwhu..
Medicatie en reiki werken beide niet, zou verder ook niet weten wat ik nog kan proberen. Heb zo'n beetje alle gangbare (en offlabel..) medicijnen al gehad, een stuk of 15 verschillende afgelopen 2 jaar. Om moedeloos van te worden..
  woensdag 15 juni 2016 @ 17:06:34 #220
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163036468
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja dat van die eigen bijdrage wist ik wel, maar daar zit ik ver overheen. Dus het is wel echt de moeite waard. Dankjewel ik hoop het ook :*
Ja is het ook, is wel fijn dat je de taxi in kan stappen, zeker na de behandeling.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 15 juni 2016 @ 17:09:18 #221
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163036525
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat leuk en dat is echt ideaal *O*
Jah *O* en het is ook maar een ochtend open dus ideaal ook qua uren *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah leuk, en fijn dat het zo dichtbij is. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.

Ik heb maar pech met het weer. Gisteren in de stromende regen teruggekomen van een bezoekje aan de Praxis voor plantjes, en zojuist weer in de stromende regen toen we wilden gaan planten. Mijn tuin was verwaarloosd sinds ik in 2010 ziek werd, en ik ben bezig, met veel hulp, er weer iets van te maken. Maakt niet uit, ik geniet wel van het mooie weer eromheen :D
Mij ook. Wel gaaf dat je weer iets van je tuin maakt!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:48 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat viel nog niet tegen!
Ik moest om 14.00 bloedprikken en om 16.15 de scan.
Heel erg op tijd vertrokken dus ik was véél te vroeg maar wel snel aan de beurt voor het prikken.
Iemand van radiologie kwam daar in de wachtkamer nog even naar me toe om te zeggen dat zodra de uitslag van het bloed binnen was ze zouden proberen me zsm te helpen.
En dat is wel gelukt, om 16.00 reed ik Assen al weer binnen. ^O^

Wachten viel trouwens ook nog wel mee, er stond ook een bank en die zat wel aardig.
Fijn dat je snel geholpen werd!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:57 schreef Poesopstokje het volgende:
!

@LP; Goed bezig vrouw! *O* Heeel veel plezier alvast!

@Poesopstokje; :P
Ik ben ook bekaf. Vandaag hele dag bij vriendin geweest, heel relaxed. Daarna ritje ziekenhuis en ben nu net weer thuis met zoon. Morgen gaan we met vrienden weg en vrijdag weer aan het werk. Deze week dus geen middagslaapje en dat begin ik nu al te merken ;(
Ik hoop dat er zaterdag ruimte voor is, anders wordt het een zwáre week, bwhu..
Medicatie en reiki werken beide niet, zou verder ook niet weten wat ik nog kan proberen. Heb zo'n beetje alle gangbare (en offlabel..) medicijnen al gehad, een stuk of 15 verschillende afgelopen 2 jaar. Om moedeloos van te worden..

Thanksss *O*

Kan me voorstellen dat je moedeloos wordt ja... balen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163036770
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:57 schreef Poesopstokje het volgende:

@Sylvana; Goed om te horen dat het zo goed gaat bij therapie! Mooi volhouden zo ^O^ En ja, zodra je boven een bepaald aantal km's komt heb je recht op reiskostenvergoeding. Bij mij was dat maar liefst 31ct per kilometer :o Ik maakte er dus ''winst'' op :@ En wat al gezegd werd; je betaald eerst een eigen bijdrage van ¤90,- of nou ja, dat betaal je niet, dat wordt gewoon ingehouden ;)

Maar ik ga wel gewoon met het OV. Lijkt me dat ze dan toch gewoon uitrekenen hoeveel dat per dag kost en ik dat vergoed krijg? Of is het dan toch gewoon die standaard vergoeding per km, ongeacht of je met de auto of de trein gaat?

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja is het ook, is wel fijn dat je de taxi in kan stappen, zeker na de behandeling.
Nouja, ik ga wel gewoon met de trein, maar het is gewoon een soort reiskostenvergoeding dan.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah *O* en het is ook maar een ochtend open dus ideaal ook qua uren *O*

Dat is helemaal mooi dan ja, dat ze niet meteen verwachten dat je 2 dagen in de week komt ofzo. Ik ga ook eens kijken hier bij de vrijwilligerscentrale, want dit is ook wel iets waar ik mee aan de slag moet. Aangezien ik al zoveel jaren buiten de maatschappij sta vinden ze dat bij therapie ook wel erg belangrijk. En zelf wil ik ook wel weer wat nuttigs doen en betekenen voor de maatschappij.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:48 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat viel nog niet tegen!
Ik moest om 14.00 bloedprikken en om 16.15 de scan.
Heel erg op tijd vertrokken dus ik was véél te vroeg maar wel snel aan de beurt voor het prikken.
Iemand van radiologie kwam daar in de wachtkamer nog even naar me toe om te zeggen dat zodra de uitslag van het bloed binnen was ze zouden proberen me zsm te helpen.
En dat is wel gelukt, om 16.00 reed ik Assen al weer binnen. ^O^

Wachten viel trouwens ook nog wel mee, er stond ook een bank en die zat wel aardig.
Fijn dat je zo snel geholpen werd. Wanneer krijg je de uitslag van de scan?

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:57 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik ben ook bekaf. Vandaag hele dag bij vriendin geweest, heel relaxed. Daarna ritje ziekenhuis en ben nu net weer thuis met zoon. Morgen gaan we met vrienden weg en vrijdag weer aan het werk. Deze week dus geen middagslaapje en dat begin ik nu al te merken ;(
Ik hoop dat er zaterdag ruimte voor is, anders wordt het een zwáre week, bwhu..
Medicatie en reiki werken beide niet, zou verder ook niet weten wat ik nog kan proberen. Heb zo'n beetje alle gangbare (en offlabel..) medicijnen al gehad, een stuk of 15 verschillende afgelopen 2 jaar. Om moedeloos van te worden..
Ik kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt. Hopelijk kun je nog een rustmomentje vinden tussendoor zaterdag. Sterkte :*

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb maar pech met het weer. Gisteren in de stromende regen teruggekomen van een bezoekje aan de Praxis voor plantjes, en zojuist weer in de stromende regen toen we wilden gaan planten. Mijn tuin was verwaarloosd sinds ik in 2010 ziek werd, en ik ben bezig, met veel hulp, er weer iets van te maken. Maakt niet uit, ik geniet wel van het mooie weer eromheen :D
Jammer van die regen maar wel goed dat je nu weer met hulp er wat probeert van te maken. Da kun je er straks wel lekker van genieten ^O^

[ Bericht 16% gewijzigd door _Hestia_ op 15-06-2016 17:27:28 ]
  woensdag 15 juni 2016 @ 17:26:16 #223
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163036880
quote:
[..]

Nouja, ik ga wel gewoon met de trein, maar het is gewoon een soort reiskostenvergoeding dan.

[..]

Dat is helemaal mooi dan ja, dat ze niet meteen verwachten dat je 2 dagen in de week komt ofzo. Ik ga ook eens kijken hier bij de vrijwilligerscentrale, want dit is ook wel iets waar ik mee aan de slag moet. Aangezien ik al zoveel jaren buiten de maatschappij sta vinden ze dat bij therapie ook wel erg belangrijk. En zelf wil ik ook wel weer wat nuttigs doen en betekenen voor de maatschappij.

Aah oke dan is het anders idd.

En tof dat je ook iets wil zoeken, zit vast iets bij wat je leuk vindt!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163036931
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:26 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Aah oke dan is het anders idd.

En tof dat je ook iets wil zoeken, zit vast iets bij wat je leuk vindt!
Ja op internet heb je al wel een hele pagina met allerlei oproepjes, maar ik weet niet of dat wel echt bijgewerkt wordt. Want er staan nog dingen tussen van jaren geleden :@
Dus kan denk ik beter gewoon een keer een afspraak maken en dan bespreken wat voor mogelijkheden ze hebben.
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2016 @ 17:31:12 #225
137949 Disana
pi_163036985
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Maar ik ga wel gewoon met het OV. Lijkt me dat ze dan toch gewoon uitrekenen hoeveel dat per dag kost en ik dat vergoed krijg? Of is het dan toch gewoon die standaard vergoeding per km, ongeacht of je met de auto of de trein gaat?

[..]

Nouja, ik ga wel gewoon met de trein, maar het is gewoon een soort reiskostenvergoeding dan.

[..]

Dat is helemaal mooi dan ja, dat ze niet meteen verwachten dat je 2 dagen in de week komt ofzo. Ik ga ook eens kijken hier bij de vrijwilligerscentrale, want dit is ook wel iets waar ik mee aan de slag moet. Aangezien ik al zoveel jaren buiten de maatschappij sta vinden ze dat bij therapie ook wel erg belangrijk. En zelf wil ik ook wel weer wat nuttigs doen en betekenen voor de maatschappij.

[..]

Fijn dat je zo snel geholpen werd. Wanneer krijg je de uitslag van de scan?

[..]

Ik kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt. Hopelijk kun je nog een rustmomentje vinden tussendoor zaterdag. Sterkte :*

[..]

Jammer van die regen maar wel goed dat je nu weer met hulp er wat probeert van te maken. Da kun je er straks wel lekker van genieten ^O^
Ja, ik klaag ook niet over de regen, de nieuwe plantjes kunnen het goed gebruiken.

Mooi dat je op zoek gaat naar vrijwilligerswerk. Heb jij al bij Wehelpen gekeken? Als je de energie en de tijd hebt, is het fijn om iets nuttigs te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')