abonnement Unibet Coolblue
pi_162977501
Beste ouders,

ik ben Mahmut, 24 jaar en ik studeer aan het Erasmus Universiteit in Rotterdam. Ik ben bezig met mijn master Arbeid- & Organisatiepsychologie. Op dit moment ben ik bezig met mijn masterscriptie. Hiervoor doe ik onderzoek naar de herstelprocedure van een werkende vader. Hierbij heb ik jullie hulp nodig.

Tijdens het werken besteedt men energie en inspanning. Dit kan ervoor zorgen dat er belastende reacties plaatsvinden op het individu, zoals vermoeidheid. Tijd na het werken is een perfect moment om te herstellen van mogelijke belastende reacties.

Het krijgen van een kind is een groot en mooi moment. De ouders krijgen er een grote verantwoordelijkheid bij. Om de (nieuwe) ouders een handje te helpen, krijgen werkende moeders vier a zes weken zwangerschapsverlof en minstens tien weken bevallingsverlof. Mannen daarentegen krijgen maar één of twee dagen verlof om de bevalling bij te wonen en vervolgens maximaal twee dagen verlof wanneer de baby thuis is. Dit houdt in dat de vader snel weer moet beginnen met werken. Tijd doorbrengen met zijn kind kan de vader nu alleen tijdens zijn vrije tijd. Deze tijd is tegelijkertijd belangrijk voor de herstelprocedure van de vader.

Voor mijn masterscriptie, onderzoek ik de invloed van een kind op het herstel van de vader. Om dit te onderzoeken, ben ik op zoek naar vaders.
De vader moet:
1. Minimaal drie dagen fulltime werken.
2. Een kind hebben tussen de 0-2 jaar.
3. Samenwonen met zijn kind.

De vaders zullen vier dagen lang ’s avonds (+/- 4 minuten) en ’s ochtends (1 minuut) een vragenlijst invullen. De verkregen data wordt gelinkt aan een nummer en hierdoor blijven de deelnemers anoniem. Er wordt één keer om uw naam gevraagd, maar dit is om aan te tonen dat de data verkregen is van een echte persoon.

Onder de deelnemers wordt een Bol of Zalando cadeaubon ter waarde van ¤ 15,00 verloot. De keuze is aan de winnaar.