abonnement Unibet Coolblue
pi_162977501
Beste ouders,

ik ben Mahmut, 24 jaar en ik studeer aan het Erasmus Universiteit in Rotterdam. Ik ben bezig met mijn master Arbeid- & Organisatiepsychologie. Op dit moment ben ik bezig met mijn masterscriptie. Hiervoor doe ik onderzoek naar de herstelprocedure van een werkende vader. Hierbij heb ik jullie hulp nodig.

Tijdens het werken besteedt men energie en inspanning. Dit kan ervoor zorgen dat er belastende reacties plaatsvinden op het individu, zoals vermoeidheid. Tijd na het werken is een perfect moment om te herstellen van mogelijke belastende reacties.

Het krijgen van een kind is een groot en mooi moment. De ouders krijgen er een grote verantwoordelijkheid bij. Om de (nieuwe) ouders een handje te helpen, krijgen werkende moeders vier a zes weken zwangerschapsverlof en minstens tien weken bevallingsverlof. Mannen daarentegen krijgen maar één of twee dagen verlof om de bevalling bij te wonen en vervolgens maximaal twee dagen verlof wanneer de baby thuis is. Dit houdt in dat de vader snel weer moet beginnen met werken. Tijd doorbrengen met zijn kind kan de vader nu alleen tijdens zijn vrije tijd. Deze tijd is tegelijkertijd belangrijk voor de herstelprocedure van de vader.

Voor mijn masterscriptie, onderzoek ik de invloed van een kind op het herstel van de vader. Om dit te onderzoeken, ben ik op zoek naar vaders.
De vader moet:
1. Minimaal drie dagen fulltime werken.
2. Een kind hebben tussen de 0-2 jaar.
3. Samenwonen met zijn kind.

De vaders zullen vier dagen lang ’s avonds (+/- 4 minuten) en ’s ochtends (1 minuut) een vragenlijst invullen. De verkregen data wordt gelinkt aan een nummer en hierdoor blijven de deelnemers anoniem. Er wordt één keer om uw naam gevraagd, maar dit is om aan te tonen dat de data verkregen is van een echte persoon.

Onder de deelnemers wordt een Bol of Zalando cadeaubon ter waarde van ¤ 15,00 verloot. De keuze is aan de winnaar.

Wilt u deelnemen aan dit onderzoek of kent u iemand die dat wilt? Dan heb ik alleen maar uw e-mailadres nodig. Deze kunt u als reactie onder dit bericht schrijven, naar me sturen in een persoonlijk bericht of gewoon naar mij mailen. De vragenlijsten zullen naar deze e-mailadressen verzonden worden.

Mocht u vragen hebben, dan kunt u me altijd mailen op:
:X

Met vriendelijke groet,

Mahmut

[ Bericht 2% gewijzigd door Mark op 13-06-2016 15:52:13 (links verwijderd) ]
pi_162977631
quote:
4s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:40 schreef maho_91 het volgende:
Onder de deelnemers wordt een Bol of Zalando cadeaubon ter waarde van ¤ 15,00 verloot. De keuze is aan de winnaar.

Is dit in overleg met de OUD mods? Zo nee, dan is dit niet toegestaan.
Ja doei.
  maandag 13 juni 2016 @ 15:51:10 #3
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_162977769
Inderdaad, dat mag niet

Neem contact op met forum@fok.nl indien je een gewijzigde versie wilt plaatsen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')