quote:Op maandag 13 juni 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Vooruit.Godverdomme wat geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, dat is wat mensen er van maken. Ik heb twee keer via een rechter voogdij gehad omdat hun moeder dat graag wilde. Dat krijg je niet als je niet in orde bent.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gezien je geschiedenis, uitspraken en anders posts: ja.
Dan moet ik eerst een normale foto zien te vinden.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja publiekelijk begrijp ik dat wel, in DM boeit toch geen reet.
Oh wow.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal niet interessant meer nu.
Ah, eindelijk van je af. Heb nooit interesse gehad in jou na het zien van je gezicht.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal niet interessant meer nu.
Ik heb alleen ooit een foto gepost van mijn haar.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik sta daar niet in hoor. Heb alleen ooit een rugfoto gepost.
Van je undercut XXL?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit een foto gepost van mijn haar.
Ja dat is vaak wel lastig, heb ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een normale foto zien te vinden.
Ah, geen bloempotkapsel zoals de meerderheid van de Chinezen?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee gek, 2012 ofzo toen had ik gewoon kort.
Sowieso Wordpress.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:16 schreef xcachet het volgende:
Waarom vragen mensen mij dingen over wordpress, flikker opBen geen IT'er
Af en toe.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, geen bloempotkapsel zoals de meerderheid van de Chinezen?
Vind zeer goed iets. Maar vind irritant als mensen dingen gaan vragen zoals; "Hey 'xcachet'! Hoe kan ik op Wordpress menu's maken?"quote:
Van jezelf dan dm graag.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:19 schreef Germano het volgende:
Heb nog naaktfoto's in m'n inbox staan zie ik.
Dat mag.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind zeer goed iets. Maar vind irritant als mensen dingen gaan vragen zoals; "Hey 'xcachet'! Hoe kan ik op Wordpress menu's maken?"
Google het of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |