ik heb hetzelfde met Bas, DGK heb ik net een paar keer gezien, op wat highlights na, kutprogrammaquote:Op maandag 13 juni 2016 14:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bas glipt overal tussendoor. Vind hem ook een smiecht/intrigant die zich bediend heeft van vieze spelletjes (waar naar mijn weten nooit iets over gezegd is). Er is een tijd geweest dat ik hem leuk begon te vinden, maar door die acties was dat enthousiasme wel gedaald. Als je goed opgelet hebt, dan loopt hij constant de boel te bespelen. Ik moet het hem wel nageven, hij weet hoe hij dat moet doen, but not my cup of tea. Maar ik ben eigenlijk ook niet geschikt voor dit soort programma's. Gouden Kooi is nog altijd het beste programma in dit genre.
Ja hoor, weer SL.
Kunnen we die gasten niet op de stoel zetten? Niemand meer kijken en ook niet streamen en/of reageren. Dat zal ze leren.
Moet die ook niet doen! Doos voelt zich te goed voor de rest van de loodsquote:Op maandag 13 juni 2016 14:06 schreef a_b het volgende:
Do weer boos op Jessie omdat hij iets aan haar vroeg
inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2016 14:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
het gaat over de mensen die de meeste irritatie opwekken, dat trekt kijkers volgens de febo, waarom zat isa elke maand op de bank, omdat de kijkers thuis haar niet weg wilde hebben
Nou als dat kijkers trekt durf ik te betwijfelen. Isa is er door de Febo toch uitgehaald dus daar van kon ik het begrijpen dat ze op de bank kwam steeds. Bij Cees is dat een ander verhaal.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
het gaat over de mensen die de meeste irritatie opwekken, dat trekt kijkers volgens de febo, waarom zat isa elke maand op de bank, omdat de kijkers thuis haar niet weg wilde hebben
Nee waarschijnlijk ligt de waarheid ergens anders, ze waren niet in staat iemand te vinden die in het script zou passen, toen hebben ze hun toevlucht tot deze beeldvuller genomen, hij zal wel op een tijdelijk contract binnen zijn gekomenquote:Op maandag 13 juni 2016 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je herkend toch wel dat Ruud zich gedraag als ingehuurde "smaakmaker" ? Zijn meer dan overdreven koeielebberen,kippevingeren en uit de pan vreten als een holbewoner, was in UTO 1.0 al een act en hij mag het wegens succes nóg es doen
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb mijn elitestem uitgebracht....
[ afbeelding ]
dat zou ook kunnen ja hahahahaquote:Op maandag 13 juni 2016 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Zoiets zou je denken, maar ik denk dat Ruud's script deze keer niet voorziet in neuk-acties
Yep..maar is er zelf nu ook mee bezig..quote:Op maandag 13 juni 2016 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft die chloorkop het nu over manipuleren van anderen????
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat is toch zo? Bas is al die tijd al daarmee bezig.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:04 schreef lonneberga het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet,maar ik zie dat zo gebeuren .
Dat wijf is net vergif
Inderdaad en dat mis ik nog steeds.............quote:Op maandag 13 juni 2016 14:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bas glipt overal tussendoor. Vind hem ook een smiecht/intrigant die zich bediend heeft van vieze spelletjes (waar naar mijn weten nooit iets over gezegd is). Er is een tijd geweest dat ik hem leuk begon te vinden, maar door die acties was dat enthousiasme wel gedaald. Als je goed opgelet hebt, dan loopt hij constant de boel te bespelen. Ik moet het hem wel nageven, hij weet hoe hij dat moet doen, but not my cup of tea. Maar ik ben eigenlijk ook niet geschikt voor dit soort programma's. Gouden Kooi is nog altijd het beste programma in dit genre.
Ja hoor, weer SL.
Kunnen we die gasten niet op de stoel zetten? Niemand meer kijken en ook niet streamen en/of reageren. Dat zal ze leren.
goed zoquote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
is er al een centraal geweest vandaag ?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft in centraal aangegeven volledig op Free a Child te gaan zitten(lees; helemáál geen zak meer uitvoeren..) .. dus haar Ruudkleefaan-act kan on hold
Vanmorgen 09:45hquote:Op maandag 13 juni 2016 14:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is er al een centraal geweest vandaag ?
Ivan was een klein jongetje in een grote wereld met een grote bek................... dat hele YWC gezever, en waarom? Had niet zo enthousiast geweest als het gebleken dat hij een schaap was, wat hij uiteindelijk gewoon wel isquote:Op maandag 13 juni 2016 14:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja van ivan vond ik dat echt raar
voor straf op de bank jijquote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Die kreeg erkenning van haar, en daar doet ie alles voorquote:Op maandag 13 juni 2016 14:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja van ivan vond ik dat echt raar
ja en dat is ook mijn ergernis, ze voelt ze te goed, maar ondertussen van die oogjes onder haar ooghaartjes vandaan, onzeker........................quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet die ook niet doen! Doos voelt zich te goed voor de rest van de loods
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en dat is ook mijn ergernis, ze voelt ze te goed, maar ondertussen van die oogjes onder haar ooghaartjes vandaan, onzeker........................
dream onquote:Op maandag 13 juni 2016 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar dat is toch zo? Bas is al die tijd al daarmee bezig.
die kop die ze erbij trok ookquote:Op maandag 13 juni 2016 14:12 schreef Tengano het volgende:
Wat een smiecht weer die DO; gaat ze het goed maken met Jessie
Dat doe je toch niet
ik heb ook op vik gestemd, denk alleen dat ze geen elitestem krijgt , net als toen bij laura b, wat heb ik zitten hopen op een elite stem toenquote:
Te triest voor woorden dit.En nu gaat ze natuurlijk op Romy inpraten dat ze geen stem op Rob moet geven dat is dus ook manipuleren.En die Gina zit er ook al heel diep in bij de heksquote:Op maandag 13 juni 2016 14:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Yep..maar is er zelf nu ook mee bezig..
[ afbeelding ]
neee joh do is liefff en leukkkkquote:Op maandag 13 juni 2016 14:12 schreef klabbakus het volgende:
aaarh wat een nare houding heeft die Do
Ja echt sjago nep!quote:Op maandag 13 juni 2016 14:12 schreef klabbakus het volgende:
aaarh wat een nare houding heeft die Do
Lekker wijf die Dodo, steekt een mes tussen je ribben, trekt 'm er liefdevol met een kusje er weer uit en roept dan..zo zijn we weer vriendjes..quote:Op maandag 13 juni 2016 14:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rowena: Morgen koken, ik heb prei besteld,
Do tegen Jessie: Je moet niet zo tegen mij praten, ik was al aan het wachten op Ramona, moet je niet doen en helemaal niet tegen mij, (geeft Jessie een knuffel) we zijn weer vriendjes,
Overduidelijk wat ze al gezegd had. Bij iedereen in de hol kruipen tot na de stemmingquote:Op maandag 13 juni 2016 14:12 schreef Tengano het volgende:
Wat een smiecht weer die DO; gaat ze het goed maken met Jessie
Dat doe je toch niet
Echt verschrikkelijk!!!quote:
grappig dat je dat zo snel ziet,quote:Op maandag 13 juni 2016 14:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Do in gesprek met Jessy.
Het onzekere meisje dat feilloos weet hoe ze -in ieder geval de mannen- weet te bespelen.
Straks geeft ze 3 stemmen op een koe, dan denkt ze dat die ook naar huis gestemd kunnen worden.................Dom wijf......quote:Op maandag 13 juni 2016 14:11 schreef snetje het volgende:
Nog even en ze geeft er 3 aan Bas...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bas net zo goed. Maar Bas weet hoe hij zijn volgelingen in moet zetten om zijn werk (verder manipuleren) moet doen. Bas is ECHT sneaky.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:10 schreef flatflower het volgende:
Jemig wat zijn Ramona, Row, Vic en Gina nu Romy aan het manipuleren zeg! Niet Bas!
Ik zie het zo gebeurenquote:Op maandag 13 juni 2016 14:11 schreef snetje het volgende:
Nog even en ze geeft er 3 aan Bas...![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik denk nog steeds dat do niet gepest is, maar zelf de grootste pester was/isquote:Op maandag 13 juni 2016 14:13 schreef Bramenstruik het volgende:
Do heeft een bepaald genoegen om mensen te kakken te zetten, met een goede timing, heel vals! Had Bjorn ook, valse hond gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |