quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:28 schreef galderma het volgende:
Ik kan iedereen aanraden om wat alts te kopen met een lage market cap. Kijk eens naar dnet en crbit op Bittrex en geo en naut op Poloniex.
Verder zijn de meeste alts gewoon winners vanaf het moment dat btc klaar is. Laat je niet gek maken en ga niet overtraden.
Wat een (sorry dat ik het zo zeg). bullshitadviezen. Dat is speculeren/gokken op P&D en daar heb je ook winnaars en verliezers. Ik zou haast denken dat hier een coin (ten onrechte) gehyped wordt. Vertel me eerst maar eens waarom Geo volgens jou ondergewaardeerd is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:51 schreef wolfgang_sr het volgende:
Inderdaad kijken naar de marketcaps. Zo'n DAO of Lisk gaat ook wel pumpen, maar niet x10. Die Geo is echt zwaar undervalued. Prijs gaat echt wel richting de 40k als ie weer een beetje gehyped wordt.
Huis verkocht en alles op LISK gezet na het lezen van dit stukquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Wat een (sorry dat ik het zo zeg). bullshitadviezen. Dat is speculeren/gokken op P&D en daar heb je ook winnaars en verliezers. Ik zou haast denken dat hier een coin (ten onrechte) gehyped wordt. Vertel me eerst maar eens waarom Geo volgens jou ondergewaardeerd is.
Al die P&D coins hebben in het algemeen geen intrinsieke toegevoegde waarde.
ETH heeft dat wel, omdat het een technische innovatie biedt die gebruikt maakt van eigenschappen van de blockchain.
DAO is een implementatie van een concept op basis van ETH. Wat kennelijk niet voor iedereen duidelijk is, is dat DAO geen cryptocoin is maar een token. Het heeft geen eigen blockchain, maar bestaat als token op de ETH blockchain. Zo een token geeft de bezitter permissies die je zonder token niet hebt. In het geval van DAO geeft het je stemrecht in een democratische virtuele organisatie (de DAO).
Lisk is ook een blockchaintechnologie, met innovatieve aspecten (sidechains).
Rise ziet er uit als een Lisk clone. Datgene dat Rise uniek zou maken heeft grotendeels niks met blockchaintechnologie te maken. Een grafische drag-and-drop IDE? Heeft geen moer met blockchain te maken. De belofte van de developers dat ze geautomatiseerde security audits gaan doen? Dat wordt niet gegarandeerd door de blockchain, althans ik zie niet hoe dat zou kunnen zonder de blockchain te reguleren. Ik zie geen technologische innovaties in Rise en daarom denk ik dat Rise een toekomst in de marge heeft.
Er zit intrinsieke waarde in ETH en Lisk, maar niet in de gemiddelde P&D coin.
/disclaimer: bovenstaande moet niet worden gelezen als beleggingsadvies.
Zo moet je ook helemaal niet denken om geld te verdienen. Het gaat mij puur en alleen om de pump. Wat kan mij het schelen wat voor technologisch hoogstandje de ene coin heeft boven de ander? Het draait puur om de hype rondom die snufjes die ze telkens weer verzinnen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Wat een (sorry dat ik het zo zeg). bullshitadviezen. Dat is speculeren/gokken op P&D en daar heb je ook winnaars en verliezers. Ik zou haast denken dat hier een coin (ten onrechte) gehyped wordt. Vertel me eerst maar eens waarom Geo volgens jou ondergewaardeerd is.
Al die P&D coins hebben in het algemeen geen intrinsieke toegevoegde waarde.
ETH heeft dat wel, omdat het een technische innovatie biedt die gebruikt maakt van eigenschappen van de blockchain.
DAO is een implementatie van een concept op basis van ETH. Wat kennelijk niet voor iedereen duidelijk is, is dat DAO geen cryptocoin is maar een token. Het heeft geen eigen blockchain, maar bestaat als token op de ETH blockchain. Zo een token geeft de bezitter permissies die je zonder token niet hebt. In het geval van DAO geeft het je stemrecht in een democratische virtuele organisatie (de DAO).
Lisk is ook een blockchaintechnologie, met innovatieve aspecten (sidechains).
Rise ziet er uit als een Lisk clone. Datgene dat Rise uniek zou maken heeft grotendeels niks met blockchaintechnologie te maken. Een grafische drag-and-drop IDE? Heeft geen moer met blockchain te maken. De belofte van de developers dat ze geautomatiseerde security audits gaan doen? Dat wordt niet gegarandeerd door de blockchain, althans ik zie niet hoe dat zou kunnen zonder de blockchain te reguleren. Ik zie geen technologische innovaties in Rise en daarom denk ik dat Rise een toekomst in de marge heeft.
Er zit intrinsieke waarde in ETH en Lisk, maar niet in de gemiddelde P&D coin.
/disclaimer: bovenstaande moet niet worden gelezen als beleggingsadvies.
Alles gedumpt na het lezen van deze reactiequote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef NatteBever het volgende:
Gaan mensen nu serieus een P&D organiseren op dit forum?
quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef NatteBever het volgende:
Zou dat illegaal zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef NatteBever het volgende:
Er is ook een ander die wat serieuzer op Bitcoin in gaat, maar die is dood.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:41 schreef wolfgang_sr het volgende:
Is dit trouwens het main bitcoin topic op Fok op dit moment?
Denk het ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:41 schreef wolfgang_sr het volgende:
Is dit trouwens het main bitcoin topic op Fok op dit moment?
Ga dan niet lopen gillen dat Geo undervalued is. Dat klinkt alsof je de koers omhoog wil praten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:34 schreef wolfgang_sr het volgende:
[..]
Zo moet je ook helemaal niet denken om geld te verdienen. Het gaat mij puur en alleen om de pump. Wat kan mij het schelen wat voor technologisch hoogstandje de ene coin heeft boven de ander? Het draait puur om de hype rondom die snufjes die ze telkens weer verzinnen.
Moet je Magnet voor hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:43 schreef NatteBever het volgende:
Ik ben er trouwens direct voor om 1 grote P&D te doen met een paar gasten hier. Als we serieus geld kunnen verdienen doe ik mee
Ik heb 15k in EUR in BTC zitten, maar geen idee of je daarmee kan pumpen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:45 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Kunnen we met 30k in euro's een mooie P&D bewerkstelligen denk je?
Ja ik ook ongeveer, maar dan in ETHquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb 15k in EUR in BTC zitten, maar geen idee of je daarmee kan pumpen.
Magnet plzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |