abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 juni 2016 @ 17:30:19 #126
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_163036968
Lekker geld in dode coins steken :?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_163037287
Waves is ook erg stilletjes :(
pi_163037423
Inderdaad kijken naar de marketcaps. Zo'n DAO of Lisk gaat ook wel pumpen, maar niet x10. Die Geo is echt zwaar undervalued. Prijs gaat echt wel richting de 40k als ie weer een beetje gehyped wordt.
pi_163037502
Wel laag volume dus nooit teveel in stoppen. Btc gaat minimaal nog 1 goede move omhoog maken denk ik, dus wordt tijd om weer alts te kopen en dumps op te vangen.
pi_163038040
Daarnaast vergeet Ltc niet. De meesten lijken niet door te hebben dat er extreem veel LTC/CNY getrade wordt in China: http://www.cryptocoincharts.info/markets/show/okcoin

Op dit moment is het Ltc volume op Okcoin 40 miljoen dollar per 24h. Ter vergelijking: BTC/USD volume op Finex is op dit moment 30 miljoen en ETH/BTC op Poloniex is omgerekend 10 miljoen USD.

Denk dat de prijs nog wel verder gedumpt wordt op korte termijn, maar gaat ook zeker een mooie pump krijgen.
pi_163038110
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:28 schreef galderma het volgende:
Ik kan iedereen aanraden om wat alts te kopen met een lage market cap. Kijk eens naar dnet en crbit op Bittrex en geo en naut op Poloniex.
Verder zijn de meeste alts gewoon winners vanaf het moment dat btc klaar is. Laat je niet gek maken en ga niet overtraden.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:51 schreef wolfgang_sr het volgende:
Inderdaad kijken naar de marketcaps. Zo'n DAO of Lisk gaat ook wel pumpen, maar niet x10. Die Geo is echt zwaar undervalued. Prijs gaat echt wel richting de 40k als ie weer een beetje gehyped wordt.
Wat een (sorry dat ik het zo zeg). bullshitadviezen. Dat is speculeren/gokken op P&D en daar heb je ook winnaars en verliezers. Ik zou haast denken dat hier een coin (ten onrechte) gehyped wordt. Vertel me eerst maar eens waarom Geo volgens jou ondergewaardeerd is.

Al die P&D coins hebben in het algemeen geen intrinsieke toegevoegde waarde.

ETH heeft dat wel, omdat het een technische innovatie biedt die gebruikt maakt van eigenschappen van de blockchain.

DAO is een implementatie van een concept op basis van ETH. Wat kennelijk niet voor iedereen duidelijk is, is dat DAO geen cryptocoin is maar een token. Het heeft geen eigen blockchain, maar bestaat als token op de ETH blockchain. Zo een token geeft de bezitter permissies die je zonder token niet hebt. In het geval van DAO geeft het je stemrecht in een democratische virtuele organisatie (de DAO).

Lisk is ook een blockchaintechnologie, met innovatieve aspecten (sidechains).

Rise ziet er uit als een Lisk clone. Datgene dat Rise uniek zou maken heeft grotendeels niks met blockchaintechnologie te maken. Een grafische drag-and-drop IDE? Heeft geen moer met blockchain te maken. De belofte van de developers dat ze geautomatiseerde security audits gaan doen? Dat wordt niet gegarandeerd door de blockchain, althans ik zie niet hoe dat zou kunnen zonder de blockchain te reguleren. Ik zie geen technologische innovaties in Rise en daarom denk ik dat Rise een toekomst in de marge heeft.

Er zit intrinsieke waarde in ETH en Lisk, maar niet in de gemiddelde P&D coin.

/disclaimer: bovenstaande moet niet worden gelezen als beleggingsadvies.
pi_163038331
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

Wat een (sorry dat ik het zo zeg). bullshitadviezen. Dat is speculeren/gokken op P&D en daar heb je ook winnaars en verliezers. Ik zou haast denken dat hier een coin (ten onrechte) gehyped wordt. Vertel me eerst maar eens waarom Geo volgens jou ondergewaardeerd is.

ETH heeft dat wel, omdat het een technische innovatie biedt die gebruikt maakt van eigenschappen van de blockchain.

DAO is een implementatie van een concept op basis van ETH. Wat kennelijk niet voor iedereen duidelijk is, is dat DAO geen cryptocoin is maar een token. Het heeft geen eigen blockchain, maar bestaat als token op de ETH blockchain. Zo een token geeft de bezitter permissies die je zonder token niet hebt. In het geval van DAO geeft het je stemrecht in een democratische virtuele organisatie (de DAO).

Rise ziet er uit als een Lisk clone. Datgene dat Rise uniek zou maken heeft grotendeels niks met blockchaintechnologie te maken. Een grafische drag-and-drop IDE? Heeft geen moer met blockchain te maken. De belofte van de developers dat ze geautomatiseerde security audits gaan doen? Dat wordt niet gegarandeerd door de blockchain, althans ik zie niet hoe dat zou kunnen zonder de blockchain te reguleren. Ik zie geen technologische innovaties in Rise en daarom denk ik dat Rise een toekomst in de marge heeft.

Huis verkocht en alles op LISK gezet na het lezen van dit stuk
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163038588
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

Zo moet je ook helemaal niet denken om geld te verdienen. Het gaat mij puur en alleen om de pump. Wat kan mij het schelen wat voor technologisch hoogstandje de ene coin heeft boven de ander? Het draait puur om de hype rondom die snufjes die ze telkens weer verzinnen.

Een paar maanden geleden zijn 90% van de coins op Poloniex gepumpt. Denk je werkelijk dat het komt doordat ze allemaal een 'intrinsieke' waarde hebben?

In principe is altcoins traden heel makkelijk. Er gaan straks weer allemaal nieuwe coins gelaunched worden. Wat je dan moet doen is kijken naar welke van die coins de potentie heeft om populair te worden. Daarvan probeer je op die kleine exchanges een bepaald marktaandeel te accumuleren op een lage prijs (wanneer er nauwelijks interesse lijkt te zijn). Dan gewoon wachten op de pump en je kan goed binnen lopen.
Er zit veel risico aan, dus het gaat er vooral om dat je de juiste coins kiest bij deze strategie. dus geen ico/pre-mined bullshit en andere scamcoins traden.

Maar goed, er komt nog veel meer bij kijken.
pi_163038718
Gaan mensen nu serieus een P&D organiseren op dit forum? :')
[P]otverdorie
pi_163038749
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef NatteBever het volgende:
Alles gedumpt na het lezen van deze reactie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 juni 2016 @ 18:40:19 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_163038775
quote:
:Y

Genoeg meelezers die profiteren van ons en all-in in SLR zitten dankzij Rois en daardoor een pump hebben veroorzaakt. /BNW
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 15 juni 2016 @ 18:40:32 #137
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_163038783
quote:
Zou dat illegaal zijn?
Spatieboos
pi_163038833
Is dit trouwens het main bitcoin topic op Fok op dit moment?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 juni 2016 @ 18:42:53 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_163038865
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:41 schreef wolfgang_sr het volgende:
Er is ook een ander die wat serieuzer op Bitcoin in gaat, maar die is dood.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 15 juni 2016 @ 18:42:54 #140
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_163038866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:41 schreef wolfgang_sr het volgende:
Denk het ja.
Spatieboos
pi_163038880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:34 schreef wolfgang_sr het volgende:

[..]

Zo moet je ook helemaal niet denken om geld te verdienen. Het gaat mij puur en alleen om de pump. Wat kan mij het schelen wat voor technologisch hoogstandje de ene coin heeft boven de ander? Het draait puur om de hype rondom die snufjes die ze telkens weer verzinnen.
Ga dan niet lopen gillen dat Geo undervalued is. Dat klinkt alsof je de koers omhoog wil praten.
pi_163038882
Ik ben er trouwens direct voor om 1 grote P&D te doen met een paar gasten hier. Als we serieus geld kunnen verdienen doe ik mee ;)
[P]otverdorie
pi_163038925
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:43 schreef NatteBever het volgende:
Ik ben er trouwens direct voor om 1 grote P&D te doen met een paar gasten hier. Als we serieus geld kunnen verdienen doe ik mee ;)
Moet je Magnet voor hebben
pi_163038967
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Moet je Magnet voor hebben
Kunnen we met 30k in euro's een mooie P&D bewerkstelligen denk je?
[P]otverdorie
pi_163039009
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:45 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Kunnen we met 30k in euro's een mooie P&D bewerkstelligen denk je?
Ik heb 15k in EUR in BTC zitten, maar geen idee of je daarmee kan pumpen.
pi_163039274
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb 15k in EUR in BTC zitten, maar geen idee of je daarmee kan pumpen.
Ja ik ook ongeveer, maar dan in ETH ^O^
[P]otverdorie
  woensdag 15 juni 2016 @ 19:02:12 #147
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_163039528
I'm in!

Weet ook nog wel een goeie coin die (bijna) niemand snapt met hype potentie!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_163039724
P&D's :')
pi_163039752
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:09 schreef MaGNeT het volgende:
P&D's :')
Magnet plz :D je moet wel meedoen met je 600 miljoen in BTC :@
pi_163040321
Gaan jullie ETH maar eens proberen te pumpen :P
Forcefield City Bewoner
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')