Weet jij een programma/website waar ik van verschillende coins de koersen kan plotten en waar vervolgens technische analyse kan toepassen?quote:
tradingviewquote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:58 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Weet jij een programma/website waar ik van verschillende coins de koersen kan plotten en waar vervolgens technische analyse kan toepassen?
Je weet dat DAO nu aangevallen wordt door een exploit en ETH meeneemt in zijn val? We gaan nu hard richting 7$.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:20 schreef ColeJ het volgende:
$17,60 is voor mij een mooi instapmoment in ETH.
EDIT: Dat ging hard, ik ben ingestapt op 16,60.
Ja dat doe ik ook maar dan als we wat lager staan. 10$ vind ik wel mooi om op in te stappen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:24 schreef ColeJ het volgende:
Jep, maar ik waag het erop haha. Contrair handelen
Hij is nogal gehalveerdquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:26 schreef DaMart het volgende:
Ik vond dat DAO maar een saaie coin waar weinig gebeurde qua koers, maar blijkbaar heeft hij nu dan toch een popcornmomentje?.
DAO/ETH is dan ook nu dood. Ze kunnen de blockchain niet aanzetten zonder dat er ETH gejat wordt.quote:
Bug in de blockchain?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
DAO/ETH is dan ook nu dood. Ze kunnen de blockchain niet aanzetten zonder dat er ETH gejat wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |