Eigenlijk wel ja, fucked up.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
Was de schutter in Orlando een terrorist of gewoon iemand die heel veel mensen doodschoot?
Zit wat in toch
nicequote:Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
In juli hopelijk naar broertje in Zweden. Zweden lijkt me zo gaaaaaaaaaaf. Werkt daar half jaartje enzo
en huisje met zwembad kei chillie
Zweden is nice.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
In juli hopelijk naar broertje in Zweden. Zweden lijkt me zo gaaaaaaaaaaf. Werkt daar half jaartje enzo
en huisje met zwembad kei chillie
Prima om naar uit te kijken toch, je gaatquote:
Wil Eland zien, zo fascinerend groottttquote:
moet wel nog boekenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima om naar uit te kijken toch, je gaat!
Hier ook. Maar als mn broertje even zegt dat hij het zelf ook wel leuk vind dat ik dan op bezoek kom, dan ga ik vanavond nog boekenquote:
wil je nog iets anders fascinerend groots zien?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima om naar uit te kijken toch, je gaat!
[..]
Wil Eland zien, zo fascinerend groottttja wil alles zien. Wil wel bosjeskamperen
Orka'squote:Op maandag 13 juni 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je nog iets anders fascinerend groots zien?
Zat erop te wachten.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je nog iets anders fascinerend groots zien?
welke plaats zit je broertje?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier ook. Maar als mn broertje even zegt dat hij het zelf ook wel leuk vind dat ik dan op bezoek kom, dan ga ik vanavond nog boeken
Estuna oid? Etuna? Estoinaoiea! 20 minuten van Stockholm ofzoietsquote:
Daarom Noorwegenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Orka's komen volgens mij niet voor in de Oostzee.
Niet mijn humor.quote:
heb je die docu gezien? black fish volgens mij? vet goeiequote:Op maandag 13 juni 2016 12:13 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Ja bedankt, nu moet ik weer twee uur orka shit kijken.
Ja, ik lees net dat ze soms toch wel gesignaleerd worden in de Oostzee, maar langs de Noorse kust worden ze vaker gezien.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Estuna oid? Etuna? Estoinaoiea! 20 minuten van Stockholm ofzoiets
[..]
Daarom Noorwegen
Die is goed ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je die docu gezien? black fish volgens mij? vet goeie
Gingen niet genoeg mensen in dood.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 13 juni 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen enkele zaak bekend waarin een orka een mens aanviel in het wild, ik ben niet bang. En al eten ze me op, moet ik maar niet in de zee gaan liggen.quote:
rtquote:Op maandag 13 juni 2016 12:17 schreef Zosk het volgende:
Dieren in een dierentuin is eigenlijk al zielig genoeg maar orka's in zulke zwembaden is echt onbegrijpelijk.
Ik acht orka's niet capabel genoeg om zelfmoord te plegen. Maar dat is mijn gedachtegang.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar zijn zoooo veel van die verhalen
[ afbeelding ]
Kijk dit. Ze kan nog geen eens 'recht op' staan want daarvoor is het niet diep genoeg. Eerst zaten er twee orka's in basin, maar die tweede heeft zelfmoord gepleegd door lang en hard genoeg met hoofd tegen zijkant basin te zwemmen.
What the fuck![]()
![]()
ze heeft alleen niemand vermoord
Mooi toch, het houden van dieren in een te kleine onnatuurlijke omgeving ter behoeve van de mens is volledig legit.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar zijn zoooo veel van die verhalen
[ afbeelding ]
Kijk dit. Ze kan nog geen eens 'recht op' staan want daarvoor is het niet diep genoeg. Eerst zaten er twee orka's in basin, maar die tweede heeft zelfmoord gepleegd door lang en hard genoeg met hoofd tegen zijkant basin te zwemmen.
What the fuck![]()
![]()
ze heeft alleen niemand vermoord
haha net zo flauw manquote:Op maandag 13 juni 2016 12:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien dat die van mij wel leuk is. Moet je even kijken.
Die beesten zijn echt fucking slim.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik acht orka's niet capabel genoeg om zelfmoord te plegen. Maar dat is mijn gedachtegang.
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik acht orka's niet capabel genoeg om zelfmoord te plegen. Maar dat is mijn gedachtegang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |