Nee op geertje stem ik niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima man
Ga jij maar lekker op ome geertje stemmen
DIE ZEGT WAT IEDEREEN DENKTQ@@
Mwa. Met een beetje inleeswerk zou jij het ook zo begrijpen. Zo lastig is het allemaal niet met die Participatiewet.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die niet bekend zijn met het systeem en alle processen. Zoals ikzelf bijvoorbeeld. Bedoel daarmee niet zoiets als "het domme klootjesvolk". Maar het moet toegankelijk worden voor iedereen.
Alles is zo omslachtig. Het moet meer to the point zijn.
Gelukkigquote:
Nou, nee. Ik heb erg veel moeite met abstracte dingen. Autisme enz.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:16 schreef Nouri het volgende:
[..]
Mwa. Met een beetje inleeswerk zou jij het ook zo begrijpen. Zo lastig is het allemaal niet met die Participatiewet.
Preciesquote:Op maandag 13 juni 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig
Dan heb je nog even tijd om je in te lezen
Ik ben vooral moe omdat een vriend van mij geneukt heeft met mijn huisgenoot tijdens een afterparty. Die vriend heeft toevallig met een vriendin en ik heb hem twee dagen gegeven om het te vertellen. Nu heeft hij gezegd dat ik dit heb verzonnen omdat ik dan weer betere vriendinnen met haar konden worden ofzo.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik heb erg veel moeite met abstracte dingen. Autisme enz.
Wauw wat een held.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben vooral moe omdat een vriend van mij geneukt heeft met mijn huisgenoot tijdens een afterparty. Die vriend heeft toevallig met een vriendin en ik heb hem twee dagen gegeven om het te vertellen. Nu heeft hij gezegd dat ik dit heb verzonnen omdat ik dan weer betere vriendinnen met haar konden worden ofzo.
EN ZIJ GELOOFT HEM!!!!!
En andere collega's ook. Dus dit sicke verhaal kwam ik even vertellen.
Jij nog geneukt?
Ik werd al moe toen ik dit las.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben vooral moe omdat een vriend van mij geneukt heeft met mijn huisgenoot tijdens een afterparty. Die vriend heeft toevallig met een vriendin en ik heb hem twee dagen gegeven om het te vertellen. Nu heeft hij gezegd dat ik dit heb verzonnen omdat ik dan weer betere vriendinnen met haar konden worden ofzo.
EN ZIJ GELOOFT HEM!!!!!
Jij nog geneukt?
tl;drquote:Op maandag 13 juni 2016 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
EN ZIJ GELOOFT HEM!!!!!
Jij nog geneukt?
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
EN ZIJ GELOOFT HEM!!!!!
Jij nog geneukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Euhhh. Ik pleit voor een eenvoudiger te begrijpen systeem, niet een soort Sinterklaas pinautomaat.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:18 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dus dan moeten we maar een systeem ontwikkelen waar je op een plek je geld op kan halen
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel triest ja.
Lekker hoor mannen.Wie A zegt moet ook B zeggen Fokkie. Spill it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Maar dit is al eenvoudig.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Euhhh. Ik pleit voor een eenvoudiger te begrijpen systeem, niet een soort Sinterklaas pinautomaat.
Hahahaquote:
Nee, niet op fok.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie A zegt moet ook B zeggen Fokkie. Spill it.
Nou ja, ik doel ook niet alleen op uitkeringen enz.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel triest ja.
Lekker hoor mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
#hypedquote:Op maandag 13 juni 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, niet op fok.
Doe ik wel als ik je weer zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |