Dima's penerissuesquote:
Nee johquote:Op maandag 13 juni 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nee, ook verschrikkelijk
cheap trillsquote:Op maandag 13 juni 2016 00:18 schreef Willoow het volgende:
Baby I don't need dollar bills to have fun tonight
Raak je er van in de war zeker?quote:
ja tot google erachter komtquote:Op maandag 13 juni 2016 00:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niemand snitcht elkaar in de SC dus dima kan blijven
Omdat wiskundequote:Op maandag 13 juni 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij zit in zelfde hoek als ik, hoe weet jij dat nou?
ja heb ik ook ja precies dat. maar bij mij is het gewoon depressie. Maar ja alles heeft zijn vo voor en nadelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:15 schreef Drug het volgende:
[..]
altijd wel weer iets in chaos, maar ik doe gewoon net of er niks aan de hand is en dan gaat het vanzelf wel over
Het waren grote piemels, dus ik denk niet dat die van Dima er tussen zatquote:
o maar dat is wel faktapquote:Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja heb ik ook ja precies dat. maar bij mij is het gewoon depressie. Maar ja alles heeft zijn vo voor en nadelen.
En dit wel?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mwah, zou niet hele dag willen doen
Google komt hier toch niet, daarom mogen we tieten posten en alles toch ook?quote:
oh ja das waarquote:Op maandag 13 juni 2016 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Google komt hier toch niet, daarom mogen we tieten posten en alles toch ook?
niet als controller of iets dergelijks maar vlgns mij kun je hierna op uni docent economie wordenquote:
Heb jij grote of kleine?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het waren grote piemels, dus ik denk niet dat die van Dima er tussen zat
7quote:Op maandag 13 juni 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoeveel centimeter moet ik minstens hebben om me geen zorgen te maken dan?
ik rol hem prive wel voor je uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |