Boerderij?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dorpje net buiten Assen, tussen de landerijen
Pak je machetequote:
Kloontjes kan je hier ook gwn zienquote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gaat over kloontjes, leuke serie verder
ewa single ladyquote:Op zondag 12 juni 2016 23:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Juist helemaal niet druk gewoon met onzin druk geweest. En een jongen die verkeerd was.
Nu helemaal nix meer.
orphan black... 3 seizoenen gekeken toen had ik hem uitgekeken moest ik half jaar of zo wachten op seizoen 4 toen zeker maand steeds helemaal in de ban van de serie opzoeken wanneer nieuwe seizoen kwam etc..quote:Op maandag 13 juni 2016 00:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, dowload laat op zich wachten.
Maar ik ben ondertussen bij Seizoen 4 van Orphan Black
het is ook Fok! de seriequote:
Ewaa slimmerikquote:
Oké. Wat doen (deden) je ouders eigenlijk voor beroep?quote:
projectmanager, zorgquote:Op maandag 13 juni 2016 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oké. Wat doen (deden) je ouders eigenlijk voor beroep?
ja die stuurde ze me gister nadat ik in een van d'r topics zei dat ze op moest flikkerenquote:
Waarom zou je dat willen hebben?quote:
Gaat echt episch worden. Mass Effectquote:Op maandag 13 juni 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
yes
Achter de schermen bij Mass Effect Andromeda
Ik kreeg het zojuist weer binnen, gek wijfquote:Op maandag 13 juni 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die stuurde ze me gister nadat ik in een van d'r topics zei dat ze op moest flikkeren
snap de logica daarachter nog steeds niet
iddquote:
Ah oké. Wat trekt jou eigenlijk in bedrijfseconomie?quote:
ja zeg dat welquote:Op maandag 13 juni 2016 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kreeg het zojuist weer binnen, gek wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |