Het waren grote piemels, dus ik denk niet dat die van Dima er tussen zatquote:
o maar dat is wel faktapquote:Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja heb ik ook ja precies dat. maar bij mij is het gewoon depressie. Maar ja alles heeft zijn vo voor en nadelen.
En dit wel?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mwah, zou niet hele dag willen doen
Google komt hier toch niet, daarom mogen we tieten posten en alles toch ook?quote:
oh ja das waarquote:Op maandag 13 juni 2016 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Google komt hier toch niet, daarom mogen we tieten posten en alles toch ook?
niet als controller of iets dergelijks maar vlgns mij kun je hierna op uni docent economie wordenquote:
Heb jij grote of kleine?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het waren grote piemels, dus ik denk niet dat die van Dima er tussen zat
7quote:Op maandag 13 juni 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoeveel centimeter moet ik minstens hebben om me geen zorgen te maken dan?
ik rol hem prive wel voor je uitquote:
Hmm.. zou niks voor mij zijn. Wel tof dat je iets leuk vindtquote:Op maandag 13 juni 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet als controller of iets dergelijks maar vlgns mij kun je hierna op uni docent economie worden
dat lijkt me miss wel leuk
maar ik typte hetquote:Op maandag 13 juni 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist dat JIJ DIT ging zeggen
tja, 8 keer om je middel binden is het ook nietquote:
3quote:Op maandag 13 juni 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoeveel centimeter moet ik minstens hebben om me geen zorgen te maken dan?
dat sowieso, ook als het me geen reet aan lijktquote:Op maandag 13 juni 2016 00:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hmm.. zou niks voor mij zijn. Wel tof dat je iets leuk vindtDan ga je dus nog master doen?
Slanke taille dus, kan menig vrouw jaloers op zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 00:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
tja, 8 keer om je middel binden is het ook niet
Dat komt door het koude waterquote:Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slanke taille dus, kan menig vrouw jaloers op zijn
Je hebt niks aan slanke taille hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slanke taille dus, kan menig vrouw jaloers op zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |