Geen OS X zeker...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie ze ook op zijn kop, op zo'n antiek geval dat laptop genoemd wordt
Past goed bij het aapjesthema.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:57 schreef Selvaria het volgende:
Wel een origineel idee zo, die meubels op het plafond.
Nou, we zijn nog lang niet klaar hoor. Er gaat altijd meer tijd in zitten dan op voorhand gedacht.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Leuke kleuren n meubeltjes, Nazil! Je weet overigens wel dat ze aanraden om de baby's ergens op te laten slapen, volgens de wet van de zwaartekracht..?
Nikki, waar komen die mooie posters vandaan?? Leuke ideetjes! En ik vind het frappant hoe jij 1 dag zegt dat je een bed wil maken, en dat het de volgende dag prachtig in elkaar staat
Het kan inderdaad best lastig zijn om zo'n plaat te vinden. Op deze site verkopen ze veel oude schoolplaten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb alleen de plaat van Afrika met de dieren erop nog nergens op voorraad gevonden.]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn dus gegaan voor één muur Woods behang, de andere muren zijn zilverkleurig gemaakt. Dat maakt dat de basis van de kamer wat kleur betreft minimaal is. Zo kunnen we met de andere spullen makkelijk veranderen in kleur, mocht I op een gegeven moment toch echt een roze-fase krijgen, dan kunnen we makkelijk wat veranderen en aanpassen en staat het nog steeds mooi. De vlinderplaat moet nog worden opgehangen, en aan de andere muur, van waar ik de foto maakte, wordt nog een grote stellingkast gemaakt, van hetzelfde hout als het bed, en daar komt ook nog een tafeltje en stoeltjes."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Wat leuk zeg! Jij bent altijd zo jaloersmakend snel met dingen, tussen plan en uitvoering zitten hier lichtjarenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat een lieve aapjeskamer! Het wiegje is echt superschattig. De kleur is prachtig.
[..]
Nou, we zijn nog lang niet klaar hoor. Er gaat altijd meer tijd in zitten dan op voorhand gedacht.
Ik heb de platen via google gevonden. O.a. hier de dino plaat, wereldkaart en ook andere platen van bijvoorbeeld vlinders of schelpen:
http://www.lekkerretro.nl/retro-wonen/
Ik heb alleen de plaat van Afrika met de dieren erop nog nergens op voorraad gevonden.
Ik heb weer wat verdere inspiratie opgedaan en zaterdag gaan we aan de kledingkast beginnen. Dat moet zoiets worden:
[ link | afbeelding ]
Dank!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:15 schreef lemonlime het volgende:
Tuurlijk!
http://www.boraillustraties.nl/shop/
En een zwaai naar alle Westlanders dan![]()
Nu willen we allemaal Fok!-korting!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:10 schreef lemonlime het volgende:
*ontlurkt*
Dat luiaarden- en alpacabehang is van Bora (Deborah, toevallig een vriendin van mij)
Ze ontwerpt ook super mooie custom geboortekaartjes en zit in den Hoorn, voor alle Delftenaren hier.
*weer terug in lurkstand*
Franny wat doé je... daar hebben ze precies de Afrika kaart die ik wil moet hebben, hij is alleen dúúr.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:10 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Het kan inderdaad best lastig zijn om zo'n plaat te vinden. Op deze site verkopen ze veel oude schoolplaten.
http://www.oudeschoolkaarten.be/Schoolplatenoverzicht.html
Met een heus Fundabreed bedje?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef faptist het volgende:
Ahhhh wat super leuk! Dat behang met de aapjes en de alpaca's vind ik echt geweldig! Staan die op lekkerretro.nl? Ik kan ze niet vinden. Slechte zoek skills
Dit is Ro's kamertje momenteel.
Verkoopklaar dus erg opgeruimd leeg.
[ link | afbeelding ]
In het nieuwe huis gaan we voor een girly Marvel superhelden kamer. Zo'n zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |