Ja, dat wel heel graagquote:
Superlieve printquote:Op maandag 27 juni 2016 19:24 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn hormonen hebben democratischnet met vriend besloten dat de kinderkamer zwart-wit gaat worden.
Pinterest is tegelijk your best and worst friend![]()
Kom zoveel leuks tegen: uitverkocht, niet leverbaar, absurde prijzen![]()
Deze vind ik zo zoet![]()
(Krijg m mobiel even niet als plaatje gepost)
https://society6.com/product/moon-hug_print#s6-571943p4a1v45
Die vind ik ook zo leuk!quote:Op maandag 27 juni 2016 19:24 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn hormonen hebben democratischnet met vriend besloten dat de kinderkamer zwart-wit gaat worden.
Pinterest is tegelijk your best and worst friend![]()
Kom zoveel leuks tegen: uitverkocht, niet leverbaar, absurde prijzen![]()
Deze vind ik zo zoet![]()
(Krijg m mobiel even niet als plaatje gepost)
https://society6.com/product/moon-hug_print#s6-571943p4a1v45
Retro! Voor je eigen woon (of werk)kamer vind ik industrieel zeker ok, maar voor een kinderkamer mag het wat wel wat minder steriel en wat vrolijker/kleuriger/kinderlijker vind ik zelf.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:09 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Superlieve print![]()
Ik zit nog een beetje in dubio: of we gaan een beetje de retrokant op, of minimalistisch industrieel. En ik moet vriendlief nog overtuigen dat ik geen drie meubels uit dezelfde lijn wil. Me want mix-and-match.
Maar eerst over drie weken de hele vloer op de eerste verdieping vervangen![]()
Nu geef ik geen bv maar voor de nachtfles en dromenverjager en troostzit vind ik het een heerlijke stoel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:37 schreef Burdie het volgende:
Poäng, is dat een fijne stoel om in te voeden?
Wat mooi zeg! Heel mooi hout en fijn rustigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Onze babykamer;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij het tuincentrum hier kan je ze zelf helemaal samenstellen. Misschien zit zoiets ook bij jullie in de buurt?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Weet iemand in welke niet-online winkel ik de volgende cottonballslinger kan vinden?
- maximaal 2.5 meter lang
- met een stekker, dus niet op batterijen
- voor op een jongenskamer maar hoeft niet blauw of groen ofzo. Alleen geen roze, paars of rood. Ik zou geel als basiskleur wel mooi vinden voor zijn nu overwegend groene kamer.
Ik kom in winkels altijd alleen op batterijen tegen of met rood/roze basis.
http://www.cottonballlights.com/nl/dealersquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Weet iemand in welke niet-online winkel ik de volgende cottonballslinger kan vinden?
- maximaal 2.5 meter lang
- met een stekker, dus niet op batterijen
- voor op een jongenskamer maar hoeft niet blauw of groen ofzo. Alleen geen roze, paars of rood. Ik zou geel als basiskleur wel mooi vinden voor zijn nu overwegend groene kamer.
Ik kom in winkels altijd alleen op batterijen tegen of met rood/roze basis.
Ok, dat is wel een serieus lijstjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Omdat ik hem graag even zie en bovendien omdat ik door de bomen het bos niet zie online, alles is veel te lang of zelf in elkaar zetten of niet duidelijk of het met een stekker is of te duur. En daarbij heb ik een kapotte laptop en mijn mobiel heeft een scherm met barst wat het online shoppen niet aantrekkelijker maakt 😂
Zo genoeg argumentatie?
Edit: Oh jullie zijn snel![]()
Tuincentrum, er zit een Intratuin om de hoek van mijn werk. Had ik niet aan gedacht maar daar zou ik eens kunnen kijken![]()
Niet zelf samen te stellen vind ik geen probleem juist, ik koop liever iets kant en klaar. Ik vind heel veel combinaties mooi behalve de bovengenoemde.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:40 schreef Fien10 het volgende:
Loods5 heeft ze, en sissyboy. Maar niet zelf samen te stellen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |