Ik had vroeger een oppasadres waar een hele muur met langharig pluche bedekt was. Daarin zat een deur, maar die zag je daardoor bijna niet. Vond ik toen supercool!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ga 'm maar gewoon bestellen. S houdt van aaien, dus dan heeft hij een hele muur die hij kan knuffelen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:58 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik had vroeger een oppasadres waar een hele muur met langharig pluche bedekt was. Daarin zat een deur, maar die zag je daardoor bijna niet. Vond ik toen supercool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Wat supergaaf!!!quote:Op zondag 4 september 2016 17:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tof dat blauwe sterrenbehang GM. Heel fijn kamertje voor jullie jongetje.
Wij hadden vandaag een klusdag. Eindelijk zijn we wat opgeschoten met het kamertje van S. Het is nog lang niet af, maar er was wel voldoende progressie voor een kleine update. Kast is nog een gevalletje work in progress, maar zelf maken kost toch wat meer tijd en moeite dan gedacht.
Ik ben zo blij dat ik toch het giraffen behang genomen heb, het zorgt voor een heerlijk warme sfeer in het kamertje. En ook met de groene kleur op de andere muur ben ik heel blij, ik vond het zo lastig om de kleur te kiezen, maar nu het op de muur zit is het zelfs mooier dan ik in mijn hoofd had.
[ link | afbeelding ]
die van ons hebben een vrij neutrale kamer hoor, muurstickers doen wonderenquote:Op zondag 4 september 2016 18:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Echt .. doe mij 1% van jullie creativiteit! Wat een ontzettend mooie kamertjes hebben jullie kleintjes allemaal
Ik kan het niet beter zeggenquote:Op zondag 4 september 2016 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Whoaaaa dat giraffenbehang met dat bed is echt een winning combo zeg!![]()
Waarom! Zeg me waarom? Nu zal niets dat ik ooit nog koop het summon zijn, maar altijd een aftreksel van wat ik hier gevonden heb.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:18 schreef Dot. het volgende:
[..]
Britta heeft ook zoiets: http://www.wieswonen.nl/B(...)ey-brita-sweden.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |